Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
Ofwel is dat iemand met een leuk oog voor detail en heeft 'ie PSE uitlaten onder z'n FL weten te moffelen evenals de kleinere pre-FL spiegels, of is 't gewoon een omgebouwde pre-fl...?
Goed gezien!! Misschien dat Denniske of daan330 het interieur hebben kunnen zien?
als je zoveel geld voor die phantom's kan leggen, waarom zou iemand in godsnaam dan nog een 2de hands kopen? raken volgens mij nooit verkocht!
Da vraag ik mij soms ook af als ge van die superdure autos ziet in okkazie staan. Tenzij er een gigantische wachtlijst is en je op deze manier je kar veel sneller kan hebben.
Ik denk het tweede...
Je kan dus zeer simpel een pré-FL naar een FL ombouwen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Hij zit er erg graag waarschijnlijk... Toen er deze zomer was, zag zijn rolls er weliswaar ietwat properder uit, blauw zowaar.
edit: gezien 't kleur van de kap enz is dit een andere?
toen ik in st tropez was heb ik hem ook gezien . de zoon was hem aan het kuisen
en aan het telefoneren met zijn i-phone. Hij zij ik ben de 'blauwe rols' aan het kuisen
ik denk dat gij nog grote ogen zou trekken als ge wist wat er zoal in Kortrijk zit alleen jammer dat 't meeste nooit of bijna nooit buitenkomt
en ik ga hier echt niet op een openbaar forum zetten waar die kerel woont ma 't zou kunnen dat ie die GT niet meer heeft, heb hem de laatste tijd enkel een paar keer met z'n SLR roadster gezien
Comment