Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formule1 2007 Teampresentaties

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Formule1 2007 Teampresentaties

    Hier in dit topic tracht ik alle teams en hun rijders aan jullie voor te stellen.

    Zoals jullie hier al zien staan de datums waarop zij hun 2007 bolide zullen voorstellen.

    Panasonic Toyota Racing: 12 januari
    Scuderia Ferrari Marlboro: 14 januari
    Vodafone McLaren Mercedes: 15 januari
    BMW Sauber F1 Team: 16 januari
    ING Renault F1 Team: 24 januari
    Honda Racing F1 Team: 25 januari (definitieve kleurstelling later in februari)
    Red Bull Racing: 26 januari
    Scuderia Toro Rosso: .. januari
    AT&T Williams: 2 februari
    Spyker F1 Team: 5 februari
    Tba Super Auguri F1 Team: tba
    Last edited by ; 15/01/2007, 17:48.

  • #2
    2007 Toyota TF107

    In het Expocentre in Keulen werd de Toyota TF107 officieel voorgesteld aan de pers. De TF107 werd begin deze maand achter gesloten deuren getest op het circuit van Le Castellet in het zuiden van Frankrijk.

    2007 moet voor Toyota het jaar van de sportieve successen worden. Sinds 2000 pompt de Japanse autobouwer jaarlijks miljoenen in zijn Formule 1-team en dat allemaal met het oog op succes. Tot op heden bleef het succes echter uit. Slechts 6 podiumplaatsen en 2 poleposities liet Toyota in vijf F1-seizoenen optekenen. Gezien de financiële middelen die beschikbaar zijn is dit een mager resultaat en dus dreigt men in het Verre Oosten de kraan dicht te draaien indien de resultaten er niet snel komen. De Kaizen-strategie van Toyota zal daaraan weinig kunnen helpen, zoals de afgelopen jaren al bleek.

    "Ons doel is een overwinning", stelt Toyota-baas Howett. "In 2006 hebben we slechte resultaten behaald en we hadden te vaak betrouwbaarheidsproblemen. Als we willen winnen moeten we een goede wagen hebben en daarom vestigen we al onze hoop in de TF107"

    Toyota streeft naar continuïteit, zowel wat het management, de ingenieurs als de rijders betreft. Toen Mike Gascoyne aan de deur werd gezet koos men ervoor zijn takenpakket te verdelen. Ex-Michelin-ingenieur Pascal Vasselon werd benoemd tot directeur van de chassis-afdeling. In de motoren-afdeling zwaait Luca Marmorini nog steeds de plak.

    "We konden zeer weinig aan de motor veranderen, vermits de motorontwikkeling bevroren werd", legt Marmorini uit. "We moest de motor ook limiteren tot 19000 toeren. Natuurlijk vinden we het niet zo goed dat we de motor niet zomaar kunnen verderontwikkelen, maar als het de toekomst van de Formule 1 verzekert, dan moeten we akkoord gaan."

    Chassis-baas Pascal Vasselon over de nieuwe wagen: "Over het algemeen is de wagen van 2006 grotendeels hetzelfde als de TF107 als we het over de vorm van het chassis hebben. De banden en aerodynamica verschillen echter enorm. We hebben de TF107 vooral op aerodynamisch vlak verderontwikkeld. De motor werd verder naar voren geplaatst en de versnellingsbak is langer. Ook de ophanging is helemaal anders."

    De rijdersopstelling blijft ook ongewijzigd. Ralf Schumacher en Jarno Trulli moeten Toyota naar het lang verwachte succes helpen. Daarbij krijgen ze de steun van een nieuwe testrijder. De ervaren Franck Montagny is overgekomen van Super Aguri, waar hij met zijn ervaring meer dan welkom was. Ook bij Toyota is hij welkom, want Montagny was jarenlang testrijder bij Renault en droeg zijn steentje bij tot de wereldtitel van Alonso in 2005.

    "Ik heb er nog geen idee van hoe de wagen zich aanvoelt, maar de ingenieurs vertelden me dat het een goede auto is. Toch wil ik eerst op de baan zien hoe hij zich gedraagt", vertelde Trulli, die nog tot eind 2009 onder contract ligt bij Toyota.

    Van 16 tot 19 januari zal Toyota de TF107 uitgebreid testen in Jerez tijdens de eerste officiële testdagen van het nieuwe seizoen.

