Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voertuiginrichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voertuiginrichting

Hallo allemaal,
    Ik ben net naar Gent verhuisd omdat mijn vriendin daar een baan kreeg. Ik zou me daar ook willen vestigen. Ik ben een elektricien en ik ben op zoek naar een bedrijf om mijn busje te laten bouwen. Ik heb veel gehoord over https://www.mysortimo.be/nl_BE/ maar ik zou graag uw mening willen weten. Heeft iemand van jullie jouw busje laten bouwen door dit bedrijf? Zo ja, wat was uw ervaring? Heel erg bedankt en sorry voor de fouten, ik moet nog veel leren. Sören
    Last edited by ; 23/11/2018, 15:14.

Goed maar niet goedkoop hè.
    In Lochristi aan de Denen zit er ook een firma.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ook een goede manier om trafiek naar een website te trekken

Comment

heel erg bedankt Gixxer, ken jij de naam van het bedrijf? Sören

Comment

sortimo is TOP qua inrichting en materiaal, maar erg duur! Maar als je je het kan veroorloven is er niks beter in mijn ogen.

Gixxer bedoeld wellicht Mees in Lochristi. https://mees.be/nl/bedrijfswageninrichting/
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Bissegem, bij Kortrijk: BDW Construct.
            Nieuw bedrijf, maar de mensen erachter hebben tonnen ervaring in de branche
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Heb deze firma leren kennen op een beurs voor installateurs https:// www.syncro-utilitaire.be ze waren redelijk in prijs.
              Last edited by midas; 25/11/2018, 14:14.

Comment

Alle soorten firma’s al de revue gepasseerd, maar Sortimo blijft de beste. Stevigheid en assortiment zijn top.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Al bijna 15 jaar sortimenten klant , en nog steeds tevreden.
                  De inrichting gaat ongeveer 10 jaar mee dus 2 bestelwagens. Daarna is de inrichting wel op.

dus die meerprijs gedeeld door 10 jaar valt wel mee vind ik

Comment

Heel erg bedankt! Ik had nooit gedacht dat ik zoveel antwoorden zou krijgen! Ik zal alles van naderbij bekijken! Je was echt een grote hulp voor mij. Sören

Comment

Working...
                    X