Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ontvangen jullie een betaling?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe ontvangen jullie een betaling?

Ik heb mijn voertuig net particulier verkocht. ik moet hem nog laten keuren en vervolgens zullen ze hem komen ophalen in de loop van volgende week. Wat vinden jullie de beste methode ivm met betalingen??

- Cash
    - Overschrijven (maar duurt soms even voor het te zien is of het effectief gestort is)
    - Bank Cheque
    - Andere...

Ze hebben al een voorschot van 500€ gegeven en als ik het roos papier opstuur dan zouden ze de helft van het bedrag storten. Bij ophalen van het voertuig zouden ze het resterende bedrag storten.

Mensen die mijn wagen gekocht hebben zagen er niet louche uit en waren dood gewone vlamingen. Ik vertrouw ze wel en heb er geen slecht gevoel bij. Maar ik zou graag effectief het bedrag op men rekening zien staan als ik men sleutels af geef. Je weet maar nooit natuurlijk.
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Bankcheque of cash, of geld op de rekening.
    De laatste was cash: afgesproken op de parking van de bank: geld in de stortingsautomaat, zodat ik zeker was dat er geen valse tussen staken.
    Met het roos papier kunnen ze je wagen inschrijven...
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ja dat weet ik... daar wringt het bij ook wat. Maar ze willen al een nummerplaat kunnen aanvragen om er "wettelijk" mee naar huis te kunnen rijden. En het is toch een afstand van bijna 200km dat ze moeten doen. Ik had al gedacht om anders mijn wagen te gaan brengen en vervolgens het roze formulier te overhandigen.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

bij mij heeft de koper 't overgeschreven, donderdagavond overgeschreven & vrijdagmorgen stond 't op de rekening, auto is dan 's zondags opgehaald geweest(was voorzien voor de vrijdag maar er was toen een treinstaking)
        heb wel 't roos formulier doorgemaild (was genoeg voor de verzekering om ze in te schrijven) alle papieren gegeven samen met de sleutels bij afhaling(niet vroeger)
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Overschrijven. Dit mag ie gerust ter plaatse doen op mijn PC.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
          X