    Of de Japanners daadwerkelijk in staat zijn om te strijden om overwinningen weten we over 64 dagen, wanneer het nieuwe F1-seizoen start in Melbourne.
    Last edited by ; 14/01/2007, 13:15.

    Comment


    • #3














      Last edited by ; 14/01/2007, 13:23.

      Comment


      • #4
        F2007

        Ferrari heeft vandaag de eerste foto's vrijgegeven van de nieuwe F2007, de auto waarmee Felipe Massa en Kimi Raikkonen komend seizoen een gooi zullen doen naar de wereldtitel. Het is de 53ste F1-wagen van het Italiaanse team en wat direct opvalt, is dat met het vertrek van Vodafone als sponsor de auto er toch echt anders uitziet. De witte voorvleugel, die vanaf 2000 op de Ferrari zit, is bijvoorbeeld voor het eerst sinds lange tijd weer helemaal rood.

        Duidelijk is ook, dat de F2007 niet een revolutionair nieuw model is. De 248 F1 was een prima auto en zijn opvolger is dan ook grotendeels gebaseerd op de scharlaken bolide in 2006 bijna de titel binnen wist te slepen. Er is natuurlijk wel het nodige gewijzigd. Zo is de voorwielophanging compleet nieuw en spreekt Ferrari van een "enorme innovatie, zeker op het gebied van aërodynamica." Ook de side-pots hebben een aanpassing ondergaan, omdat het koelsysteem voor de motor is gewijzigd. De radioatoren zitten nu op de bovenkant van het bodywork. Tevens heeft de nieuwe Ferrari een langere wielbasis dan de 248 F1.

        Omdat de regels voor de motoren in 2007 anders zijn dan in het vorige seizoen, is ook de krachtbron van de Ferrari aangepast. Het belangrijkste is de toerenbegrenzer, die ervoor moet zorgen dat de motor niet meer dan 19.000 toeren per minuut kan maken. Om dit te compenseren is er veel werk gestoken in de trekkracht van de F2007.

        CHASSIS

        Carbon-fibre and honeycomb composite structure

        Ferrari longitudinal gearbox
        Limited-slip differential

        Semiautomatic sequential electronically
        controlled gearbox - quick shift

        Number of gears: 7 +Reverse

        Ventilated carbon-fibre disc brakes

        Independent suspension, push-rod activated
        torsion springs front and rear
        Length: 4545 mm

        Width: 1796 mm

        Height: 959 mm

        Wheelbase: 3135 mm

        Front track: 1470 mm

        Rear track: 1405 mm

        Weight with water, lubricant and driver: 600 kg

        Wheels (front and rear): 13"

        ENGINE

        Type: 056

        Number of cylinders: 8

        Cylinder block in cast aluminium: V 90°

        Number of valves: 32

        Pneumatic distribution

        Total displacement: 2398 cm3

        Piston bore: 98 mm

        Weight: > 95 kg

        Magneti Marelli digital electronic injection

        Magneti Marelli static electronic ignition

        Fuel: Shell V-Power ULG 62

        Lubricant: Shell SL-0977
        Last edited by ; 14/01/2007, 19:29.

        Comment


        • #5
          Ferrari - Alle offiziellen Inhalte des Autoherstellers aus Maranello: Alle Wagen im Sortiment und die großen historischen Modelle, die offiziellen Ferrari-Händler, der Online-Store und die sportlichen Aktivitäten der Marke, die seit 1947 ein weltweiter Botschafter für italienische Spitzenerzeugnisse ist


          F2007 - 6 Hi Res Pics @ http://www.rapidfile.fr/wget.php?id=5ykDbAqS













          Last edited by ; 15/01/2007, 19:05.

          Comment


          • #6
            McLaren MP4-22

            Na Toyota en Ferrari is Mclaren het derde team dat zijn wagen voor het nieuwe seizoen voorstelt. Met de McLaren MP4/22-Mercedes wil het Britse team de WK-titel terug in eigen huis halen.

