Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Total 24 Hours of Spa 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Zo dat waren er een paar van mij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
        Twas echt een zalig weekend.

De hele VIP-zooi was ook dik in orde. We kwamen nog maar toe, en mochten al direkt op een parking gaan staan tussen allerhande VIP bakken ( M3 sedan, Z06, RS6 MY2008, ... ). Best handig als je geen parking moet zoeken en betalen.
        Het eten was dik in orde. Gisteren echt wreed goed kunnen eten, en alles was perfect op een van de plasma's in de VIP room te volgen is het begon te regenen. De drank heeft rijkelijk gevloeid( wel 1000 pint0n gedr0nk0n) En de hostess was *KWIJL*.

De race was ook vet. Alleen had ik veel problemen in het begin van die fucking corvettes hun geluid. Zo bulderen . Voor de rest bij momenten spannende race.

Voor herhaling vatbaar. Superdeluxe weekend gehad.
        Had je ook VIP-tickets van Total?

Comment

Zalige foto's Sledge!!!

Comment

Nog enkele vraagjes:

- Wat is er gebeurd met de Corvettes? Die zijn redelijk afgegaan vind ik. Wat was de reden van die brand?
            - De Saleen die de pole had? Door wat is ze gecrashed?
            - Reden van opgave van de PK-Saleen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Nog enkele vraagjes:

- Wat is er gebeurd met de Corvettes? Die zijn redelijk afgegaan vind ik. Wat was de reden van die brand?
              - De Saleen die de pole had? Door wat is ze gecrashed?
              - Reden van opgave van de PK-Saleen?
              Wagen zou gecrasht zijn die ronde, en daarna in brand geschoten. Verklaart niet waarom de # 6dan ook plots fikte.
              Rijdersfout in Eau Rouge lijkt me. Ik zag het live gebeuren, zat toen op die blauwe tribune daar. Wagen brak uit achteraan, de rijder probeerde te corrigeren maar verloor toen helemaal de controle. Ik heb een foto van het wrak, intresse?
              - Bodemplaat van PK kapot door Eau rouge meende ik.
              Last edited by ; 03/08/2008, 22:48.

Comment

Nog enkele vraagjes:

Ik heb horen zeggen dat de brand bij de Corvette #6 is ontstaan door de injectiepomp die het begaf.
                Last edited by ; 03/08/2008, 22:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                  - Bodemplaat van PK kapot door Ea rouge meende ik.
                  Klopt!

Comment

Ook dit jaar weer geweest, geen VIP toestanden Elke keer opnieuw na een jaar wachten brengen deze wagens toch een glimlach op mijn gezicht, zalig gewoon

Zowat alle foto's mislukt van op het circuit, enkel deze twee en dan nog wazig:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                      Had je ook VIP-tickets van Total?

Nope, hoewel ik niet echt weet van wat ze uitgingen.

Ik had de VIP Endurance ofzoiets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                        Ik heb horen zeggen dat de brand bij de Corvette #6 is ontstaan door de injectiepomp die het begaf.
                        dat was de tweede brand de eerste brand op de wagen van Menten en co was het koppeling die de brand zou veroorzaakt hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                          Wagen zou gecrasht zijn die ronde, en daarna in brand geschoten. Verklaart niet waarom de # 6dan ook plots fikte.
                          Rijdersfout in Eau Rouge lijkt me. Ik zag het live gebeuren, zat toen op die blauwe tribune daar. Wagen brak uit achteraan, de rijder probeerde te corrigeren maar verloor toen helemaal de controle. Ik heb een foto van het wrak, intresse?
                          - Bodemplaat van PK kapot door Eau rouge meende ik.
                          uiteraard!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                            dat was de tweede brand de eerste brand op de wagen van Menten en co was het koppeling die de brand zou veroorzaakt hebben
                            En waarom heeft SRT de strijd zo vroeg moeten staken?

Echt jammer, die stonden zo goed in het kampioenschap...

Comment

Ik heb er ook nog een aantal van vlak na de Larbre crash:

Comment

Fak zeg! Dat moet nogal een klapper geweest zijn!

Comment

Fak zeg! Dat moet nogal een klapper geweest zijn!
                                  Tja Het is en blijft Eau Rouge: eraf = pijn

Comment

Ik heb de crash van de 7 ook gezien en het was inderdaad een serieuze klap. Ik weet niet hoe snel ze daar rijden, 200-220? En dan is de rijder zo goed als ongedeerd. Alleen wat rugpijn en veel blauwe plekken. De linkerkant van de Saleen was bijna weg.

En dat na zo'n prachtprestatie in de kwalificaties. Die waren echt spannend met 5 wagens die voor de pole aan het rijden waren. 5 minuten voor tijd stond de top 5 nog binnen een halve seconde. En dan haalt Lamy zoiets uit die oude Saleen...

Comment

Aargh, ik wil terug!

Wat een fantastisch weekend was het weer zeg! Bedankt aan alle aanwezigen, met name: Freud, Reedsh, Porky, Lefty en Biebauw! 't Was extreem vet!

DOAVES!

Comment

En waarom heeft SRT de strijd zo vroeg moeten staken?

Echt jammer, die stonden zo goed in het kampioenschap...
                                        Zware remprobs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                          Zware remprobs
                                          Vreemd! En dat reeds zo vroeg in de wedstrijd!

Comment

Working...
                                          X