Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
staat inderdaad proper en kan zijn dat m echt top zijn, maar om dat te weten moet je s gaan kijken
Weet je hoeveel BIV is hierop? Met CO2-waarde hopelijk geen probleem? Zou eerst s vragen bij DIV of keuring, want knn. soms hoge CO2-waarde nemen voor youngtimer waarvan CO2-waarde niet geregistreerd staat... Als BIV hoog is zou ik al zeker voor een oldie gaan...
Nog 2 jaartjes een meerkost wel, maar dan isie een oldtimer
airco en automaat, hoef je een moderne auto nix te benijden
Yes indeed, en in moderne auto's zit teveel bling bling en gevoelige electronica...
Is allemaal niet nodig, in een auto moet je tenslotte rijden, niet met andere dingen bezig zijn
Hoeveel zouden ze ervoor vragen? Ik ben steeds verwonderd hoe duur die w124 geworden zijn. Toen ik mijn laatste verkocht(ik had 140000km en het was een hele mooie sportline 250 D met afzonderlijke zetels achteraan) heb ik daar nog 200.000 franken voor gekregen. Die was toen een jaar of 8 oud. Mocht ik die auto gehouden hebben zou 'k er nog makkelijk 200 a 300000 km kunnen bijrijden hebben en hem nu verkopen voor 2000 a 2500 euro. Ik zou zo goed als gratis gereden hebben. En het waren supersterke bakken, kosten aan de motor of versnellingsbak had je nooit. Heb er mooie herinneringen aan. Alleen al dat specifieke motorgeluid
Hoeveel zouden ze ervoor vragen? Ik ben steeds verwonderd hoe duur die w124 geworden zijn. Toen ik mijn laatste verkocht(ik had 140000km en het was een hele mooie sportline 250 D met afzonderlijke zetels achteraan) heb ik daar nog 200.000 franken voor gekregen. Die was toen een jaar of 8 oud. Mocht ik die auto gehouden hebben zou 'k er nog makkelijk 200 a 300000 km kunnen bijrijden hebben en hem nu verkopen voor 2000 a 2500 euro. Ik zou zo goed als gratis gereden hebben. En het waren supersterke bakken, kosten aan de motor of versnellingsbak had je nooit. Heb er mooie herinneringen aan. Alleen al dat specifieke motorgeluid
Bedoel je die 250TD?
Die is helaas al verkocht, en de prijs staat er niet bij jammer genoeg
Al verkocht... zal wel duur geweest zijn denk ik. 250 TD (je bedoelt toch turbodiesel he, want TD was een break vroeger). Is inderdaad die turbodiesel die ik bedoel. Als je dat koopt ben je dikwijls nog beter af dan met een nieuwe wagen.
Al verkocht... zal wel duur geweest zijn denk ik. 250 TD (je bedoelt toch turbodiesel he, want TD was een break vroeger). Is inderdaad die turbodiesel die ik bedoel. Als je dat koopt ben je dikwijls nog beter af dan met een nieuwe wagen.
Zeker, alleen zijn die 250 Turbo's moeilijk te vinden tegenwoordig
Bedankt voor het compliment. Ik rij nu wel Renault, waar ik uitermate tevreden over ben. Dit omdat Mercedes overdreven duur geworden is en me niet de kwaliteit van vroeger meer kan garanderen. Ik betaalde 41 k netto voor mijn Espace. Wil ik iets gelijkaardigs bij Mercedes moet ik naar de v klasse en met vergelijkbare opties ben ik dan bijna het dubbele kwijt. En dat vind ik erover voor een auto die ik eigenlijk niet nodig heb. Werk al jaren niet meer, dus deze wordt enkel voor uitstapjes gebruikt en om me toch enigszins vrij te voelen. Mijn vrouw heeft ook een auto waar ze mee gaat werken.
250 turbo zijn altijd moeilijk te vinden geweest. Denk dat dit de minst verkochte 124 was.
Tja, een goede vraag... Het comfort is niet echt meer dat van een moderne wagen he. Motoren zijn traag, geen automatische airco, geen panoramische daken, geen esp, geen 6 versnellingsautomaat,... Zou leuk zijn als auto voor erbij. Alles evolueert he. Alhoewel het zeker en vast een fantastische wagen blijft! Ik heb respect voor degenen die aktief op zoek gaan naar een mooi exemplaar en kan ervan genieten als ik zo nog is ene zie staan.
Ik herinner me nog, heel lang geleden dat ik met een nieuwe Mazda 626 reed. Dacht dat dit een comfortabele gezinswagen was. Tot ik in een W123 reed die 10 jaar oud was. Awel, vanaf toen heb ik gezworen Mercedes te kopen. Maar in 2002 ben ik voor een renaultgarage gaan werken als verkoper. Toen moest ik wel overstappen van merk. En sindsdien is het Renault gebleven die ook wel kwaliteiten heeft. Op een andere manier dan...
Ik denk er serieus over na om deze te kopen...
Indien alles in orde is met de wagen en de kilometerstand kan worden aangetoond, want die lijkt mij voor een diesel toch echt wel weinig
Anderzijds is 8750 wel veel geld, kzal nog harder moete werken dan
Beetje veel geld voor een w124
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment