Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk BerichtenPorsche 910 gespot op de ring van Deerlijk, geen foto kunnen makenKan dat een echte zijn? Was een groene zoals deze:
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
heel exclusief
maar als je even gaat googlen zie je dat er 2 soorten "interieurs" zijn, o.a. korte of lange pook
als je dan ook leest dat er minder dan 30 van deze zijn gemaakt om te racen, lijkt het mij heel raar dat er in B ene gewoon op de weg zou rijden, prijs moet enorm hoog zijn, ...
en dan nog even googlen en je leest dat deze eigendom is van ... lid van de Porsche club in ... en ...
en hij een originele 904 !!!! heeft
een super replica dus, maar een echte TOP-spot !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenheel exclusief
maar als je even gaat googlen zie je dat er 2 soorten "interieurs" zijn, o.a. korte of lange pook
als je dan ook leest dat er minder dan 30 van deze zijn gemaakt om te racen, lijkt het mij heel raar dat er in B ene gewoon op de weg zou rijden, prijs moet enorm hoog zijn, ...
en dan nog even googlen en je leest dat deze eigendom is van ... lid van de Porsche club in ... en ...
en hij een originele 904 !!!! heeft
een super replica dus, maar een echte TOP-spot !)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
ben ik al een paar keer in Antwerpen tegengekomen, met een niet-onknappe blonde dame erin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
Comment