Oorspronkelijk geplaatst door Alexos
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe Europese nummerplaat vanaf 2010
Collapse
X
-
Wanneer zouden ze aan 1-IAN-xxx beginnen?
1-IAN-312 of 1-IAN-089 zou mooi zijn.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk zag vandaag 1-AYA-***.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenIk zag vandaag 1-AYA-***.
Laatste wat ik had was 1-AAV-...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk BerichtenWacht wacht, begrijp ik dat hier goed? Als ge nog een oude Belgische plaat hebt, en ge komt er vanaf 2011 mee ergens in het buitenland, zou t ge er daar voor kunnen beboet worden in dat land? Is dat wel wettelijk correct? Het is toch niet dat de oude platen ineens illegaal gaan worden he? Kan toch allemaal niet he
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenToch ga ik vooraan een plaat hangen zoals de Engelse als ik die kan vinden, maar dan in de juiste kleuren. Da zijn pas mooie letters!
Comment
-
ik ga wss GEEN hebben2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenik ga wss GEEN hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenAls je nog plaats hebt op je inschrijvingsbewijs, zetten ze daar je adres nog op bij verhuis?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichteninderdaad
Dan krijg ik ook pas een nieuwe nummerplaat als ik een andere auto koop
Het blijft alleen maar wachten op de nummerplaat van papa's auto... Ik denk dat er al eentje verloren gegaan is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHet blijft alleen maar wachten op de nummerplaat van papa's auto... Ik denk dat er al eentje verloren gegaan is
De Post, uw vriend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeenee, daar wordt ge natuurlijk niet voor beboet. Ge moet gewoon uwen auto daar achter laten (de plaat moogt ge wel terug mee naar Dierbaar België nemen).
Ben wel niet zeker of je daarmee op de bus mag dan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichteninderdaad
Comment
-
is er een manier om een auto, waarvan de leasing in januari start, al eerder in te schrijven bij DIV ?
De bedoeling is om te proberen vanaf dat de DIV aan nrplaatreeks 1-bmw-xxx begint mijn nummerplaat al aan te vragen om zo te proberen zo deze nrplaat te bemachtigen.
Kan dat bv. met voorinschrijving ofzo ?
alvast bedankt
Comment
Comment