Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voortaan tanken we B7, E10 en E5
Collapse
X
-
Bedankt Europa om met dit gezever op de proppen te komen. Goed gedaan van die overbetaalde zuigers! Echt nuttig!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Als die wet teksten niet aangepast zijn wat zeker zo zal zijn dan zou iedereen eigenlijk binnen zijn.
Tenzij het zodanig is geformuleerd........den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten. Goed gedaan van die overbetaalde zuigers!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe B van Biesel
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met TapatalkZ4 M40i
Comment
-
Een wet van oktober 2014, dus na 4 jaar gaan ze dat toepassen.
Een overheid kan zich dus permitteren om 4 jaar na data een wet toe te passen!!
Als je dat doet in de privé gooien ze je met plezier buiten of in het ergste geval is de firma failliet.
Fernard zou zeggen: "man, man, man,..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzit er vanaf dan 5% ethanol troep in de 98 of is dit momenteel ook al zo ??
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik zal dan maar preventief brandstofleidingskes vervangen zeker ???
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzit er vanaf dan 5% ethanol troep in de 98 of is dit momenteel ook al zo ??1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
Comment
-
wat dan met die 102 octaan in Duitsland, weet iemand hoe dat aangeduid wordt? met E0?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenWat met de super diesel ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stijn5 Bekijk Berichten
ook net ergens geleden dat er sedert enkele jaren minstens 4% ethanol in een brandstof moet zitten. dus zal er niet te veel wijzigen hoop ik
Comment
Comment