Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nettoprijs auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nettoprijs auto

Ik heb een auto gezien bij een dealer die me interesseert.
    Catalogusprijs incl opties is 35.145€. Er is een stockkorting van 6445€ (recyclagepremie 950€ inbegrepen).
    Nettoprijs vermeld op de site is 28700€.

M'n vorige auto heb ik particulier verkocht. Er is dus geen overname. Betaal ik effectief 28700€ of mag ik de recyclagepremie ook nog ophoesten ? Kan daarover onderhandeld worden of is de dealer wettelijk gebonden ?
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Niemand ? Domme vraag, blijkbaar.
    Wou gewoon informeren of dealers dat eventueel kunnen omzeilen en toch de korting kunnen toekennen...

Comment

Meestal wordt die korting nog toegestaan onder een andere noemer. Maar ga gewoon eens horen he...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
        Meestal wordt die korting nog toegestaan onder een andere noemer. Maar ga gewoon eens horen he...
        Ik ga deze namiddag maar wou gewoon eens informeren of daar 'speling' mogelijk is. Kan ik mijn 'aankoopspraatje' voorbereiden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
          Niemand ? Domme vraag, blijkbaar.
          Wou gewoon informeren of dealers dat eventueel kunnen omzeilen en toch de korting kunnen toekennen...
          Meestal omzeilen ze dat door zogezegd een auto over genomen te hebben. Ze moeten gewoon een inschrijvingsformulier voorleggen bij de invoerder daarvoor. Dus laat ge een kopie maken van die van uw ouders of ne maat van u.

Paar jaar terug gaan zien voor ne Megane voor de vrouw en die mens van de garage zei dan gewoon ff een kopie te bezorgen van de auto van hare pa.

Comment

Ik zie wel deze namiddag. Is trouwens een Nissan X-Trail Tekna, full option, 2WD, 1.6 DIG-T benzine met 163pk. Stockkorting van 6,5K...

Comment

topic van openen eens je hem hebt, zou ik zeggen. Zoveel Japanners hebben we nog niet op het forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
                Ik zie wel deze namiddag. Is trouwens een Nissan X-Trail Tekna, full option, 2WD, 1.6 DIG-T benzine met 163pk. Stockkorting van 6,5K...
                Collega van mij heeft net voor het bouwverlof een nieuwe firmawagen mogen kiezen en die heeft voor zijn budget een dik uitgeruste X-trail uit stock genomen. Schoon wagentje. Enkel de trekhaak stond er schuin onder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  topic van openen eens je hem hebt, zou ik zeggen. Zoveel Japanners hebben we nog niet op het forum
                  Gisteren gekocht, recyclagepremie konden ze niet echt omheen maar de dealer heeft een geste gedaan en heb hem aan quasi dezelfde prijs als met de premie inbegrepen. Content dus.

Diamond black, zwart leer, full option, ga hem pas inschrijven in januari, interessanter voor restwaarde. Normaal heb ik hem vanaf 4 januari.

Comment

Working...
                  X