Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Repost, maar deze is ook wel goed: http://www.youtube.com/watch?v=FNeB8oSZQHM
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
      zal er wel voor gedaan zijn zeker.

Niet meer doen als ik juist aan het eten ben btw
      OK, je ziet dat die vent onnozel gaat doen, maar wat hij doet is gewoon echt stóm.

BTW, uw eten over uw toetsenbord geproest of zo?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        OK, je ziet dat die vent onnozel gaat doen, maar wat hij doet is gewoon echt stóm.

BTW, uw eten over uw toetsenbord geproest of zo?
        Ik bedoel dat het echt fake is, ik kan me niet voorstellen dat je vrolijk je vinger er af zaagt en dan pas gaat rondspringen, vanaf dat die zaag je vinger raakt trek je direct terug en je weet ook direct wat er gebeurd is. Nu is het na enkele sec dat (hij doet alsof hij) het door heeft.

Comment

Ik bedoel dat het echt fake is, ik kan me niet voorstellen dat je vrolijk je vinger er af zaagt en dan pas gaat rondspringen, vanaf dat die zaag je vinger raakt trek je direct terug en je weet ook direct wat er gebeurd is. Nu is het na enkele sec dat (hij doet alsof hij) het door heeft.
          Oh, ik dacht dat je het over dat tweede filmpje met die loopband had.
          Dat eerste kan fake zijn. Wel niet slecht geacteerd.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oh, ik dacht dat je het over dat tweede filmpje met die loopband had.
            Dat eerste kan fake zijn. Wel niet slecht geacteerd.
            Nee dat tweede straalt de loempigheid er zo af, je weet dat ie op z'n bek gaat gaan en toch doet ie het

Comment

Nee dat tweede straalt de loempigheid er zo af, je weet dat ie op z'n bek gaat gaan en toch doet ie het
              Idd. En ik had nooit gedacht dat het zó grappig ging zijn. Ik had eerder iets belachelijks verwacht.
              Straks zeker aan mijn vriendin laten zien.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Idd. En ik had nooit gedacht dat het zó grappig ging zijn. Ik had eerder iets belachelijks verwacht.
                Straks zeker aan mijn vriendin laten zien.
                Bifi: "kijk, kijk, ik heb iemand gevonden die loemper is dan ik"
                vriendin: "Kan niet!"
                Bifi: "Jawel, kijk maar"
                **zet filmpje op**
                vriendin: "Bwa, bekan, blijven zoeken"
                Bifi:

Comment

Bifi: "kijk, kijk, ik heb iemand gevonden die loemper is dan ik"
                  vriendin: "Kan niet!"
                  Bifi: "Jawel, kijk maar"
                  **zet filmpje op**
                  vriendin: "Bwa, bekan, blijven zoeken"
                  Bifi:

Zak!
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kan er nog net mee door: http://www.youtube.com/watch?v=qMyZA...eature=related
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Han Solo: http://www.youtube.com/watch?v=kRim3...eature=related

Zijn we ook eens naar weest kijken. We zaten op de tweede rij, maar er kwam helaal niemand op de eerste zitten. Mijn vriendin was de Sonja van dienst. En niet alleen bij Han Solo trouwens. De acts daarna (eentje was die "van de Colruyt" en van de andere ken ik naam ook niet meer) maakten ook dankbaar gebruik van haar.

Edit:
                      Tweede act was Philippe Geubels.
                      Last edited by Beta; 03/08/2008, 19:04.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• gespot in Oostende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                          gespot in Oostende.

Ik was er bijna ingetrapt

Comment

Han Solo: http://www.youtube.com/watch?v=kRim3...eature=related

Zijn we ook eens naar weest kijken. We zaten op de tweede rij, maar er kwam helaal niemand op de eerste zitten. Mijn vriendin was de Sonja van dienst. En niet alleen bij Han Solo trouwens. De acts daarna (eentje was die "van de Colruyt" en van de andere ken ik naam ook niet meer) maakten ook dankbaar gebruik van haar.

Edit:
                            Tweede act was Philippe Geubels.
                            De meest oninteressante, voorspelbare kerel die ze al ooit op een podium hebben gezet.

Comment

• inderdaad

het is maar slecht gesteld met Belgie, in Nederland is het 10 000x beter.

Comment

• Da"s de kortfilm die wordt vertoond voor WALL-E.

Zalig idd

Comment

• Die kortfilms van Pixar zijn zalig.

Hier nog een paar:

For the birds

Lifted

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Da"s de kortfilm die wordt vertoond voor WALL-E.

Zalig idd
                                    Idd. WALL-E is ook wel grappig btw.. En in de running voor een oscar!

Comment

• Bronstige stier bespringt boer

Een Poolse boer is in het ziekenhuis beland nadat hij werd aangevallen door een bronstige stier. Het dier verwarde de arme agrariër met een loopse koe.

De stier rukte de kleren van het lijf van de 68-jarige boer Stan Markowski. Die had voordien de koeien verzorgd op z'n veebedrijf in het plaatsje Wies Dlugie. Stan probeerde de verliefde stier van zich af te schudden, maar het beest liet niet af. Wat volgde was een dolle achtervolging op het erf en door de weilanden.

"De stier rook aan de kleren van mijn vader dat die tussen de koeien had gezeten en dacht die helemaal klaar was om tot de daad over te gaan", doet dochter Danuta het verhaal. "Wanneer mijn pa niet wilde ingaan op zijn avances, ging de stier door de rooie. Het beest nam hem op de hoorns, zwaaide hem heen en weer en rukte de kleren van mijn pa z'n lijf".

Helemaal bebloed en compleet naakt kon de Poolse boer toch ontkomen. De man moest opgenomen worden in het ziekenhuis.

BRON

HLN maandag 4 augustus 2008
                                      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• So?
                                        Die man supportert misschien voor Ferrari?

Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk Berichten
                                        gespot in Oostende.

Comment

Working...