Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voortaan tanken we B7, E10 en E5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voortaan tanken we B7, E10 en E5

Niet schrikken wanneer u vanaf vandaag geen diesel of benzine meer vindt in het tankstation. De etiketten voor benzine en diesel zijn immers gewijzigd. Diesel wordt B7, benzine 98 wordt E5.

wtf, wat een gezeik ???

Dan moogt ge wel Antwerpen terug binnen met uwen oude stinker. Die rijdt dan niet meer op diesel, maar op B7... right?

Comment

Bedankt Europa om met dit gezever op de proppen te komen. Goed gedaan van die overbetaalde zuigers! Echt nuttig!
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Als die wet teksten niet aangepast zijn wat zeker zo zal zijn dan zou iedereen eigenlijk binnen zijn.
        Tenzij het zodanig is geformuleerd........
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          . Goed gedaan van die overbetaalde zuigers!
          hogedrukzuigers heb ik toch liever

Comment

en dan dit nog , ze zijn goed aan het werk....

Comment

De B van Biesel

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

Wat met de super diesel ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  De B van Biesel

B van Brandstof voor verwarmingsketel.
                  Z4 M40i

Comment

Een wet van oktober 2014, dus na 4 jaar gaan ze dat toepassen.

Een overheid kan zich dus permitteren om 4 jaar na data een wet toe te passen!!

Als je dat doet in de privé gooien ze je met plezier buiten of in het ergste geval is de firma failliet.

Fernard zou zeggen: "man, man, man,..."

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

zit er vanaf dan 5% ethanol troep in de 98 of is dit momenteel ook al zo ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Blijkbaar is dit onlangs in alle stilte al gedaan, wist dit ook niet maar kreeg daarnet antwoord van iemand in een facebookgroep. Zou wel niet voldoende zijn om oldtimers te doen fikken... Maar zeg nooit nooit.

Comment

ik zal dan maar preventief brandstofleidingskes vervangen zeker ???

Comment

ik zal dan maar preventief brandstofleidingskes vervangen zeker ???
                            Tof jobke

Comment

ook net ergens geleden dat er sedert enkele jaren minstens 4% ethanol in een brandstof moet zitten. dus zal er niet te veel wijzigen hoop ik
                              1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                              1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                              2006 seat altea (daily)

Comment

wat dan met die 102 octaan in Duitsland, weet iemand hoe dat aangeduid wordt? met E0?
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Het is belachelijk, vooral omdat het de pomphouder ook nog eens geld kost.
                                  Maar uiteindelijk is het gewoon de benaming aan de pomp die veranderd, niet zo'n big deal, toch?

Ik zal er mijne slaap niet voor laten.
                                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    Wat met de super diesel ??
                                    Dat is sowieso een grap om je meer te laten betalen voor een mooie naam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten

ook net ergens geleden dat er sedert enkele jaren minstens 4% ethanol in een brandstof moet zitten. dus zal er niet te veel wijzigen hoop ik
                                      Waarom zou ethanol troep zijn? Heeft een hoog octaan, en in Brazilië krijgen ze de ethanol niet opgedronken, dus rijden ze er al jaren mee, gewoon gemengd met benzine of puur.

Comment

B7 met de B van diesel
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                        X