Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onderhoud garage beerens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn VW garage heeft pas 75€ aangerekend om 4l adblue bij de vullen.
    Dat spul kost amper 0,5€ per liter aan de pomp.
    Als de lease het me niet verbood deed ik het zelf. Nu sta ik elke keer een uur te koekeloeren in de garage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Auto5 is nu ook wel niet de referentie
      Voor ingewikkeld werk niet, maar om een filterke te vervangen of een remblok te steken heb je geen grote expertise nodig.

Comment

Auto5 is idd de referentie niet....maar de techniekers die in Antwerpen bij Beerens rondlopen zijn niet beter hoor...
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Inderdaad want bij Beerens doen ze er blijkbaar een uur/60 euro over om 4 wielen te monteren en demonteren....
          Last edited by ; 16/12/2013, 22:29.

Comment

Als ge met 2 man aan nen auto werkt kan dat snel oplopen idd.
            15 min per wiel, als je er rekening mee moet houden dat het gereedschap etc uitgehaald moet worden, de perslucht darm tot aan de wagen gelegd moet worden...
            Probeer het anders zelf ééns en dan zie je hoe "snel" het gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
              Als ge met 2 man aan nen auto werkt kan dat snel oplopen idd.
              15 min per wiel, als je er rekening mee moet houden dat het gereedschap etc uitgehaald moet worden, de perslucht darm tot aan de wagen gelegd moet worden...
              Probeer het anders zelf ééns en dan zie je hoe "snel" het gaat.
              Nadat ik in 3 maand tijd 3 platte banden had op de weg kon ik het wel.
              Ik meen dat ik het de laatste keer klaar kreeg in minder dan 10 minuten.

Dat is dus met het opkrikken en het in en uitladen van de band inbegrepen hé.

Als ze winterbanden wisselen, dan duurt dat een dikke 35 minuten met 1 persoon, en die haalt dan nog alle banden van de velg, inclusief balanceren etc....

Comment

Onlangs ook een lekke band er af gehaald en noodreservewiel er op gezet. Dat duurde welgeteld 10 minuten , enkel met behulp van het boordgereedschap (krik en sleutel). Een beroeps heef daar niet meer dan pakweg 5 minuten per wiel voor nodig en dat is dan nog zeer ruim gerekend.

Comment

ik vervang de koppelling van een V50 op vier en een half uur alleen,inclusief wagen binnen zetten,gereedschap nemen en proefrit.....dus een uur voor vierwielen te vervangen met twee man. haha dat is weer iets typisch voor de beerens-antwerpen mecaniciens
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

mss omdat ik camions gewoon ben dat ik dat niet abnormaal vind...

Comment

Beerens heeft de laatste jaren ene ongelofelijk slechte reputatie opgebouwd. Welke verhalen ik al gelezen en gehoord heb, ongelofelijk. Feit is wel dat Beerens een immens bedrijf is dus als het bvb slecht gaat in hun VW garage dan kunnen ze dat opvangen in één van hun andere garage's/activiteiten.

Comment

Het enige positieve over Beerens is hun classic afdeling daarboven. Wat een museum was dat daar .

moet wel zeggen dat de service want de seat verkopers het beste was. Bij audi werd ik gewoon weggestuurd en bij vw duurde het even voor ik reactie kreeg.

Ooit 1x een vervangwagen moeten gaan halen. Eerst gingen ze hem zelf pakken, komen ze een 20-tal minuten later terug, ja meneer we vinden hem niet ga maar zelf zoeken op de parking.

voor de gene die dat niet weten, 2 verdiepingen vol met auto's met af en toe een beetje verlichting.
                        BMW X5 45e

Comment

kunnen ze dan niet gewoon op de afstandbediening/alarm drukken en kijken welke wagen reageert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Beerens heeft de laatste jaren ene ongelofelijk slechte reputatie opgebouwd. Welke verhalen ik al gelezen en gehoord heb, ongelofelijk. Feit is wel dat Beerens een immens bedrijf is dus als het bvb slecht gaat in hun VW garage dan kunnen ze dat opvangen in één van hun andere garage's/activiteiten.
                            Het gaat vooral over de vestiging in Antwerpen waar ik horror verhalen van ken of meemaakte. Overijse,Geel en Mol zijn wel goede garages. Het grootste probleem van Beerens Antwerpen is de onkunde van de veel te jonge techniekers groep,de arogantie van hun verantwoordelijke Nicolas en de chaotische organisatie

Comment

Bij Beerens moet je wegblijven , das zijn de dikste kut garagen die ge maar kunt vinden!!! Punt.
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                Bij Beerens moet je wegblijven , das zijn de dikste kut garagen die ge maar kunt vinden!!! Punt.
                                Als de zaak zaakvoerder van Beerens dit moet lezen.