            Om dat doel te bereiken heeft McLaren twee nieuwe piloten in dienst genomen: regerend wereldkampioen Fernando Alonso en GP2-kampioen Lewis Hamilton. Voor het eerst sinds de oprichting van het McLaren F1-team in 1966 beschikt de renstal over twee nieuwe piloten in zijn rangen. Het is pas de derde keer, na Niki Lauda en Keke Rosberg, dat McLaren een rijder contracteert die wereldkampioen werd met een ander merk. Lauda kwam in 1982 naar McLaren en werd met Ferrari wereldkampioen in 1975 en 1977. Rosberg kwam als teamgenoot van Prost naar McLaren in 1986. De Fin werd in 1982 wereldkampioen met Williams, hoewel hij dat jaar slechts één GP won.

            Alonso en Hamilton moeten McLaren helpen naar de successen van weleer. Een fantastisch duel zoals destijds tussen Alain Prost en Ayrton Senna is niet uitgesloten, te meer Hamilton een enorm aanpassingsvermogen heeft en het Alonso dus vanaf het begin moeilijk kan maken. De Brit werd in 2005 met overwicht Europees Formule 3-kampioen en won vorig jaar de GP2-titel. Hamilton kan de eerste kampioen uit de F3000/GP2 worden die wereldkampioen wordt. Om daar te geraken moet hij echter eerst zijn teamgenoot en de rest van het deelnemersveld verslaan. Niemand twijfelt er echter aan dat hij de eerste kampioen uit de F3000/GP2 is die ook het potentieel heeft om het tot wereldkampioen te schoppen.

            De presentatie van de nieuwe MP4/22 ging reeds vanmiddag door. Het team gaf pas om half zes foto’s vrij van de nieuwe bolide omdat het een exclusief contract heeft met de Spaanse TV-zender Tele Cinco voor het uitzenden van beelden van de McLaren-demonstratie in Valencia. Morgen wordt de MP4/22 aan een eerste shakedown onderworpen op het circuit van Valencia.

            "We willen het kampioenschap winnen", maakt Fernando Alonso duidelijk. "Na het winnen van de laatste twee kampioenschappen kan ik niet aan het nieuwe seizoen beginnen met de hoop om enkele podiaplaatsen te veroveren of wat puntjes te sprokkelen. Ik hoop dat ik bij Mclaren een wagen heb waarmee ik om de titel kan rijden."

            Testrijder Pedro de la Rosa was degene die Alonso ertoe aanzette om de overstap naar McLaren te wagen: "Pedro probeerde me jarenlang te overtuigen om naar zijn team over te stappen, omdat hij altijd onder de indruk was van de middelen die het team bezat. Pedro is ook een belangrijk persoon in het team en we hebben zijn ervaring nodig om de wagen te ontwikkelen."

            De verwachtingen van F1-nieuwkomer Lewis Hamilton zijn iets minder groot: "Ik wil natuurlijk een race winnen, maar vermits dit mijn eerste seizoen is, zal ik hard werken en zoveel mogelijk leren van Fernando en het team. Ik wil zo constant mogelijk presteren en het team aan beide titels helpen."

            McLaren heeft vanaf dit jaar ook een nieuwe hoofdsponsor: Vodafone. De telecommunicatiegigant was jarenlang hoofdsponsor van de Scuderia Ferrari.
            Last edited by ; 15/01/2007, 19:59.

            Comment


            • #7












              Unibrown's Helm

              Last edited by ; 15/01/2007, 19:02.

              Comment


              • #8
                BMW-Sauber F1.07

                Twee podiumplaatsen waren het resultaat van het harde labeur tijdens BMW's debuutjaar in de Formule 1 als eigen team. In 2007 wil de Duitse constructeur aanknopen bij de goede resultaten van verleden jaar. Daarbij vertrouwt BMW niet enkel op de snelheid van Nick Heidfeld en Robert Kubica, de F1.07, maar ook de nieuwe supercomputer "Albert 2" moet bijdragen tot goede prestaties.

                "Albert 2" is de opvolger van, hoe kan het ook anders, supercomputer "Albert" en zou zo'n drie keer sneller moeten zijn dan zijn voorganger. Met "Albert 2" kan het team CFD-berekeningen uitvoeren. CFD staat voor computational fluid dynamics en wordt gebruikt om de aerodynamica van de wagens te analyseren en zo mogelijk te verbeteren, omdat men de luchtstroom rond de wagen kan simuleren. De supercomputer wordt gebruikt in aanvulling van de windtunneltests. Het geheugen van de bedraagt zo'n 2.000 gigabyte en dat is 2000 maal zoveel dan een gewone computer.

