Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het definitieve resultaat is inderdaad nog niet bekend aangezien Peka klacht heeft ingediend na de race tegen teamorders gedurende het hele seizoen.
Zoals in hbvl stond: benieuwd hoe Todt gaat reageren op een klacht over teamorders tegen Maserati (Ferrari).
Ook trok Kumpen een vergelijking met crashgate in de F1 aangezien Vitaphone in de eerste races de 2de wagen ook opgedragen zou hebben moedwillig te crashen.
Spijtig dat de GT-racerij dezelfde weg opgaat als de F1: races en kampioenschappen winnen voor de groene tafel
Als iedereen gewoon uit de weg zou gaan zouden we geen tijd kwijt zijn...
Wel handig als er plots iemand van circuit-zolder besluit om voor ons te wandelen met zijn fluitje
Met de massa die er gisteren was kon je gewoon niet deftig opzij gaan en de wagen die aankomt rijdt zo traag dat je hem niet hoort met al dat gebrul rondom.
Als je de dikke nek niet zou uithangen en je auto parkeren zoals een normale mens hoeft dat niet. 5 km wandelen dan ben je wel goed blind en kan je niet parkeren ocharme. Of oude bomma's die dan nog niets zien en per se hun wandelstok niet willen gebruiken. Ik ging enkel om voor bandenkar en racewagens.
Het was echt hatelijk van die oude zakken met een vette pens die dan nog kwaad worden dat ze na een halfuur nog niet door de massa zijn.
Als je een racewagen bijhebt OK maar je average Cayenne laat je toch gewoon op de parking staan en kan je het kleine stukje al genieten van de sound en het volk.
Het definitieve resultaat is inderdaad nog niet bekend aangezien Peka klacht heeft ingediend na de race tegen teamorders gedurende het hele seizoen.
Zoals in hbvl stond: benieuwd hoe Todt gaat reageren op een klacht over teamorders tegen Maserati (Ferrari).
Ook trok Kumpen een vergelijking met crashgate in de F1 aangezien Vitaphone in de eerste races de 2de wagen ook opgedragen zou hebben moedwillig te crashen.
Spijtig dat de GT-racerij dezelfde weg opgaat als de F1: races en kampioenschappen winnen voor de groene tafel
Amai wist ik nog niet. Spijtig als het die kant begint uit te gaan... Kumpen zag er in alle geval niet gelukkig uit na de race...
Mooie koprol Het is toch weer geen BMW zeker
Verliest spijtig genoeg grip, toch nog beginnen regenen blijkbaar...
Lichte regen toen jep, moet rond halfzes geweest zijn, want net toen ik 't circuit buiten was hoorde ik de commentator nog aankondigen dat er safety car was
Lichte regen toen jep, moet rond halfzes geweest zijn, want net toen ik 't circuit buiten was hoorde ik de commentator nog aankondigen dat er safety car was
Mja het zag er hele dag naar uit he, heb tijdens de FIA GT heel even wat drupjes gevoeld maar toen bleef het nog over.. Halfzes waren we al weg, genoeg gebrul naast het circuit, toen zelf maar wat gebrul geproduceerd
Mja het zag er hele dag naar uit he, heb tijdens de FIA GT heel even wat drupjes gevoeld maar toen bleef het nog over.. Halfzes waren we al weg, genoeg gebrul naast het circuit, toen zelf maar wat gebrul geproduceerd
Wel vreemd dat er geen SC is uitgekomen na die klapper van Porsche..en de baanposten op zolder is steeds toch weer lachen hoor en ja ik geloof best, dat ze hun best doen
Een zeer leuke afsluiter van een goed gevuld raceseizoen voor mij en m'n kompanen. Jammer dat Kumpen & Hezemans nét te kort kwamen voor het FIA GT kampioenschap, net als Wauters & Van Hooydonck (BGTC) en Vanbellingen & Maes (BTCS). Dat waren mijn drie favorieten in hun respectievelijke klasses, maar geen van hen heeft de titel 2009 in de wacht kunnen slepen.
Ik heb in elk geval weer zeer erg genoten van al het rondrijdende geweld, vooral de 2010 GT-R GT1, de 4 Vette's en de Alpina B6 GT3's Heel knap van Huertgen & Walter dat ze toch hun eerste podium hebben kunnen pakken! Volgend seizoen: Alpina FTW!!
Comment