Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand die een wagen kan spuiten met Plasti Dip (dip + pistool is reeds aanwezig)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
    Zijn er kleuren die je niet kan krijgen in die Plasti Dip?

Vriendin moet door een weddenschap een jaar lang met roze velgen rijden, dit lijkt me dan wel een handige manier
    Red, Yellow, Blue, Green, Black, Brown, White and Clear.

Fluorescent Colours Available: Red, Yellow, Pink, Blue, Orange, Green, and Purple.

Roze kan dus perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
      Roze kan dus perfect!
      Alright! Fluo roze.

Thanks mate!

Comment

Plastidip

Best kopen op de .co.uk site! Supervriendelijke mensen daar en maandag bestellen = donderdag zeker thuis hebben.

+ ook meestal voldoende stock, beter dan die online winkeltjes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
          Plastidip

Best kopen op de .co.uk site! Supervriendelijke mensen daar en maandag bestellen = donderdag zeker thuis hebben.

+ ook meestal voldoende stock, beter dan die online winkeltjes!

Maar geven wel prijzen op hun site zonder BTW, tot je naar de afrekening gaat

Dus best wel rekening mee houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baiden Bekijk Berichten
            Vriendin moet door een weddenschap een jaar lang met roze velgen rijden
            Say what?
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik ben ook al een tijd aan't spelen met het idee om mijn volgende auto met PlastiDip te "wrappen"... Zou dan wel nog een spuitcabine moeten vinden, of iemand die 't voor mij kan doen
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

bij jv tuning zijn ze bezig er eentje aan het spuiten momenteel: hij doet het voornamelijk met het oog op rally toepassingen

Comment

Is dat eigenlijk te spuiten met een gewoon wagner pistool of zijn dat speciale wagner pistolen voor plasti dip?
                  2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

kan er iemand het voordeel van plastic dip uitleggen ?

Comment

Goedkoop om een andere kleur te geven aan je auto & het is tegen roesten staat erop.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Je moet je wagen niet meer op schuren. DIrekt op de lak spuiten. Je kan er ook makkelijk moeilijk te wrappen stukken mee kleur geven (stukken met veel bochten) en je kan het er zo aftrekken als je het beu bent. Belangrijkste voordeel naast die eerder opgesomde: als je voorbeeld een grille spuit die chrome is dan heb je binnen de kortste keren steenslag : de verf springt eraf. Met plastidib niet. Tis een flexibele verf zoals rubber.

Comment

Het is idd vloeibaar rubber

Wordt ook veel gebruikt voor printplaten ed waterafstotend te maken.
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

en duurzaamheid? Gaat dat jaren mee of kunt ge uw auto elk jaar herspuiten?
                            Hoe zit het naar wassen?
                            www.peugeotforum.be

Comment

De kleur zou 10 jaar meegaan. Je zou het ook niet kunnen gebruiken om bvb diepe krassen weg te werken want het zou integendeel nog erger worden (allemaal gelezen op een ander forum).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                De kleur zou 10 jaar meegaan. Je zou het ook niet kunnen gebruiken om bvb diepe krassen weg te werken want het zou integendeel nog erger worden (allemaal gelezen op een ander forum).

10 jaar? Ik lees overal 1 jaar minimum Op een auto blijft dat no way 10 jaar lang zitten hoor. Het is en blijft een gebruiksvoorwerp waar steenslag, krassen,... op komen. Hoe dikker je spuit, hoe beter wel wss.

Wassen kan gewoon met een hogedrukreiniger, al zelf uitgeprobeerd. Je moet natuurlijk wel geen 5min op 1cm afstand op hetzelfde plekje liggen spuiten.

Comment

Ik heb mijn letters op de koffer laten doen, knap resultaat alleen is er vanboven nog wa chroom zichtbaar..

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  BMW X5 45e

Comment

Dat zou beter moeten.. Zo moeilijk is dat niet

Raar maar waar zijn grote oppervlakten (hele auto's) moeilijker dan kleine werkjes..

Comment

Be my guest om het te verbeteren

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                      BMW X5 45e

Comment

Niet dat ik helaas de topicstarter ga kunnen helpen, maar heb pas een bestelling geplaatst voor 2 bussen zwart en 5 liter fluogroen. Fluogroen zal voor wintervelgen van MX-5 en Golf gebruikt worden en zwart voor de bolletjesvelgen van de MX-5. Ben benieuwd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Say what?
                                          Jup. Ik kijk er al naar uit. Knalroze velgen op een blauwe Citroën C1.

Comment

Working...
                                          X