                De belangrijkste wijziging voor alle teams is de wissel naar de Bridgestones, die veel minder grip bieden en alzo de bochtensnelheden omlaag dwingen. "De wagens zullen veel meer schuiven, dus was het voor ons belangrijk om een wagen te bouwen die voor onze vier rijders makkelijk te besturen is en waarmee ze kunnen aanvallen. De wagens zullen met veel meer downforce rijden om het gripverlies te compenseren. Door de standaardbanden wordt de rol van aerodynamica nog groter."

                Vanmorgen om 9 uur werd in Valencia de nieuwe BMW-Sauber F1.07 voorgesteld aan de pers.

                De neus van de BMW-Sauber F1.07 is korter, maar staat ook hoger in vergelijking met de F1.06. Dat gaat gepaard met een gewichtsvermindering, maar is ook nodig om de undertray en de nieuwe diffuser hun werk op een juiste manier te laten doen. De hele achterkant van de nieuwe wagen werd versmald, om de luchstroom rondom de achtervleugel te verbeteren. De koeling op de F1.07 is ook helemaal verbeterd tegenover die van zijn voorgang. Tijdens de eerste races in warme oorden wil BMW-Sauber daar zijn voordeel uit halen.

                Het lagere basisgewicht van de F1.07 geeft BMW de ruimte om met ballast te spelen. "Ballast gebruiken is altijd een voordeel, want het verzekert een grote flexibiliteit bij de gewichtsverdeling. En dat is dan weer belangrijk om het potentieel van de banden ten volle te benutten."

                Nick Heidfeld zal als ouderdomsdeken het BMW-rijderskwartet leiden: "Ons eerste seizoen was goed, maar we moeten nu op dezelfde manier verder gaan. We kunnen ook niet teveel verwachten van ons tweede seizoen, want hoe hoger je doel, hoe moeilijker het wordt. Vorig seizoen scoorden we 36 punten en werden vijfde bij de constructeurs. Het team dat vierde werd behaald 86 punten. Een wereld apart."

                Robert Kubica begint aan zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1. Vorig jaar viel hij in als vervanger van Jacques Villeneuve en stond in zijn derde race op het podium. "Ik leerde veel in 2006 en ik wil dat nu in praktijk omzetten. Een eerste keer op het podium staan na een F1-race is een ongelooflijke ervaring en daar wil ik meer van."

                Heidfeld en Kubica zullen worden bijgestaan door testrijder Sebastian Vettel en Timo Glock.
                Last edited by ; 16/01/2007, 19:08.

                Comment


                • #9












                  Last edited by ; 16/01/2007, 19:35.

                  Comment


                  • #10
                    Renault R27

                    Het Formule 1-team van Renault heeft woensdag de nieuwe auto voor 2007, de R27, gepresenteerd in Amsterdam. Met deze wagen zullen Giancarlo Fisichella en Heikki Kovalainen de wereldtitel van Renault moeten verdedigen. De R27 heeft een geheel nieuwe livery, dankzij de komst van ING als nieuwe hoofdsponsor. De achterzijde van de auto draagt de kleuren wit, oranje en blauw, terwijl de neus hoofdzakelijk geel is.

                    "De goede prestaties van het team geven de grote ambities van de hele Renault-onderneming goed weer", zei Renault-president Alain Dassas. "Dat we beide titels voor de tweede achtereenvolgende keer hebben gewonnen, toont ook aan dat Renault kan winnen onder zware omstandigheden, waarbij het draait om technische perfectie en betrouwbaarheid. Ons doel is om ook dit jaar om de titel mee te kunnen doen."

                    "Ik ben erg trots op de R27", liet technisch directeur Bob Bell weten. "We hebben twee ongelooflijke seizoenen achter de rug, maar er heerst nog altijd geen zelfvoldaanheid binnen het team. Onze technische groep heeft hard gewerkt om ervoor te zorgen dat de nieuwe wagen echt een stap voorwaarts is. We zijn vol vertrouwen dat de ervaring die we de afgelopen seizoenen hebben opgedaan, ons dit jaar zal helpen."

