Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto's van bekende mensen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• nee, dat ben jij.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
      Wie zijn deze mensen?
      Vrienden van Jerome Huysmans, maar sinds ze bij Brugge spelen heeft Jerome er niks meer van gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
        Geert De Vlieger - Range Rover Sport
        Stijn Stijnen - Mercedes ML
        Wesley Sonck - BMW 6 reeks

Tiens, rijden die boeren dan niet meer met tractors??

Comment

• Van de week was Evy Gruyaert weer aant gat plakken met haar Astra GTC toen ik in haar straat ree.
          Maar van haar wil ik dat wel nog verdragen
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obersoundzzz Bekijk Berichten
            Ik zie toch een ML en een RR?

Comment

• Denk dat ik vandaag Olivier Deschacht in Gent zien rijden heb met een S500, alhoewel hij zelf niet aan het stuur zat. Ik stak de straat over, keek eens in die auto, keek weer voor mij, en dacht dan in mezelf van 'hmm, van waar ken ik die kerel', keek nog eens, en zag dat het Deschacht was
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obersoundzzz Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                  Denk dat ik vandaag Olivier Deschacht in Gent zien rijden heb met een S500, alhoewel hij zelf niet aan het stuur zat. Ik stak de straat over, keek eens in die auto, keek weer voor mij, en dacht dan in mezelf van 'hmm, van waar ken ik die kerel', keek nog eens, en zag dat het Deschacht was
                  Bedoelt u mr Deschacht , de grootindustrieel .?

Comment

Bedoelt u mr Deschacht , de grootindustrieel .?
                    Nee, die voetballer met Annelien coorevits als vriendin
                    www.flickr.com/photos/bramvds
                    www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
                      Nee, die voetballer met Annelien coorevits als vriendin
                      Olivier is toch de zoon van die plastic kerel ?

Sponsort Club Brugge trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
                        Olivier is toch de zoon van die plastic kerel ?

Sponsort Club Brugge trouwens
                        deschacht plastics,hangt op meerdere eersteklasse voetbalvelden reclame van hoor,
                        op rsca ook dacht ik,heeft daar allesinds eeen loge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                          deschacht plastics,hangt op meerdere eersteklasse voetbalvelden reclame van hoor,
                          op rsca ook dacht ik,heeft daar allesinds eeen loge
                          Hoe denk je dat Olivier Deschacht daar is binnengeraakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                            Hoe denk je dat Olivier Deschacht daar is binnengeraakt?
                            op dat niveau telt echt wel niet dat je de zoon bent van een sponsor hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                              Natuurlijk wel...
                              George Bush is op die manier zelfs president van Amerika geworden.
                              It's all about the money.

"dat niveau" is trouwens zeer relatief hoor... hehe
                              hier sla je de bal toch wel serieus mis imho
                              dus Deschacht is een basisspeler bij een club die een straat voorsprong heeft op de rest in Belgie en het Europees zeker niet onaardig hebben gedaan ,enkel omdat zijn vader een sponsor is
                              dit geloof je toch zelf niet?in de provinciale reeksen zal zoiets wel meespelen maar toch niet bij de grootste club van het land...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinus07 Bekijk Berichten
                                Waarschijnlijk gesponsord door Colruyt
                                nu ze wat ouder wordt kan het speelgoed opzij en zal ze nu wel iemand kiezen van een zwaarder kaliber (lees: universitair diploma)

kdenk dat papa ook zijn zegje gedaan zal hebben

Comment

• Ik ken de voetballer mr Deschacht en mevrouw Coorevits hoegenaamd niet. Ik volg enkel het buitenlandse voetbal. Het Belgische voetbal , van het niveau veredelde caféploeg , kan mij hoegnaamd niet bekoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    Het zal mij een worst wezen.
                                    Ik volg het belgisch voetbal totaal niet.
                                    Deschacht mag naast mij in de winkel staan en ik herken hem zelf niet al krijg ik er 1000 euro voor.

Zijn basisplaats heeft hij uiteraard aan zijn talent en inzet te danken maar je gaat mij niet wijsmaken dat zijn vader als sponsor hem vroeg of laat geen sterkere positie in de club gaat opleveren tgo een "normale" speler e.

Prachtige zin trouwens "hier sla je de bal mis"
                                    get it
                                    Het is eraan te zien

Moest dat zo zijn van fils à papa speelde Deschacht nu trouwens bij de mooiste en niet de rijkste club van België

Comment

Ik ken de voetballer mr Deschacht en mevrouw Coorevits hoegenaamd niet. Ik volg enkel het buitenlandse voetbal. Het Belgische voetbal , van het niveau veredelde caféploeg , kan mij hoegnaamd niet bekoren.
                                      als je het buitenlandse voetbal volgt, zal het je mss opgevallen zijn dat de belgische ploegen het europees zeker niet slecht deden/doen...
                                      zeikerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
                                        als je het buitenlandse voetbal volgt, zal het je mss opgevallen zijn dat de belgische ploegen het europees zeker niet slecht deden/doen...
                                        zeikerd
                                        Ik volg het europese voetbal enkel als er niet-belgische ploegen spelen. Anders kan ik evengoed een match van Cafe De Kroon tegen FC Huppeldepup volgen.

Comment

Ik volg het europese voetbal enkel als er niet-belgische ploegen spelen. Anders kan ik evengoed een match van Cafe De Kroon tegen FC Huppeldepup volgen.
                                          kga niet meer voort discussieren. aan u uitleg is allang bewezen dat je weinig van voetbal kent

Comment

Working...
                                          X