Oorspronkelijk geplaatst door George
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Hongarije 2009
Collapse
X
-
Mijn gedacht is dit ook einde seizoen voor Massa...
Remember Karel Wendlinger? Voor hem was het zelf fin du carriere. Nog één, Martin Donnelly...
Uitzondering op de regel is dan weer Mika Hakkinen na zijn crash in 1995
Ik ben benieuwd wie hem zal vervangen... Badoer, Gene, Bourdais, Piquet of toch Schumacher?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHaha, zou dat eigenlijk mogen? Renault doet volgende race toch niet mee dus tegen zijn eigen team zou hij niet kunnen racen. Ik hoop echt dat dit zou kunnen.
Trouwens, die schorsing. Staat dat nu vast? Da's toch ontzettend zwaar voor wat er gebeurd is. Vorig jaar heeft Kubica toch ook met een losse band een toertje gereden? Waarom toen niet en nu wel? De sport is mooi, maar van die bestraffingen kom je toch zot.
En dat pitincident met Webber en Raikkonen dat onderzocht ging worden, is daar al iets van?
@ TCT: Lauda heeft toch ook nog geraced na zijn crash? Of gaat het over piloten met een schedelbreuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenStel je voor, Briatore zou van minder stress krijgen. Piquet moet hij laten gaan en Alonso kan hij niet bijhouden.
Trouwens, die schorsing. Staat dat nu vast? Da's toch ontzettend zwaar voor wat er gebeurd is. Vorig jaar heeft Kubica toch ook met een losse band een toertje gereden? Waarom toen niet en nu wel? De sport is mooi, maar van die bestraffingen kom je toch zot.
En dat pitincident met Webber en Raikkonen dat onderzocht ging worden, is daar al iets van?
@ TCT: Lauda heeft toch ook nog geraced na zijn crash? Of gaat het over piloten met een schedelbreuk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenAls beide teams akkoord zijn is dat geen probleem denk ik. Justin Wilson is in 2003 ook overgestapt van Minardi naar Jaguar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAkkoord maar is Wilson daarna teruggekeerd naar Minardi? Ik dacht het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHaha, zou dat eigenlijk mogen? Renault doet volgende race toch niet mee dus tegen zijn eigen team zou hij niet kunnen racen. Ik hoop echt dat dit zou kunnen.
Comment
-
Volgens Willy Weber, moeten we Schumacher al schrappen.
Als het Alonso niet wordt, zouden ze toch best Bourdais nemen volgens mij, dat is de enigste met was ritme in zich. Gené, en vooral Badoer hebben al maanden geen F1 meer gereden, buiten eens een rechte lijn test.
Wat denken jullie trouwen van Jacques Villeneuve?
Die wilde volgend jaar toch een come-back maken?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenWat denken jullie trouwen van Jacques Villeneuve?
Die wilde volgend jaar toch een come-back maken?
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenAls het Alonso niet wordt, zouden ze toch best Bourdais nemen volgens mij, dat is de enigste met was ritme in zich. Gené, en vooral Badoer hebben al maanden geen F1 meer gereden, buiten eens een rechte lijn test.
Comment
-
Alonso, zou cool zijn, maar het zal wel niet zijn. Alonso heeft ook een imago, dus zal niet zomaar zonder pardon bij Ferrari gaan zonder het nodige testwerk...
Ik reken op Bourdais als grootste kanshebber en dan op Piquet, Gene, Bardoer en Schumacher...
Met Schumacher zou Ferrari met een mega mediastunt kunnen komen, het seizoen is toch al verspeeld...
Maar het probleem is dat er een haar in de boter zit tss Schumi en Ferrari, omdat die laatste het contract van Schumi niet meer wil verlengen voor €5.000.000, waarin Schumi de rol als adviseur van de renstal op zich neemt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenDe schorsing is vooral omdat het wiel helemaal loskwam. En we hebben recent gezien hoe gevaarlijk zoiets is. Normaal zitten die wielen toch ergens met een kabel vast?
Comment
Comment