                    "Dit is geen overgangsjaar voor Renault", benadrukt teambaas Flavio Briatore. "We hebben altijd gezegd dat het team het enige is dat telt en dat ons succes voortkomt uit teamgeest. Het seizoen 2007 is een mooie kans om dat te bewijzen. Er is dit jaar het nodige veranderd, niet alleen bij Renault, maar op de hele grid. We zijn vol vertrouwen dat we de juiste keuzes hebben gemaakt en opnieuw succesvol kunnen zijn."
                    Last edited by ; 24/01/2007, 21:33.

                    Comment


                    • #11






                      Last edited by ; 24/01/2007, 16:39.

                      Comment


                      • #12
                        Honda RA107

                        Honda F1 is naast BMW en Toyota het enige team dat met de twee rijders van vorig jaar aan de start van het nieuwe seizoen verschijnt. Jenson Button, Rubens Barrichello en de nieuwe RA107 moeten Honda naar de sportieve successen van 2004 leiden en naar overwinningen, zoals in Hongarije 2006.

                        "De RA107 is het resultaat van tien maanden ontwerpen, ontwikkelen en bouwen. Het begon al toen de RA106 zijn racedebuut maakte. De voornaamste uitdaging was voor onze ontwerpafdeling om de aerodynamische efficiëntie te verbeteren en daarbij de nieuwe veiligheidseisen niet uit het oog te verliezen. Ik ben blij dat we erin geslaagd zijn om dit te bereiken en dat we ook nog het totale gewicht van de wagen konden reduceren", vertelt Shuhei Nakamoto, Technisch Directeur van Honda F1. Nakamoto en zijn medewerkers hebben voor de RA107 volledig nieuwe uitlaat en radioren ontworpen om de achterkant van de wagen nog meer te versmallen en zo een betere luchtstroom mogelijk te maken.

                        Gisteren werd de RA107 al door Rubens Barrichello en Jenson Button ingereden. Vandaag mocht Jenson Button voor het oog van de wereldpers een paar rondjes te draaien. Echter liep dat faliekant mis, want Button moest al in zijn eerste ronde met technische problemen stoppen. Niettemin begint Button vol vertrouwen aan het nieuwe seizoen. "Dit jaar kunnen we hopelijk een grote stap voorwaarts zetten en onze droom, het winnen van de titel, in vervulling laten gaan. Ik voel dat we, nu Honda’s tweede F1-seizoen begint, we ook een betere kans maken om dat doel te bereiken."

                        "We kenden een voorspoedige eerste testdag met de RA107 en de eerste indruk was goed", zei Rubens Barrichello. "Ik ben onder de indruk van hoe de wagen en het team verder geëvolueerd en de RA107 is een stap in de goede richting. De nieuwe stuurinrichting en ophanging zijn beter aan de Bridgestone-banden aangepast en geven een goede balans aan de wagen. Met het herziene tractiecontrolesysteem zouden we ook het maximum uit de banden moeten kunnen halen. Ik denk dat we een goed seizoen tegemoet gaan."

                        Christian Klien zal Button en Barrichello bijstaan als testrijder van het team. Klien komt van Red Bull, waar hij in september vorig jaar werd buitengegooid.
                        Last edited by ; 25/01/2007, 15:56.

                        Comment


                        • #13




                          Last edited by ; 26/02/2007, 21:24.

                          Comment


                          • #14
                            voorbehouden Red Bull Racing

                            Comment


                            • #15




                              Last edited by ; 26/01/2007, 17:46.

                              Comment


                              • #16
                                voorbehouden Scuderia Toro Rosso

                                Comment


                                • #17
                                  voorbehouden Scuderia Toro Rosso foto's

                                  Comment


                                  • #18
                                    Willimas FW29

                                    Williams stelt nieuwe F1-bolide voor

                                    Williams heeft vrijdag de nieuwe Formule 1-auto voor 2007 gepresenteerd in het Britse Oxford, waar het hoofdkwartier van het team staat. De nieuwe FW29, die wordt aangedreven door een Toyota-motor, zal worden bestuurd door Nico Rosberg en Alex Wurz. Williams presenteerde ook een nieuwe sponsor, de Aziatische pc-producent Lenovo. AT&T is komend seizoen de hoofdsponsor van het team.

