Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet of iemand derjust die telenet persconferentie heeft gezien maar amai wa een bende krabbers zijn dat
gaan ze een iphone 4 aanbieden een paar weken voor de 5 uitkomt met een W&T abbo. Uiteindelijk blijven ze nog duurder dan anders.
en ze doen nu pcies of ze het warm water hebben uitgevonden
Serieus? ik dacht dat de 5 over 13 dagen werd voorgesteld?
Edit: Ik zie het ook net. Normaal werd die in juni voorgesteld. Maar de witte is net uit en er komt mss nog een 4S. Dus tzou september worden
Sommigen zeggen dat de 5 een 4GS gaat worden, we zullen wel zien. Maar de 5 zal wss wel rond september uitkomen.
Wordt de iPhone eigenlijk ook zonder abonnement aangeboden zodat je niet bij die sukkelaars van mobistar moet zitten?
Sommigen zeggen dat de 5 een 4GS gaat worden, we zullen wel zien. Maar de 5 zal wss wel rond september uitkomen.
Wordt de iPhone eigenlijk ook zonder abonnement aangeboden zodat je niet bij die sukkelaars van mobistar moet zitten?
ja 530 voor nen 3GS, 640 voor ne 4 me 16gig en 730 voor ene me 32gig.
Hey, naar't schijnt komt er 1 van de komende dagen een leuk filmpje online van iemand die een mentos in een fles cola laat vallen. Dat gaat zo leuk zijn.
Comment