Comment

Een jaar of 10 geleden ging ik daar eens prijs vragen voor een Golf 4 Rabbit tdi . Toen ik achter korting vroeg zei de verkoper direct dat ge bij hun nooit de hoogste kortingen moest verwachten. Zij maakten dat wel goed met hun uitstekende service naverkoop. Het spreekt vanzelf dat ik daar geen auto gekocht heb. Onlangs ook eens gaan kijken naar de Golf 7. Ze hebben daar wel veel verschillende kleuren/modellen in de toonzaal staan zodat je goed kan vergelijken. Verkoper blonk echter niet uit in kennis van zijn product en dan druk ik me nog beleefd uit.

Comment

Eigenlijk heeft Dieteren veel slechte garagegroepen hoor....ACM zijn ook prutsers net zoals al wat van hun zelf is. De beste VW Audi garages die ik zijn zonder twijfel Hermans (Herentals) en Peerlings (Overpelt)

Comment

ben tevreden van Stevens in Lochristi (VW) , kleinere zaak maar zijn zeer correct...
                                      Van den Poel Deinze is een supergarage (Ford) , sowieso als ik ooit nog Ford rij, ga ik daar zeker op onderhoud. Familiebedrijf met zeer vriendelijke zaakvoerders en personeel, geen moeite is te veel en afspraak is afspraak, TOP
                                      BMW Daeninck : ook zeer correct
                                      Peugeot Antwerpen (die grote vlak bij de ring, niet ver van de Kennedytunnel : kan je vergeten, kutservice, ooit daar een nieuwe auto gekocht, 13 keer in garantie teruggegaan en van pure miserie dat krel terug verkocht, na 3 of 4 keer garantie kreeg ik geen gratis vervangwagen meer mee :-(, service sucks
                                      VW Vanhoonacker = ook OK

Comment

Ik ken 2 mensen die bij Beerens hebben gewerkt. De ene heeft ooit een beetje remreiniger gebruikt en heeft de rest van het flesje meegegeven met de klant omdat het hele busje aangerekend wordt. Hij heeft serieus naar zijn voeten gehad. Zelfde voorbeeld als bij dat uur werk voor die velgen: ze rekenen standaard een uur. Als de mecanieker na een half uur klaar is dan begint hij aan de volgende klus, terwijl toch dat uur als standaard wordt gerekend.
                                        De andere werkte er (en ook bij andere vag-verdelers in het Antwerpse, zowel groot als klein) als carrossier en is telkens met ruzie vertrokken omdat hij de manier van facturatie niet correct vond.
                                        Uiteindelijk doen ze nu iets totaal anders (de ene installeert keukens, de andere geeft les) omdat die praktijken op veel plaatsen gebeuren.
                                        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                        1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE
                                        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                        1980 Volkswagen Derby CLS
                                        1990 Mercedes W124 230CE
                                        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                                          Ik ken 2 mensen die bij Beerens hebben gewerkt. De ene heeft ooit een beetje remreiniger gebruikt en heeft de rest van het flesje meegegeven met de klant omdat het hele busje aangerekend wordt. Hij heeft serieus naar zijn voeten gehad. Zelfde voorbeeld als bij dat uur werk voor die velgen: ze rekenen standaard een uur. Als de mecanieker na een half uur klaar is dan begint hij aan de volgende klus, terwijl toch dat uur als standaard wordt gerekend.
                                          De andere werkte er (en ook bij andere vag-verdelers in het Antwerpse, zowel groot als klein) als carrossier en is telkens met ruzie vertrokken omdat hij de manier van facturatie niet correct vond.
                                          Uiteindelijk doen ze nu iets totaal anders (de ene installeert keukens, de andere geeft les) omdat die praktijken op veel plaatsen gebeuren.
                                          Dat is bij alle garages en niet alleen bij beerens.

Comment

Working...
                                          X