Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sessie gedaan, zoals te verwachten is de pole (voorlopig? al zou het morgen regenen) voor de Peugeot. Meer bepaald de Nr 3 met Bourdais, daarna volgen de 2 andere officiele Peugeots en de Oreca Peugeot.
3 volgende wagens zijn de Audi R15's (snelste op bijna 3,9 seconden van de pole verwijderd), dan de 3 Lola Astons.
Verder zet de JLOC Lambo z'n gewoonte van vorig jaar verder, laatste GT1 met alleen 2 GT2's achter hem (een Porsche en de Jag die veel problemen heeft gehad en pas op het laatste heeft rondgereden).
De vrouwen van de 61 Ford GT hebben het ook niet zo geweldig gedaan, maar deze keer zijn ze tenminste on-track gebleven.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
En daartussen moet ik dus nog zien te blokken. Volgende week dinsdag mijn zwaarste examen van allemaal...
Komt er nog eens bij dat dit weekend de 12uren van Wervik gepland staan. Een mini-rally van Ieper met Freddy Liox, Patrick Snijers en Didier Van Wijnsberghe die hun Super 2000-bolide komen testen ifv Ieper.
Misschien als ontspanning eens gaan kijken??
Maar ik vrees dat de ontspanning eerder 'leren' zal worden tussen het streamen door.
op f1today.nl vond ik net dit.. dus blijkbaar is het later op de avond..
Donderdag 10 juni 2010
19:00 - 19:30 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
19:30 - 21:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
22:00 - 00:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
op f1today.nl vond ik net dit.. dus blijkbaar is het later op de avond..
Donderdag 10 juni 2010
19:00 - 19:30 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
19:30 - 21:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
22:00 - 00:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
Ja, op de site van Le Mans zelf staan ook die uren, dus het zullen deze uren zijn die kloppen.
Comment