Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 1999 Peugeot 106 gti rallywagen STRAATLEGAAL!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 1999 Peugeot 106 gti rallywagen STRAATLEGAAL!

verkocht
    Last edited by ; 16/10/2018, 19:28.

Niko80 Das eentje voor u

Comment

Zeer zeer skoon.

Comment

Da's de real stuff voor de mannen die houden van toeren maken en bochtjes nemen. Knappe auto voor de liefhebber...

Comment

thx

is idd superwagentje om mee te rijden, voor de autosportliefhebber die de stap wil naar de autosport, voor de toeschouwer die in stijl naar een rally wil gaan kijken ...

Comment

up

Comment

Da jonge gasten da ni kopen gelijk da wij da vroeger deden, ipv een luxe slee! Een investering ook want wie dit koopt en er een beetje zorg voor draagt.
              Uniek!

Comment

Zou deze best wel willen om hier wat rond te sjezen. Geen circuit ambities. Prijs is wss wel correct, maar voor dat bedrag koop ik dan toch liever iets met V8 en oldtimer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                  Zou deze best wel willen om hier wat rond te sjezen. Geen circuit ambities. Prijs is wss wel correct, maar voor dat bedrag koop ik dan toch liever iets met V8 en oldtimer.
                  iemand die nen V8 oldtimer verkiest, zal nooit een straatlegale rallywagen kopen

is totaal verschillend publiek

Comment

Dat klopt. Smaken verschillen natuurlijk.

Comment

Comment

Heb er deze morgen nog aan gedacht aan den deze. , Blijft een pareltje.

Melden er zich wat mensen die interesse hebben? Lijkt me echt iets leuks om erbij te hebben als funcar. Tax en verzekering zullen toch wel meevallen zeker?

Comment

af en toe wel wat reactie op... maar velen denken dat ze zo een beterkoop kunnen bouwen... kun je idd als je een simpele 6 punts kooi van omp neemt (600 euro), gewone velgen, stoelen met buizenframe van een flutmerk,...

uiteindelijk ben je nog bijna zoveel kwijt en heb je een scharminkel..

bij deze hebben we de keuze gemaakt om voor het betere materiaal te gaan wat hem natuurlijk ook iets duurder maakt

of dan krijg je reacties en zagen ze over km stand , of over de kleur ,... (zijn er die niets te doen hebben en enkel internet afzoeken naar dingen om de negativiteit in hun leven over te willen brengen naar anderen ahv reageren op advertenties)

Comment

Dat is idd zo. Ook al voor gehad als ik dingen verkocht. Zonder zelfs te komen kijken, gewoon over vanalles en nog wat zagen.

Nu, als hij niet in de weg staat, gaat ge wel een liefhebber vinden. Mss ook op de binnen- en buitenlandse Peugeotfora's zetten, moest dat nog niet gebeurt zijn.

Comment

Ziet er mooi uit, succes !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door golf16v Bekijk Berichten
                                af en toe wel wat reactie op... maar velen denken dat ze zo een beterkoop kunnen bouwen... kun je idd als je een simpele 6 punts kooi van omp neemt (600 euro), gewone velgen, stoelen met buizenframe van een flutmerk,...

uiteindelijk ben je nog bijna zoveel kwijt en heb je een scharminkel..

bij deze hebben we de keuze gemaakt om voor het betere materiaal te gaan wat hem natuurlijk ook iets duurder maakt

of dan krijg je reacties en zagen ze over km stand , of over de kleur ,... (zijn er die niets te doen hebben en enkel internet afzoeken naar dingen om de negativiteit in hun leven over te willen brengen naar anderen ahv reageren op advertenties)
                                Niet teveel energie steken in mensen die gewoon wat komen zagen, zo heb je er altijd als je iets verkoopt, wanneer ze echt interesse hebben merk je dat wel, zal iets langer duren want is wel een speciaal gevalleke, maar uiteindelijk is er wel altijd iemand naar iets dergelijks op zoek, je zal wel weten ook wat je eraan gedaan hebt, maar uwe prijs vindt ik het toch wel waard! Zoek zo maar is eentje in dezelfde staat!

Comment

Onlangs ook nog gehad met een ander item, die lowballers. Zelfs eentje die akkoord ging met de prijs, tot hij hier was en dan ging afbieden zonder reden. Vent gewoon snel de deur gewezen wegens geen interesse
                                  Er zijn echt mensen zonder zelfrespect
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    Onlangs ook nog gehad met een ander item, die lowballers. Zelfs eentje die akkoord ging met de prijs, tot hij hier was en dan ging afbieden zonder reden. Vent gewoon snel de deur gewezen wegens geen interesse
                                    Er zijn echt mensen zonder zelfrespect
                                    Heb zelf is ene gehad, ik was het een beetje beu en zei zo tegen iemand, dit is mijn vaste prijs, veel geïnteresseerden maar uiteindelijk weinig kopers.
                                    Zegt die zo, ah maar ik ben een serieuze koper hoor, ik kom er morgen achter! De dag nadien zelf gebeld want niets meer van gehoord, meneer had 150€ te kort... Kzeg ja foert, ondertussen al een andere geïnteresseerde die deze uiteindelijk gekocht heeft, van die zogezegde serieuze koper niets meer gehoord!

Komen er dan sommige af van jama dit en jama dat, ge weet uiteindelijk zelf wel wat het waard is, gewoon uwen tijd voor nemen! Heeft echt geen zin om vroegtijdig te verkopen en dan uiteindelijk veel te weinig betaald te krijgen.

Comment

Heb momenteel ook een wagentje te koop. Al telefoons gekregen van : “dag menier. Ik geve 250 oeros. Is voor boitenland”. Of nog:” otto is niks meere weerd menier. Ikke kom halen voor ijzeren.” Waarop ik dan weer: “ als het voor oud ijzer is dan hoef je de papieren niet dan?” Antwoord: “ jomor menier, wordt in Afrika geprest en heb papiere nooidig voor oppe den boewet”.
                                      Overbodig te zeggen dat ik op zo’n voorstellen gewoon inhaak....
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Gun je die mensen dan echt niets ?

Comment

Working...
                                        X