Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring voor verkoop, nummerplaat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuring voor verkoop, nummerplaat?

Hallo.

Ik ga een auto overnemen van een collega van mij. Hijzelf wil absoluut niet meer naar de keuring gaan, heeft hij een hekel aan. De auto is in orde, ken hem al langer, dat is niet het probleem.

Nu, keuring voor verkoop kan enkel op afspraak. 1e afspraak kan pas eind juni..
    Hij gaat niet zolang wachten met zijn nieuwe auto in te schrijven natuurlijk..

Klopt het dat ik die tweedehands auto (die ik dus ga kopen) ook naar de keuring mag brengen met de toekomstige nummerplaat?
    Want dan is het probleem van de baan natuurlijk. Laat ik de wagen hier staan tot eind juni of tot er een eerdere afspraak vrijkomt. Draai ik nummerplaat van de huidige wagen af, doe ze op de nieuwe tweedehandswagen en rijd ik naar de keuring...

Iemand ervaring mee hoe ik dit het beste oplos?​

Oorspronkelijk geplaatst door Meonline Bekijk Berichten
    Hallo.

Ik ga een auto overnemen van een collega van mij. Hijzelf wil absoluut niet meer naar de keuring gaan, heeft hij een hekel aan. De auto is in orde, ken hem al langer, dat is niet het probleem.

Nu, keuring voor verkoop kan enkel op afspraak. 1e afspraak kan pas eind juni..
    Hij gaat niet zolang wachten met zijn nieuwe auto in te schrijven natuurlijk..

Klopt het dat ik die tweedehands auto (die ik dus ga kopen) ook naar de keuring mag brengen met de toekomstige nummerplaat?
    Want dan is het probleem van de baan natuurlijk. Laat ik de wagen hier staan tot eind juni of tot er een eerdere afspraak vrijkomt. Draai ik nummerplaat van de huidige wagen af, doe ze op de nieuwe tweedehandswagen en rijd ik naar de keuring...

Iemand ervaring mee hoe ik dit het beste oplos?​
    Dat is voor de keuring de beste optie. Alleen ben je onderweg naar de keuring niet in orde. Qua verzekering kan je wel in orde zijn door dit te melden.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

ik kan mis zijn en verbeter me, maar dat mag niet meer...met jouw plaat laten keuren, vlg mij heb je ua-plaat nodig intussen

De nationale plaat is een commerciële kentekenplaat, bedoeld voor elke natuurlijke of rechtspersoon in België en is verbonden aan een voertuig om op het Belgische grondgebied gedurende een periode van 20 opeenvolgende kalenderdagen de onderstaande formaliteiten te vervullen.

Comment

Ja, en je moet niet wachten tot eind juni hé.
        Je kan ook gewoon gaan aanschuiven, duurt dan wel een uur of 3, maar je bent wel gekeurd.

Comment

Working...
        X