Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Ik snap niet wat er grappige is, die foto van die Veyron is oa gepost met deze foto, en die lijkt me toch wel Monaco te zijn, er zijn hier toch nog meer foto's gepost van deze plek.
Ik snap niet wat er grappige is, die foto van die Veyron is oa gepost met deze foto, en die lijkt me toch wel Monaco te zijn, er zijn hier toch nog meer foto's gepost van deze plek.
Misschien het feit dat het (al dan niet) om een Belgische plaat gaat .. ?
die vraag ging over de alfa en niet over de veyron. als je de quote bekijkt
dat dacht ik dus ook. Hij heeft enkel een verbreding en stond vrij laag. Verder wijst niets er op dat het een echte is. Oh ja en de plaathouder was ook van gemballa
Sjiek lionheart. Jij bent zo ongeveer de professionele spotter hier aan het worden he
Haha, nog enkele dagen en m'n 'verlof' zit erop. Gewoon enkele stomme footootjes van lekkere dikke dure bakken Niks professioneels aan hoor, gewoon een klein digitaal camera'tje altijd op zak hebben en op de juiste plaatsen terecht komen Trouwens, als ik de knappe staaltjes fotografie van anderen hier zie, KNAP!!!!!
Comment