Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Additieven benzinemotor( injecttorcleaner),fabeltje of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Additieven benzinemotor( injecttorcleaner),fabeltje of niet?

Na de recente problemen mbt CO uitstoot op de keuring ,zei m'n garagist van een additief toe te voegen.

Mijn boereverstand zegt mij dat het geldklopperij is ,heeft het gelijk of helpt het op langere termijn echt wel ?
    Heb onlangs, dacht op fifth gear ,gezien dat deze toevoegingen(we hebben het hier over een benzinewagen)een geringe pk winst veroorzaakten.
    Ik heb het dus over zoiets:

injectorreiniger gaat niet om vermogenwinst, het gaat om het reinigen van je brandstofleidingen. bij commonrail diesels is dit vrij belangrijk, omdat er hoge drukken en zeer dunne leidingen gebruikt worden.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Ik heb het hier over benzinemotoren ,en zou het effectief helpen,da's de hoofdvraag;

Comment

't kan geen kwaad. om de 50 000 ofzo.
        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

T zou werken, verleden maand ook in mijn 944 gekapt en t heeft goed gecleaned.
          In March 2013 we supplied Fifth Gear with a Corrado VR6 to see if following a full service and some injector cleaner, whether it would produce more power. T...
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Gisteren te weten gekomen dat zoiets wel degelijk werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
              Gisteren te weten gekomen dat zoiets wel degelijk werkt.
              Hoe??

Comment

Jason Plato heeft deze week een testje gedaan in Fifth Gear. (met een Corrado VR6)
                En dat scheelde toch 6PK als ik dat juist onthouden heb.

Comment

Link in post 5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Hoe??
                    Euh, van horen zeggen in de Ford garage.

Comment

Brandstofaditief is zoals homeopathie,zal een grond van waarheid hebben en zeker niet schaden,maar het is geen alternatief voor correct onderhoud. Olieaditieven zijn brol
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        Brandstofaditief is zoals homeopathie,zal een grond van waarheid hebben en zeker niet schaden,maar het is geen alternatief voor correct onderhoud. Olieaditieven zijn brol
                        Heb je volledig gelijk in,verdikt alleen maar de olie dixit m'n garagist,waardoor je tijdelijk mindr olieverbruik hebt ...maar heb nu zo'n injectorcleaner bijgevoegd ,baat het niet ,dan schaadt het niet ...

Comment

't zou ook het verslijmen van de benzine tegenhouden, wel interessant als je wagen weinig km's doet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peterRS2 Bekijk Berichten
                            't zou ook het verslijmen van de benzine tegenhouden, wel interessant als je wagen weinig km's doet.
                            Wat is verslijmen van de benzine?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                              Wat is verslijmen van de benzine?
                              Wss benzine dat zijn eigenschappen verliest als je het (té) lang in je tank houdt.

Comment

Working...
                              X