Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook interesse gehad voor een Barchetta toen ik op zoek ging naar een auto, qua carrosserie vind ik ze nog altijd knap maar vooral in het interieur merkt ge het verschil met mijn NA'tje
En aangezien een NB geen klapkoplampen heeft, zou ik ook de Barchetta kiezen
Nee, ik zie Top Gear gewoon graag (zoals de meesten hier waarschijnlijk). Was dan ook een aflevering over dakloze ritjes, dusja .
Vind het wel prachtig als je je eigen model eens ziet passeren en ze er toch wel positief over zijn
Volledig mee eens
Dit weekend mogelijks nog eens m'n beestje kunnen uitlaten, ze voorspellen toch droog en redelijk warm weer...
Yes, weer prutsen om de hardtop eraf te doen hier.
But it's worth it
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ik heb ook interesse gehad voor een Barchetta toen ik op zoek ging naar een auto, qua carrosserie vind ik ze nog altijd knap maar vooral in het interieur merkt ge het verschil met mijn NA'tje
Idem
Dingen zijn ook een serieus pak sneller dan je zou denken. En betrouwbaar
Maar de staat van de meesten die te koop stonden hielp niet mee, en het interieur vond ik vrij krap.
Maar de staat van de meesten die te koop stonden hielp niet mee, en het interieur vond ik vrij krap.
True, er staan heel wat Barchetta's te koop in redelijk slechte staat, maar de prijs is er ook wel naar. Een vergelijkbare NB (want een NA is eigenlijk een generatie ouder) kost nog altijd een pak meer.
Qua interieur...tsjah...mijn zetels heb ik uitgehold voor toch maar wat extra ruimte te hebben en ik zit nog altijd met m'n knieën net niet tegen het stuur: interieurruimte was niet echt een prioriteit
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Geen idee, met die kist slipstream ik niet want dan zien ze mij niet meer
Ik weet wel dat het met het dak open langer duurt eer je aan 200 zit, maar het lawaai daarentegen valt dan weer beter mee!
Idem, de 330ci gaat ca 10km/h minder qua topsnelheid...
Waarschijnlijk wegens mijn uitstekend hoofd! Aan die snelheid gaan vliegen ook gewoon quasi door me heen...een hommel zou m'n dood betekenen, of op z'n minst permanente blindheid aan 1 oog
Comment