Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier! Deel VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Dacht dat zijn zaak in Oostakker was, tenzij verhuisd.
    Yep, die is daar weg.

In Stekene is het toch de Speedshop, of zit er nu nog ene?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik bedoelde de Speedshop, was de naam even kwijt.
      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volvo02 Bekijk Berichten
        Ook spijtig van de koplampen, de pinkers en de velgen en inderdaad die aftermarket achterlichten... Voor de rest, dat geel is super! Volvo heeft nooit echt in de spotlights willen staan, maar met dat Cream Yellow is hun dat eigenlijk wel gelukt, want zo'n CY T-5R is momenteel veel gezocht en weinig gevonden.
        Deze staat op Zweedse platen lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ontken ik dat misschien?
          Dat ze nu op Zweedse platen, Belgische platen, Duitse platen, ... staan, zo'n Cream Yellow blijft inderdaad redelijk exclusief.

Waar heb je hem trouwens gezien? Binnenkort misschien op de baan te zien op Belgische platen.

*EDIT: Is dat aan de BMW garage in Mechelen, JUMA? Wanneer heb je hem daar gezien? Moet ik echt eens passeren blijkbaar!
          Last edited by Volvo02; 18/08/2015, 23:07.
          1967 Volvo Amazon P130 B18A
          1978 Volvo 244 DL B21A
          1990 Volvo 740 GL B200E
          1993 Volvo 850 GLT 2.5 20V
          1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
          1997 Volvo S90 Executive 3.0 24V
          1998 Volvo S40 2.0T
          1998 Volvo S70 2.0 10V
          2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

Ook spijtig van de koplampen, de pinkers en de velgen en inderdaad die aftermarket achterlichten... Voor de rest, dat geel is super! Volvo heeft nooit echt in de spotlights willen staan, maar met dat Cream Yellow is hun dat eigenlijk wel gelukt, want zo'n CY T-5R is momenteel veel gezocht en weinig gevonden.
            Ik had enkel naar de eerste foto gekeken...
            RIP Den borre!

Comment

• 2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik ben ook eens gaan kijken! De eigenaar heeft wel al de originele lichten en pinkers en grille erbij. Het enige wat hij niet heeft zijn de 17" Volvo Titan velgen.

1978 Volvo 244 DL B21A
                1990 Volvo 740 GL B200E
                1998 Volvo S40 2.0T
                1998 Volvo S70 2.0 10V
                2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

Ontken ik dat misschien?
                  Dat ze nu op Zweedse platen, Belgische platen, Duitse platen, ... staan, zo'n Cream Yellow blijft inderdaad redelijk exclusief.

Waar heb je hem trouwens gezien? Binnenkort misschien op de baan te zien op Belgische platen.

*EDIT: Is dat aan de BMW garage in Mechelen, JUMA? Wanneer heb je hem daar gezien? Moet ik echt eens passeren blijkbaar!
                  Inderdaad.
                  Last edited by ; 19/08/2015, 22:55.

Comment

Zo defensief? Heb jij een probleem ? Ik zeg gewoon dat hij op Zweedse platen staat, niet meer of niet minder. Zoek het maar uit gast
                    Zo agressief GAST? Je quote mijn tekst en zegt er dan bij "Deze staat op Zweedse platen lijkt me", alsof je daar mee wil zeggen, zie je niet goed dat hij op Zweedse platen staat, terwijl ik niets over nummerplaten zeg...
                    Vraag me af wie hier met een probleem zit?

Ben vandaag trouwens gaan kijken en heb met de eigenaar gesproken die bij Juma achteraan werkt bij het racing team. Hij heeft hem inderdaad uit Zweden en rijdt er hier mee rond op de Zweedse platen, maar hij betaalt wel gewoon verzekering en belastingen maar in Zweden via zijn broer.

