Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een duplicaat in Alken laten maken als je van Gent bent
besteld op internet he (lin799). is betere kwaliteit dan die je in de normale handel kunt krijgen (voor de plaatsen die ik toch ken in het Gentse). je hoeft er niet voor uit je luie zetel te komen en de dag erna ligt ze in je bus. normaal toch.
heb nu maar een goedkoop (voorlopig) duplicaat laten maken en rij daar mee rond.
besteld op internet he (lin799). is betere kwaliteit dan die je in de normale handel kunt krijgen (voor de plaatsen die ik toch ken in het Gentse). je hoeft er niet voor uit je luie zetel te komen en de dag erna ligt ze in je bus. normaal toch.
heb nu maar een goedkoop (voorlopig) duplicaat laten maken en rij daar mee rond.
Duplicaat is duplicaat he.
Ik ben mijn duplicaat daar gaan halen deze zomer toen ik mijn nieuwe plaat bij de DIV in Alken was gaan halen.
En eerlijk gezegd, de plaat was net hetzelfde als die dat mijne pa had en die kwam van bij een "schoenmaker" hier in Sint-Truiden en was de helft goedkoper.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ga naar otm-shop.be en je hebt de perfecte duplicaat
Ik heb de mijne deze vrijdag besteld en vandaag gekregen: dit is idd de perfecte kopie (wat normaal is, aangezien ze bij de officiële leverancier gemaakt worden). Vanaf morgen kan ik eindelijk met mijn AAA-plaat rijden!
Recentste gespotte Europese nummerplaat: 1-RAB-*** (Peugeot 206, 26/10/16, Bouge).
Recentste oude nummerplaat: 495-CFC (16/04/11, Henri-Chapelle).
liever een gestanst exemplaar dan zo eentje dat uit twee op elkaar gelijmde aluminiumplaten bestaat.
Die van mijne pa was ook zo een gestanst exemplaar.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De afgelopen 24 u werden op dit forum al drie totaal foute keuzes getoond van het formaat van de nieuwe nummerplaat.
In eerste instantie de stomme fout van die kwieten van eigenaars die hiermee echt wel laten zien hoe slim ze zijn, maar stellen diegenen die dat effectief ingeven naar DIV toe zich geen vragen als ze zo een uitzonderlijk formaat moeten opgeven?
Ze kunnen achter hun plaat hun krant nog wegsteken he. Zou kunnen dat het niet lang duurt voordat er een vogel een nest komt achter maken.
Ik heb de mijne deze vrijdag besteld en vandaag gekregen: dit is idd de perfecte kopie (wat normaal is, aangezien ze bij de officiële leverancier gemaakt worden). Vanaf morgen kan ik eindelijk met mijn AAA-plaat rijden!
Hoe heb jij dan betaald, en wat zijn de betaal mogelijkheiden?
Is vrij rap binnen he
Comment