Je gaat toch niet zeggen dat dit veel is . In een officiele garage betaal je maal 3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote onderhoudsprijzen-topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenJe gaat toch niet zeggen dat dit veel is . In een officiele garage betaal je maal 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hansie Bekijk Berichtenhi,
onderhoudje gedaan aan golf VI 2.0crtdi (26500km - 2jaar) bij VW-gar Raes te Oostkamp wvl:
-longlife olie + oliefilter + vijs + pollenfilter + kleine leveringen + bijdr; afvalstoffen + werk + (nazicht dichtingsrubbers deuren vanwege teveel wateropstapeling in de deuren + nazicht deurslot bestuurdersdeur = smeren en afregelen vanwege irritant gekraak, beide nazichten onder garantie)
-stukken= 26,89euro
-werk = 53,04euro
- kl.benodigdheden = 6,64euro
- smeermiddelen = 83,79euro
-allerlei = 2,77euro
-totaal =209,49euro , we kunnen er weer tijdje tegenaan.
grtzzz
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtendan heb jij het toch over een groot onderhoud
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten...en dit niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtengaat erover dat dit verkeerd subforum is
Comment
-
onderhoud Volvo S60 2.4D (129.215km)
olie 6l: 86.49€
oliefilter: 9.51€
luchtfilter: 16.20€
interieurfilter: 22.25€
brandstoffilter: 24.32€
= 158.77€
Onderhoud heb ik dus zelf gedaan. Deze prijzen zijn incl. 30 tot 40% korting. Ik wil niet weten wat je bij de dealer zou moeten betalen voor zo'n onderhoud2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk BerichtenOnderhoud 15 000 km
seat leon 1.9 tdi
Olie 505.01 excellium elf 0.5L 45.54€
oliefilter 8.65€
vijs 1.63€
ruitensproeiervloeistof 4.75€
kleine leveringen 3.63€
bijdrage ecologische afhaling afvalstoffen 2.77€
onderhoud service: 55.08€
totaal incl BTW: 147.68 €
er zat een vijsje los blijkbaar in men kofferdeksel, diezelfde indraaien was precies niet mogelijk.
Da's een kwartier werk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenWTF?? € 55.08 forfait voor een smering???
Da's een kwartier werk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtengaat erover dat dit verkeerd subforum is
Comment
-
prijs klein onderhoud
Hallo allemaal,
Wat betalen jullie voor een standaard klein onderhoud? Wat is er allemaal inbegrepen in die prijs? en vertel ook met welke wagen je hebt en eventueel de garage waar je gaat...
Ik heb het gevoel dat ik in de zak ben gezet door mijn garagist... ik viel achterover wanneer ik de factuur van het klein onderhoud van mijn opel corsa kreeg.... 173euro...en hiervoor heeft hij de oliefilter en olie vervangen en de ruitenwisselvloeistof bijgevuld, en dan nog een standaard check van de wagen (banden,remmen etc...). Dat is het eerste onderhoud (wagen is 1 jaar oud)...
Groeten,
Trikx
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scaglietti Bekijk BerichtenDenk dat dat toch min of meer normaal is... Werkuren en olie zijn duur hé
Comment
Comment