Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
    Wat een zalige race. Gans het kampioenschap ligt weer open.
    Brawns laten het afweten maar blijven puntjes pakken, Red Bulls blijven sterk maar krijgen nu het gezelschap van de 'grote' jongens...

Alonso/Renault Amateurs

Hoe lang duurt het om te herstellen van een schedelbreuk?
    Is volgens mij langer dan 4 weken.
    Het is blijkbaar toch erger dan verwacht, de dokters weten het op dit moment zelf nog niet, het zou misschien wel maanden kunnen duren.

Comment

• Klinkt misschien hard maar dit was toch een verloren seizoen voor hem.

Comment

• Mijn gedacht is dit ook einde seizoen voor Massa...

Remember Karel Wendlinger? Voor hem was het zelf fin du carriere. Nog één, Martin Donnelly...
        Uitzondering op de regel is dan weer Mika Hakkinen na zijn crash in 1995

Ik ben benieuwd wie hem zal vervangen... Badoer, Gene, Bourdais, Piquet of toch Schumacher?

Comment

• Mika Salo

Comment

• Of ineens Alonso? Die zal het nu echt wel beu zijn bij Renault..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            cc

Comment

• Haha, zou dat eigenlijk mogen? Renault doet volgende race toch niet mee dus tegen zijn eigen team zou hij niet kunnen racen. Ik hoop echt dat dit zou kunnen.

Comment

• Als beide teams akkoord zijn is dat geen probleem denk ik. Justin Wilson is in 2003 ook overgestapt van Minardi naar Jaguar.

cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Haha, zou dat eigenlijk mogen? Renault doet volgende race toch niet mee dus tegen zijn eigen team zou hij niet kunnen racen. Ik hoop echt dat dit zou kunnen.
                  Stel je voor, Briatore zou van minder stress krijgen. Piquet moet hij laten gaan en Alonso kan hij niet bijhouden.

Trouwens, die schorsing. Staat dat nu vast? Da's toch ontzettend zwaar voor wat er gebeurd is. Vorig jaar heeft Kubica toch ook met een losse band een toertje gereden? Waarom toen niet en nu wel? De sport is mooi, maar van die bestraffingen kom je toch zot.

En dat pitincident met Webber en Raikkonen dat onderzocht ging worden, is daar al iets van?

@ TCT: Lauda heeft toch ook nog geraced na zijn crash? Of gaat het over piloten met een schedelbreuk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                    Stel je voor, Briatore zou van minder stress krijgen. Piquet moet hij laten gaan en Alonso kan hij niet bijhouden.

Trouwens, die schorsing. Staat dat nu vast? Da's toch ontzettend zwaar voor wat er gebeurd is. Vorig jaar heeft Kubica toch ook met een losse band een toertje gereden? Waarom toen niet en nu wel? De sport is mooi, maar van die bestraffingen kom je toch zot.

En dat pitincident met Webber en Raikkonen dat onderzocht ging worden, is daar al iets van?

@ TCT: Lauda heeft toch ook nog geraced na zijn crash? Of gaat het over piloten met een schedelbreuk?
                    Yup, schedelbreuk/hersentrauma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                      Als beide teams akkoord zijn is dat geen probleem denk ik. Justin Wilson is in 2003 ook overgestapt van Minardi naar Jaguar.
                      Akkoord maar is Wilson daarna teruggekeerd naar Minardi? Ik dacht het niet.

Comment

Akkoord maar is Wilson daarna teruggekeerd naar Minardi? Ik dacht het niet.
                        Ik denk niet dat Massa dit seizoen nog races gaat rijden. De mogelijke overstap van Alonso zou dan definitief zijn..

cc

Comment

Haha, zou dat eigenlijk mogen? Renault doet volgende race toch niet mee dus tegen zijn eigen team zou hij niet kunnen racen. Ik hoop echt dat dit zou kunnen.
                          Zou echt wel prachtig zijn
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Volgens Willy Weber, moeten we Schumacher al schrappen.
                            Als het Alonso niet wordt, zouden ze toch best Bourdais nemen volgens mij, dat is de enigste met was ritme in zich. Gené, en vooral Badoer hebben al maanden geen F1 meer gereden, buiten eens een rechte lijn test.
                            Wat denken jullie trouwen van Jacques Villeneuve?
                            Die wilde volgend jaar toch een come-back maken?
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Wat denken jullie trouwen van Jacques Villeneuve?
                              Die wilde volgend jaar toch een come-back maken?
                              Je sluit het zelf al uit:

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                              Als het Alonso niet wordt, zouden ze toch best Bourdais nemen volgens mij, dat is de enigste met was ritme in zich. Gené, en vooral Badoer hebben al maanden geen F1 meer gereden, buiten eens een rechte lijn test.
                              Ik hoop op Bruno Senna als hij mag. De Braziliaanse fans willen toch een Braziliaan in hun GP zien denk ik als Massa tegen dan nog niet hersteld is.

Comment

• Alonso, zou cool zijn, maar het zal wel niet zijn. Alonso heeft ook een imago, dus zal niet zomaar zonder pardon bij Ferrari gaan zonder het nodige testwerk...

Ik reken op Bourdais als grootste kanshebber en dan op Piquet, Gene, Bardoer en Schumacher...

Met Schumacher zou Ferrari met een mega mediastunt kunnen komen, het seizoen is toch al verspeeld...
                                Maar het probleem is dat er een haar in de boter zit tss Schumi en Ferrari, omdat die laatste het contract van Schumi niet meer wil verlengen voor €5.000.000, waarin Schumi de rol als adviseur van de renstal op zich neemt...

Comment

• Is normaal mijn inziens.
                                  Aah ik hoop op Alonso Alonso - Hamilton Zalig

Comment

• Nergens te herbekijken die wedstrijd?

Comment

• Deze avond een half uur de hoogtepunten op la deux. Zo heb ik het hele seizoen al moeten bekijken op een paar uitzonderingen na

Comment

• De schorsing is vooral omdat het wiel helemaal loskwam. En we hebben recent gezien hoe gevaarlijk zoiets is. Normaal zitten die wielen toch ergens met een kabel vast?
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          De schorsing is vooral omdat het wiel helemaal loskwam. En we hebben recent gezien hoe gevaarlijk zoiets is. Normaal zitten die wielen toch ergens met een kabel vast?

Comment

Working...
                                          X