Zoals ge uit de titel kunt afleiden, weet ge al over wat dit onderwerp zal gaan. Terug de geschiedenis ingaan van de autosport. Alle foto's, filmpjes en andere onvergetelijke anekdotes mogen hier gepost worden. Om te beginnen hebben we hier al een paar filmpjes gezet. Om te beginnen met de énfant terrible van de rallysport: de Peugeot 205 T16. Gevolgd door de Lancia Delta S4. Om af te sluiten nog één filmpje. De monster der monsters: de Audi Quatro S1. We hope you enjoy it.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De tijd van toen...
Collapse
X
-
-
beste tijd uit de autogeschiedenis !!!!!
daarom staat dit ook in mijn garage
(wel geen super foto, en de pinkertjes missen hier een beetje omdat ik die aan het maken was)
leuk filmpje wat ik ooit gevonden heb
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk BerichtenJow Skippie.
Als den delta weer rijklaar is gaan we ook zo is een toerke doen he. 4 wieltjes van de grond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke en Beire Bekijk BerichtenAangezien het niet alleen om Groep B draait, vindt ge hier nog een leuk filmpje. Het gaat om een machine die nu nog altijd spektakel brengt in de hedendaagse historique rally's.
PS: mijn delta integrale is Groep A enkel de S4 was groep B
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichteninderdaad ook wel vette kar, alles uit die tijd trouwens.
PS: mijn delta integrale is Groep A enkel de S4 was groep B
P.S. Hebt ge trouwens nog een foto van de zijkant? Het ziet er al wreed schoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikke en Beire Bekijk BerichtenGroep A of groep B: alles is welkom. Zolang het maar uit de oude doos komt he.
P.S. Hebt ge trouwens nog een foto van de zijkant? Het ziet er al wreed schoon.
(ben bezig met een motorrivisietje vanwege een krukaslager die gestorven is)
foto zijkant:
Comment
Comment