Dit is diegene die ik wil gaan bekijken. Op dat moment echter eerst naar de 525 gaan kijken die ik direct gekocht heb. Ik heb deze auto dus niet gezien. Wel een handelaar waarbij ik vraagtekens bij zet... Als deze auto echt goed was, was hij al lang verkocht. De handelaar verkoopt allemaal "koopjes". Beetje raar...
check ook
En van zo een zoekertje krijg ik het dan helemaal...
- recente nummerplaat
- wordt verkocht wegens plaatsgebrek visgerief terwijl de auto buiten staat... en ruil met een andere auto mag...
- nooit problemen mee gehad... dat moet al lukken op die ene maand...
- ik weet niet of een 518 een riem had maar op die ene maand dat hij de auto had zal hij wel geen 25000kms gereden hebben. Er is natuurlijk altijd een grote kans dat hij die auto langer in zijn bezit heeft. De recente nummerplaat kan verkeerd overkomen.
lees: miskoop gedaan
check ook
En van zo een zoekertje krijg ik het dan helemaal...
- recente nummerplaat
- wordt verkocht wegens plaatsgebrek visgerief terwijl de auto buiten staat... en ruil met een andere auto mag...
- nooit problemen mee gehad... dat moet al lukken op die ene maand...
- ik weet niet of een 518 een riem had maar op die ene maand dat hij de auto had zal hij wel geen 25000kms gereden hebben. Er is natuurlijk altijd een grote kans dat hij die auto langer in zijn bezit heeft. De recente nummerplaat kan verkeerd overkomen.
lees: miskoop gedaan

Comment