Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fia Gt Zolder

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten

Voor de rijkere landbouwer nu ook Maserati na Lamborghini.
    Ik heb je denk ik zien staan aan de 2e chicane. Er had iemand allesinds een zwarte tshirt van www.autofoto.be Ik stond bijna vlak naast je.
    www.flickr.com/photos/bramvds
    www.last.fm/user/lender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      De enorme klapper op het einde van de GT3 race deze avond

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Jaja dat was de moeite. Incidentrijk dagje geweest vandaag trouwens.

Comment

Jep

Jep, was ik!
        Had me maar ff aangesproken! Altijd leuk!!!

Ik heb je denk ik zien staan aan de 2e chicane. Er had iemand allesinds een zwarte tshirt van www.autofoto.be Ik stond bijna vlak naast je.

Comment

voor de liefhebbers heb ik een verslagje online gezet van de kwalificatiedag:

Comment

Wat was het resultaat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Wat was het resultaat?
              geen idee, daarvoor gaan wij niet, kan je wrs wel vinden op http://www.circuit-zolder.be/nl/

De definitieve resultaten zijn nog niet bekend dacht ik, maar kan je zien op http://www.fiagt.com/
              Last edited by ; 26/10/2009, 13:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Uh?
                Waarom zou je 5km wandelen als je er ook 0 kan wandelen...
                het gaat om de tijd dat je kwijt bent, en niet de ambetanterik hoeft uit te hangen tussen al dat volk met de wagen

Comment

Het definitieve resultaat is inderdaad nog niet bekend aangezien Peka klacht heeft ingediend na de race tegen teamorders gedurende het hele seizoen.

Zoals in hbvl stond: benieuwd hoe Todt gaat reageren op een klacht over teamorders tegen Maserati (Ferrari).

Ook trok Kumpen een vergelijking met crashgate in de F1 aangezien Vitaphone in de eerste races de 2de wagen ook opgedragen zou hebben moedwillig te crashen.

Spijtig dat de GT-racerij dezelfde weg opgaat als de F1: races en kampioenschappen winnen voor de groene tafel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                    het gaat om de tijd dat je kwijt bent, en niet de ambetanterik hoeft uit te hangen tussen al dat volk met de wagen
                    Als iedereen gewoon uit de weg zou gaan zouden we geen tijd kwijt zijn...

Wel handig als er plots iemand van circuit-zolder besluit om voor ons te wandelen met zijn fluitje

Comment

Als iedereen gewoon uit de weg zou gaan zouden we geen tijd kwijt zijn...

Wel handig als er plots iemand van circuit-zolder besluit om voor ons te wandelen met zijn fluitje
                      Met de massa die er gisteren was kon je gewoon niet deftig opzij gaan en de wagen die aankomt rijdt zo traag dat je hem niet hoort met al dat gebrul rondom.
                      Als je de dikke nek niet zou uithangen en je auto parkeren zoals een normale mens hoeft dat niet. 5 km wandelen dan ben je wel goed blind en kan je niet parkeren ocharme. Of oude bomma's die dan nog niets zien en per se hun wandelstok niet willen gebruiken. Ik ging enkel om voor bandenkar en racewagens.

Het was echt hatelijk van die oude zakken met een vette pens die dan nog kwaad worden dat ze na een halfuur nog niet door de massa zijn.

Als je een racewagen bijhebt OK maar je average Cayenne laat je toch gewoon op de parking staan en kan je het kleine stukje al genieten van de sound en het volk.

IMO he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                        Het definitieve resultaat is inderdaad nog niet bekend aangezien Peka klacht heeft ingediend na de race tegen teamorders gedurende het hele seizoen.

Zoals in hbvl stond: benieuwd hoe Todt gaat reageren op een klacht over teamorders tegen Maserati (Ferrari).

Ook trok Kumpen een vergelijking met crashgate in de F1 aangezien Vitaphone in de eerste races de 2de wagen ook opgedragen zou hebben moedwillig te crashen.

Spijtig dat de GT-racerij dezelfde weg opgaat als de F1: races en kampioenschappen winnen voor de groene tafel
                        Amai wist ik nog niet. Spijtig als het die kant begint uit te gaan... Kumpen zag er in alle geval niet gelukkig uit na de race...

Comment

De enorme klapper op het einde van de GT3 race deze avond

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          Mooie koprol Het is toch weer geen BMW zeker
                          Verliest spijtig genoeg grip, toch nog beginnen regenen blijkbaar...

Comment

Uh?
                            Waarom zou je 5km wandelen als je er ook 0 kan wandelen...
                            we hebben er 40 minuten over gedaan om met de wagen uit het paddock te geraken
                            daarom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                              Mooie koprol Het is toch weer geen BMW zeker
                              Verliest spijtig genoeg grip, toch nog beginnen regenen blijkbaar...
                              Lichte regen toen jep, moet rond halfzes geweest zijn, want net toen ik 't circuit buiten was hoorde ik de commentator nog aankondigen dat er safety car was
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Lichte regen toen jep, moet rond halfzes geweest zijn, want net toen ik 't circuit buiten was hoorde ik de commentator nog aankondigen dat er safety car was
                                Mja het zag er hele dag naar uit he, heb tijdens de FIA GT heel even wat drupjes gevoeld maar toen bleef het nog over.. Halfzes waren we al weg, genoeg gebrul naast het circuit, toen zelf maar wat gebrul geproduceerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  Mja het zag er hele dag naar uit he, heb tijdens de FIA GT heel even wat drupjes gevoeld maar toen bleef het nog over.. Halfzes waren we al weg, genoeg gebrul naast het circuit, toen zelf maar wat gebrul geproduceerd
                                  Had die Ascari ook geen E39 M5 motor?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Het zag er terug spektaculair uit op Zolder

Comment

Wel vreemd dat er geen SC is uitgekomen na die klapper van Porsche..en de baanposten op zolder is steeds toch weer lachen hoor en ja ik geloof best, dat ze hun best doen

Comment

Een zeer leuke afsluiter van een goed gevuld raceseizoen voor mij en m'n kompanen. Jammer dat Kumpen & Hezemans nét te kort kwamen voor het FIA GT kampioenschap, net als Wauters & Van Hooydonck (BGTC) en Vanbellingen & Maes (BTCS). Dat waren mijn drie favorieten in hun respectievelijke klasses, maar geen van hen heeft de titel 2009 in de wacht kunnen slepen.

Ik heb in elk geval weer zeer erg genoten van al het rondrijdende geweld, vooral de 2010 GT-R GT1, de 4 Vette's en de Alpina B6 GT3's Heel knap van Huertgen & Walter dat ze toch hun eerste podium hebben kunnen pakken! Volgend seizoen: Alpina FTW!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                                          Volgend seizoen: Alpina FTW!!
                                          Vette kar

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X