Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe auto’s zijn te duur voor particulieren
Collapse
X
-
“I don’t want these people anymore,” top central bank official Frank Elderson told an internal meeting, POLITICO can reveal. Lagarde says she stands by him.
vermits het geen item is in msm
Een meerderheid van het personeel beoordeelt de prestaties van ECB-voorzitter Christine Lagarde als ondermaats.
dit wel
onze instellingen zijn kompleet bestierd door onverkozenen met een agenda die niet democratisch is opgesteld
mensen zullen nog minder geld te besteden hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttps://www.politico.eu/article/belg...ke-you-richer/
“I don’t want these people anymore,” top central bank official Frank Elderson told an internal meeting, POLITICO can reveal. Lagarde says she stands by him.
Een meerderheid van het personeel beoordeelt de prestaties van ECB-voorzitter Christine Lagarde als ondermaats.
dit wel
onze instellingen zijn kompleet bestierd door onverkozenen met een agenda die niet democratisch is opgesteld
mensen zullen nog minder geld te besteden hebben
Daar krijg je likes, worden mensen enthousiast, en beginnen ze binnekort met gestrekte arm je kont te likken.
- Likes 2
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensuburban of escalade met dikke v8 en 2 rijen zetels blijft een optie dus...en uiteindelijk knapper, comfortabeler en minder in u'r face belastingontduiking
Ik vind die pick-up maatregel maar niets. Ofwel schaf je het af ofwel laat je het toe, dit is gewoon een pestmaatregel en plat populisme.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Was je nog net die laatste euro’s bijeen aan het sparen om je Tesla Model Y met staatssteun op de kop te tikken? Dan kan je stoppen met sparen, want je bent te laat. Tesla heeft gisteren namelijk zijn laatste exemplaar voor minder dan 40.000 euro verkocht, waardoor de Model Y voortaan buiten de Vlaamse EV-premie valt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhttps://www.politico.eu/article/belg...ke-you-richer/
dit wel
mensen zullen nog minder geld te besteden hebbenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
je hebt gelijk man,sinds corona is democratie ver te zoeken
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ja kan ook emigreren als je denkt dat het ergens anders beter is. Naar Rusland bijvoorbeeld, ze zoeken er nog mensen voor 't front. Wel altijd braafjes ja knikken, anders vijfsterrenverblijf in Charp.
Comment
-
Comment
-
De recente prijsdalingen op de markt van elektrische auto’s, onder impuls van Tesla en de komst van Chinese concurrenten, die de hele sector ontwrichten, betekenen een potentieel grote verliespost voor leasingbedrijven, die de vooropgestelde herverkoopwaardes daardoor niet meer halen. Autoconstructeurs moeten de leasingbedrijven nu ondersteunen of buy backs garanderen, om hun modellen nog via leasingmaatschappijen verkocht te krijgen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment