Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagen moet terug in productie ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk BerichtenClio williams, maar dan exact gebouwd zoals 25 jaar geleden, dat de er terug wisselstukken zijn voor de eerste ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk BerichtenClio williams, maar dan exact gebouwd zoals 25 jaar geleden, dat de er terug wisselstukken zijn voor de eerste ook
Comment
-
Meestal komen dan de wagens naar voor uit de jeugd.
Ook bij mij dus.
Plezantste wagens waar ik mee gereden heb zoals de ....
... zijn de eersten waar ik aan denk.
Als kind was ik gek van de Alpine en die zou ik nu nog wel willen in nieuw staat maar dan zonder al die tapijten erin.
De auto’s die ik nu nog nieuw zou willen kopen omdat ik er veel plezier aan beleefd heb en spijt heb dat ze niet waardig aan het ouder worden zijn in mijn garage zijn deze Peugeots.
Maar voor hetzelfde geld vind je daar niks meer aan als je er nu mee rijdt.
Deze mocht ook gebleven zijn.
Last edited by Gixxer; 18/03/2018, 09:26.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenAls kind was ik gek van de Alpine en die zou ik nu nog wel willen in nieuw staat maar dan zonder al die tapijten erin.
Zijn vader had ook nog een Ferrari Testarossa staan, werd bijna nooit mee gereden, vraag mij af of hij ze nu nog zou hebben?
Comment
-
@gixxer: je reinste zaligheid die 309 GTI. De BX GTI 16S heb ik ook mee gereden. Zalige kar!“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAudi S1 Quattro
niet die nieuwe hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenAlle 'betaalbare' cabrio's.
De Mégane cc, de 308, 208, focus, golf, Eos...
Ik kan maar niet begrijpen waarom die allemaal uit het gamma zijn genomen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
En nu zijn blijkbaar de 3-deurs aan de beurt, want die zie je tegenwoordig ook steeds minder bij nieuwe modellen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Hebben er hier zo twee gehad, eerst een oranje en daarna een witte.
Zo een Dafke zou ook nog wel mogen terug komen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
En later ook verkloot door Honda zelf met de "del sol", veel later dan weer wel een goede poging om hem te laten herleven met de CRZ.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenInderdaad, mooi als hij origineel is, spijtig genoeg door velen verkloot.
En later ook verkloot door Honda zelf met de "del sol", veel later dan weer wel een goede poging om hem te laten herleven met de CRZ.
Volgens mij moet het voor de tekenaars mogelijk zijn om van de 2de model weer iets moois te maken voor de hedendaagse markt. Beetje zoals mazda doet met de MX5, zou Honda bv kunnen doen met de CRX. Laag in prijs, licht van gewicht en pittige motor (hopelijk dan pittiger als de MX5)
Comment
-
En natuurlijk mijne pa zijne lieveling, de Ford Capri: https://www.google.be/url?sa=i&rct=j...21479146265221
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenVolgens mij moet het voor de tekenaars mogelijk zijn om van de 2de model weer iets moois te maken voor de hedendaagse markt. Beetje zoals mazda doet met de MX5, zou Honda bv kunnen doen met de CRX. Laag in prijs, licht van gewicht en pittige motor (hopelijk dan pittiger als de MX5)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotjeAlsook 964 en 944, zelfs de 928 zou mogen indien ze deze facelift geven.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2
Worden nog gebouwd hoor...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenAlle 'betaalbare' cabrio's.
De Mégane cc, de 308, 208, focus, golf, Eos...
Ik kan maar niet begrijpen waarom die allemaal uit het gamma zijn genomen.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Ik ken wel een aantal dames die hun cabrio (Volvo C70, Megane, ..) ingeruild hebben voor zo'n SUV.
Comment
Comment