Maar zal u wss niks interesseren...
                    1978 Volvo 244 DL B21A
                    1990 Volvo 740 GL B200E
                    1998 Volvo S40 2.0T
                    1998 Volvo S70 2.0 10V
                    2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Mijn excuses. Ik had u verkeerd begrepen.

Comment

Mijn excuses. Ik had u verkeerd begrepen.
                        Geen probleem, maar mijn quote op uw reactie was absoluut niet defensief bedoeld, kijk naar de "smiley". Ik heb zelf een Cream Yellow T-5R, maar in sedan, dus wou hem wel eens gaan bekijken, wat ik vandaag ook ben gaan doen.
                        Zag er eigenlijk nog redelijk goed uit, geen perfect exemplaar, maar hij had alle originele stukken nog liggen, buiten de originele velgen, die had hij niet meer.

Stond trouwens ook te koop voor de geïnteresseerden?
                        1978 Volvo 244 DL B21A
                        1990 Volvo 740 GL B200E
                        1998 Volvo S40 2.0T
                        1998 Volvo S70 2.0 10V
                        2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Klopt het dat de auto met typenaam T-5R slechts 1 jaar gemaakt werd (in 1995) ? Achteraf noemde die 850 R ?

Comment

• 94-96 t5r
                            96-97 850r 10 pk en 20 nm erbij

Comment

• Hasselt today,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Gespot in Monaco, ik voel me tot op heden een schooier.

edit: hij staat gedraaid help?
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Even rechtgezet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bedankt
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                      Motorgegrom? Maakt amper geluid een Veyron.
                                      Steekt en Mansory uitlaat onder.
                                      I have filmed a matte orange Bugatti Veyron 16.4 fitted with Mansory Exhaust that produces a maximum power of 1001HP! Video shows some exterior and interior ...

Comment

Klopt het dat de auto met typenaam T-5R slechts 1 jaar gemaakt werd (in 1995) ? Achteraf noemde die 850 R ?
                                        Het zit zo, er zijn 3 Turbo versies in de 850 geweest:
                                        850 T-5
                                        850 T-5R
                                        850R

T-5 is vanaf Modeljaar '94 gekomen (en heeft tot het laatste gelopen, dacht ik). T-5R is enkel Modeljaar '95 en R is enkel Modeljaar '96 en '97. Ik spreek in Modeljaren, dus geen bouwjaren. De T-5R zijn ze in Gent beginnen bouwen in week 40 van '94, maar toen was het reeds Modeljaar '95.
                                        T-5R was beschikbaar in 3 kleuren:
                                        - Cream Yellow
                                        - Dark Olive Pearl (DOP ook wel eens genoemd)
                                        - Stone Black

T-5: 225 pk
                                        T-5R: 240 pk
                                        R AUT: 240 pk
                                        R handbak: 250 pk.

Productie-aantallen waren voorzien op 2500 stuks in 3 kleuren en 2 uitvoeringen (Estate en Sedan). Ze gingen zo goed over de "toonbank" dat ze er nog eens 2500 stuks hebben bijgebouwd, dus totale productie ligt op ongeveer 5000 stuks.
                                        Motor was altijd dezelfde, 2.3 Turbo, enkel voor de Italiaanse markt hebben ze een 2.0 Turbo uitgebracht met 211 pk en die motorisatie was hier in België vanaf MY '95 ook beschikbaar voor de T-5.

Dat in een notendop over de Turbo modellen van de 850.

Hopelijk kom ik niet te defensief over.
                                        1978 Volvo 244 DL B21A
                                        1990 Volvo 740 GL B200E
                                        1998 Volvo S40 2.0T
                                        1998 Volvo S70 2.0 10V
                                        2003 Volvo S40 1.8 16V

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                          Dat is een Nederlander, genaamd Michel Perridon. Heeft 3 Veyrons, en laat ze regelmatig wrappen om zijn bedrijf Trust te promoten.

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk
                                          Is die niet een tijdje geldschieter geweest voor Jordan en Minardi in de Formule 1 ?
                                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X