nee, dat ben jij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto's van bekende mensen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenWie zijn deze mensen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk BerichtenGeert De Vlieger - Range Rover Sport
Stijn Stijnen - Mercedes ML
Wesley Sonck - BMW 6 reeks
Tiens, rijden die boeren dan niet meer met tractors??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obersoundzzz Bekijk BerichtenTiens, rijden die boeren dan niet meer met tractors??
Comment
-
Denk dat ik vandaag Olivier Deschacht in Gent zien rijden heb met een S500, alhoewel hij zelf niet aan het stuur zat. Ik stak de straat over, keek eens in die auto, keek weer voor mij, en dacht dan in mezelf van 'hmm, van waar ken ik die kerel', keek nog eens, en zag dat het Deschacht was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door obersoundzzz Bekijk BerichtenTiens, rijden die boeren dan niet meer met tractors??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenDenk dat ik vandaag Olivier Deschacht in Gent zien rijden heb met een S500, alhoewel hij zelf niet aan het stuur zat. Ik stak de straat over, keek eens in die auto, keek weer voor mij, en dacht dan in mezelf van 'hmm, van waar ken ik die kerel', keek nog eens, en zag dat het Deschacht was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenBedoelt u mr Deschacht , de grootindustrieel .?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenNee, die voetballer met Annelien coorevits als vriendin
Sponsort Club Brugge trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenOlivier is toch de zoon van die plastic kerel ?
Sponsort Club Brugge trouwens
op rsca ook dacht ik,heeft daar allesinds eeen loge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtendeschacht plastics,hangt op meerdere eersteklasse voetbalvelden reclame van hoor,
op rsca ook dacht ik,heeft daar allesinds eeen loge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenHoe denk je dat Olivier Deschacht daar is binnengeraakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesNatuurlijk wel...
George Bush is op die manier zelfs president van Amerika geworden.
It's all about the money.
"dat niveau" is trouwens zeer relatief hoor... hehe
dus Deschacht is een basisspeler bij een club die een straat voorsprong heeft op de rest in Belgie en het Europees zeker niet onaardig hebben gedaan ,enkel omdat zijn vader een sponsor is
dit geloof je toch zelf niet?in de provinciale reeksen zal zoiets wel meespelen maar toch niet bij de grootste club van het land...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinus07 Bekijk BerichtenWaarschijnlijk gesponsord door Colruyt
kdenk dat papa ook zijn zegje gedaan zal hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesHet zal mij een worst wezen.
Ik volg het belgisch voetbal totaal niet.
Deschacht mag naast mij in de winkel staan en ik herken hem zelf niet al krijg ik er 1000 euro voor.
Zijn basisplaats heeft hij uiteraard aan zijn talent en inzet te danken maar je gaat mij niet wijsmaken dat zijn vader als sponsor hem vroeg of laat geen sterkere positie in de club gaat opleveren tgo een "normale" speler e.
Prachtige zin trouwens "hier sla je de bal mis"
get it
Moest dat zo zijn van fils à papa speelde Deschacht nu trouwens bij de mooiste en niet de rijkste club van België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk ken de voetballer mr Deschacht en mevrouw Coorevits hoegenaamd niet. Ik volg enkel het buitenlandse voetbal. Het Belgische voetbal , van het niveau veredelde caféploeg , kan mij hoegnaamd niet bekoren.
zeikerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenals je het buitenlandse voetbal volgt, zal het je mss opgevallen zijn dat de belgische ploegen het europees zeker niet slecht deden/doen...
zeikerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk volg het europese voetbal enkel als er niet-belgische ploegen spelen. Anders kan ik evengoed een match van Cafe De Kroon tegen FC Huppeldepup volgen.
Comment
Comment