                                    Teambaas Frank Williams zei bij de presentatie: "We hebben niet ons beste jaar achter de rug, maar ik ben erg tevreden dat het hele team deze winter nog harder is gaan werken. Als het even tegenzit, zijn je prestaties nog belangrijker. We beginnen het seizoen met een compleet nieuwe identiteit, dankzij onze nieuwe partner AT&T en vier andere sponsors die hun sponsoring hebben vergroot of die nieuw zijn, waaronder Lenovo. Verder hebben we veel nieuwe ingenieurs in dienst genomen. We hopen dat al deze inspanningen kunnen worden beloond met de FW29."

                                    "Met de FW29 hebben we de filosofie van de FW28 voortgezet", zei technisch directeur Sam Michael. "We houden dus de lage neus. Andere opvallende elementen aan het ontwerp zijn onder meer de uitsteeksel onder de sidepod, de ventilatiegaten bovenop de sidepod, de verbeterde plaatsing van de motor en de uitlaat, en de lagere top-deck, die de wagen aërodynamisch gezien veel efficiënter moet maken. Een ander groot verschil ten opzichte van de FW28 zijn de grote chimneys op de wagen, die voor betere koeling moeten zorgen tijdens de eerste drie races van het seizoen."
                                    Last edited by ; 02/02/2007, 16:58.

                                    Comment


                                    • #19


                                      Last edited by ; 02/02/2007, 14:27.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Spyker F8-VII

                                        The Spyker F8-VII's designation is directly related to Spyker' heritage as a motor car and aircraft manufacturer. When the company started trading at the beginning of the 20th century it launched the car models named A, B and C to the market. When Spyker CEO Victor Muller resurrected the Spyker name in 2000 he wanted to build on that strong history, "When we launched the first modern line of Spykers, the C8 Spyder, we called it the C line to follow on from the original model rationale. The E line will be launched in the near future, so it makes sense for our Formula 1 car, our latest model, to be the F line."

                                        The number eight refers to the number of cylinders of Spyker's Ferrari engine, as with the road going Spykers such as the C8 Spyder, which has an eight cylinder engine as well. The VII sub-designation ('7') refers to Spyker's heritage as an aircraft manufacturer where all models were denoted by roman numerals and stood for the year the aircraft was launched. Hence the F8-VII is the Spyker F line with eight cylinders in 2007.

                                        Spyker's aim with the new F8-VII was to create a solid base on which to build, with the real focus is on upgrading the car through the course of the season and preparing for the future.

                                        "We set out with a plan to improve on the areas that we knew needed improving on the M16," explained Technical Director James Key.
                                        "We also tried to second guess as best we could what the 2007 tyres were going to do, and we worked hard on aero, which is of course always the fundamental thing. That way we could concentrate all our efforts on performance related areas."

                                        "On the mechanical side, where a system worked well - like the steering rack for example - we more or less left it alone. We've maintained a very high chassis, because we felt that offered a lot of volume for aero devices in that area. We had a twin keel before, and we wanted to tidy it up and make it neater and stiffer. There are little 'bumps' there now, so it's effectively zero keel compared to what we had before."

                                        "We followed the same philosophy that we had with the M16, which was to try to keep as much volume forward as possible. That allows us to make the back as tight as we can. We have slightly lengthened the gearbox, and tried to make sure that our exhaust and radiator volume is pushed forwards, so we've got of bit of scope at the back of the car to do what we like. We've also made a concerted effort to tidy up the outside of the gearbox as well."

                                        Inevitably, the change of engine supplier was also a focus of attention, "The Ferrari engine installation was very different to that of its predecessor, so some of the guys who were concentrating on certain new areas had to start working on installing the engine. For example, the hydraulics are our responsibility once more, whereas previously Toyota looked after the system, and it came as part of the engine. The back of the chassis is very different, the gearbox design is very different, the fuel system has different requirements. It's not that it's a complicated engine installation; it's just for us a very different configuration compared to our previous two engine suppliers."

                                        While Key and his team have focussed on ensuring the F8-VII is a solid car to start the season with, Chief Technical Officer, Mike Gascoyne, has focussed on putting in place measures that will drastically improve performance later in the year.

                                        Technical Director James Key explains: "We've started to look at areas that will give a good step forward rather than small ones. With Aerolab on board and a restructure, we can make some real progress. I think you'll see quite a large update to the rear suspension, and a lot of other things will change. The programme we have in the first half of the year is really geared towards making big progress in terms of aerodynamics and design."
                                        Last edited by ; 05/02/2007, 18:09.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X