Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke lichte vracht aankopen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke lichte vracht aankopen?

Hallo,

ik ben van plan om een lichte vracht aan te kopen voor de fiscale voordelen. Als zelfstandig journalist rij ik ongeveer rond de 15.000 km per jaar. Ik heb een aantal garages bezocht, maar weet hoegenaamd niet voor welk merk ik moet kiezen?

Heeft er iemand van jullie tips te melden?
    Welke lichte vracht zouden jullie mij aanraden?

Mijn voorwaarden: luxe is niet belangrijk, zolang hij me maar van punt A naar punt B brengt en ik hem eventueel binnen 5 jaar nog zou kunnen doorverkopen.

Alvast bedankt voor jullie info en ervaringen!

keuze genoeg 811!

http://www.kapaza.be/nl/auto?ca=0&l=...=&color=&color=
    Z4 M40i

Comment

Mja, ikzelf heb ook drie jaar rond gereden met een Peugeot Partner voor de fiscale voordelen. Maar een
      negatief kantje is een toch wel hogere verzekeringspremie betaalt met een L.V als particulier.

Het laatste jaar deed ik nog geen 10dkm meer, maar verzekeren bij Corona Direct ging dan uiteindelijk niet voor een LV....

Het is maar dat je het weet, toch succes met de zoektocht!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Creative_racer Bekijk Berichten
        Maar een negatief kantje is een toch wel hogere verzekeringspremie betaalt met een L.V als particulier.
        Ik betaal niet meer voor mijn verzekering, bij mij maakte het niet uit of het LV of niet was.

Comment

Wat Creative_racer zegt klopt.

Voor een zelfde wagen betaal je als particulier meer verzekering in lv-uitvoering.

Verzekeringen beschouwen lv nog altijd als meer risicovol.

Comment

Voor een E39 540i LV zou ik bijna evenveel betalen als voor m'n 230E 100kW... Minder dan €700. Non-LV zou dat een pak hoger zijn met al die kW's vergeleken met de 230E..

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

als je kan aantonen dat het geen werk auto is, is de verzekering lager. anders niet. Ze redeneren dat je meer rijdt met een lichte vracht dan een gewone wagen (kamionette voor zelfstandige bv).

ik vrees dat een LV pas interessant is als er 'n dikke motor in ligt.

Comment

Dacia duster.

Comment

Wat zoek je juist? Personenwagen als lichte vracht om wat incognito te rijden of echt een bestelwagen? De aard van je beroep lijkt me nu niet echt noodzakelijk te zijn voor bestelwagen.
                  Een BMW 1 of Golf 7 kan als lichte vracht omgebouwd worden.
                  sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
                    als je kan aantonen dat het geen werk auto is, is de verzekering lager. anders niet. Ze redeneren dat je meer rijdt met een lichte vracht dan een gewone wagen (kamionette voor zelfstandige bv).

ik vrees dat een LV pas interessant is als er 'n dikke motor in ligt.
                    Bij mij is het men werkauto en zo'n €600 goedkoper.

Pak daar dikke taksen per jaar bij en dat scheelt wat

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

De verzekering van zo'n lichte vracht hangt gewoon af van maatschappij tot maatschappij. Toen ik hiervoor informeerde bij mijn verzekeraar moest meer betalen voor een LV dan voor dezelfde wagen als personenwagen. Ik denk dat sommige verzekeraars meer rekenen voor hun verzekering omdat ze weten dat een lichte vracht gevoelig goedkoper is in taxen, geldklopperij zeg maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        De verzekering van zo'n lichte vracht hangt gewoon af van maatschappij tot maatschappij. Toen ik hiervoor informeerde bij mijn verzekeraar moest meer betalen voor een LV dan voor dezelfde wagen als personenwagen. Ik denk dat sommige verzekeraars meer rekenen voor hun verzekering omdat ze weten dat een lichte vracht gevoelig goedkoper is in taxen, geldklopperij zeg maar.
                        Dat kan goed zijn idd
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik betaal (als 25 jarige) voor een 2.5 turbo 169Kw in LV 600/jaar, wat ik zeker niet teveel vind. Voor mijn verzekeraar speelt het geen rol of het LV is of niet.

Comment

Die zou ik nog wel willen
                            De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Wat veel km maar voor een V8 is dat nog wel te doen denk ik
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Behalve dan dat zo'n range befaamd onbetrouwbaar is.

Comment

Goh, ik weet dat niet, het is geen P38 meer hé, deze is zelfs al een FL, motor is van PSA/Ford, net als de 2.7
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...