Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Immigranten Nederlands? Nu maakt ge me nog curieuzer.
Nier rijk? Das niks, knap en jong genoeg is al voldoende. Nie boven de 40 en nog beter onder de 35. Allé, nu ben ik het autoforum al aan het gebruiken om te daten. Ja watte.
Ale jongen Ge corrigeert mijn typfouten en ik excuseer mij en tis nog niet goed
En onder de 35 of zelfs 40, ik vrees er voor Checkt mijne leeftijd eens onder mijnen avatar
Immigranten Nederlands? Nu maakt ge me nog curieuzer.
Nier rijk? Das niks, knap en jong genoeg is al voldoende. Nie boven de 40 en nog beter onder de 35. Allé, nu ben ik het autoforum al aan het gebruiken om te daten. Ja watte.
Nen bmw of een ster kopen dat gaat wat beter gaan dan uwe Ford ze.
Zeker dit jaar niet meer. Winterperiode is ook niet zo evident met al die winterbanden en tonnen grip dat die produceren.
Wat me ook door dat maske is gezegd (lief van ne maat) is dat als het de eerste keer is, dan moet je eerst circuitrijlessen volgen. Kwart na 7 op 't circuit aanwezig zijn. Van 8 tot 9 theorie, dan een uurke met begeleider en dan alleen achter een pace car rijden. In de namiddag nog een vol uur alleen rijden. Als iemand op z'n eigen die eerste initiatielessen volgt mag die direct alleen rijden.
Max. 50 auto's per sessie mogen op 't circuit. Dus als we met 50 forumleden daar zijn, mag er niemand anders tussen komen rijden.
Prijs waar zij over sprak was €245 zonder de eventuele en ik zeg eventuele korting als we met nen hoop te gelijkertijd het circuit gaan over hoop zetten.
Rijlessen...��
Als je daar iedereen ziet rijden.. Ma bon. Tussen die zotten van skylimit ga ik echt niet rijden. Jammer. Dacht dat het een gesloten trackday was.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Rijlessen...��
Als je daar iedereen ziet rijden.. Ma bon. Tussen die zotten van skylimit ga ik echt niet rijden. Jammer. Dacht dat het een gesloten trackday was.
Moet je aan kefkie vragen. Die gaat op Zandvoort iets organiseren. Staat in de eerste post. Ik zit eerlijk ook eerder op de trackday van kefkie te wachten. Binnenkort weten we daar meer over.
ik heb ook ervaring met die van skylimit, dat zijn écht drukke dagen in de namiddag. Ik geloof dat nooit van die 50 deelnemers per sessie.
en die lessen in die voormiddag zijn ook niet alles imo..
"Mijn" trackday is niet enkel voor ons he, of er moet veel volk op afkomen . Maar degene waar we mee delen zijn wel serieuze mensen die gentleman-achtig kunnen rijden en niet zoals op zo'n dagen als op Zolder bij Skylimit bv. Want daar ik heb serieuze dingen zien gebeuren waar ik mijn twijfels bij heb
Comment