Hallo iedereen.
Mijn naam is David en ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben een BMW liefhebber en heb er al veel verschillende gehad.
Ik zit echter met een vraagje.
Ik ben van plan om een nieuwe wagen te kopen.
Maar door financiële redenen moet ik éérst mijn wagen verkopen voor ik een nieuwe koop.
Het probleem daarbij is dat ik dan voor een onbepaalde duur (kan een dag zijn, kan een paar weken zijn) zonder vervoer naar mijn werk zit.
Echter heb ik vorig jaar wel een Mercedes geërfd van mijn grootvader, hij is bijna spiksplinternieuw en ligt al een jaartje te stoffen in de garage (uitgeschreven).
Ik heb wel gehoord van transitplaten (tijdelijke platen voor tijdelijke inschrijving voertuig), maar ik weet niet of dit van toepassing kan zijn op mij. Ik wil de wagen niet inschrijven en BIV betalen om er uiteindelijk maar een paar dagen mee te rijden...
Helaas heb ik ook geen familielid met Z-platen die kan gebruiken
Weten jullie of ik in dit geval recht heb op deze transit platen?
Alvast bedankt voor jullie aandacht !
David
Mijn naam is David en ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben een BMW liefhebber en heb er al veel verschillende gehad.
Ik zit echter met een vraagje.
Ik ben van plan om een nieuwe wagen te kopen.
Maar door financiële redenen moet ik éérst mijn wagen verkopen voor ik een nieuwe koop.
Het probleem daarbij is dat ik dan voor een onbepaalde duur (kan een dag zijn, kan een paar weken zijn) zonder vervoer naar mijn werk zit.
Echter heb ik vorig jaar wel een Mercedes geërfd van mijn grootvader, hij is bijna spiksplinternieuw en ligt al een jaartje te stoffen in de garage (uitgeschreven).
Ik heb wel gehoord van transitplaten (tijdelijke platen voor tijdelijke inschrijving voertuig), maar ik weet niet of dit van toepassing kan zijn op mij. Ik wil de wagen niet inschrijven en BIV betalen om er uiteindelijk maar een paar dagen mee te rijden...
Helaas heb ik ook geen familielid met Z-platen die kan gebruiken
Weten jullie of ik in dit geval recht heb op deze transit platen?
Alvast bedankt voor jullie aandacht !
David
Comment