Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Karting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Karting

Aangezien we op het topic over forumleden in beeld toch de hele tijd over karts en karting enzo bezig zitten lijkt het misschien beter hier een aparte topic over te openen. Bij deze...

Wie gaat hier regelmatig karten op het forum?
    Zijn er veel forumleden met een eigen kart?

Comment

Ik heb een eigen kart, maar ben nog nooit in competitieverband gaan karten, wel onlangs een keertje in Kortrijk, en da was best wel plezant...

Natuurlijk zou ik het liefst eens mijn beestje meenemen op circuit, eens zien wat eruit te halen valt...

Het is een 125cc 2-takt van wrs meer dan 7 jaar oud, meer specificaties heb'k niet

Zal effe kijken voor foto's

Comment

Dit is mijn beestje

[IMG]*edit*[/IMG]

Chassis: Gillard

Motor: Briggs & Stratton: World Formula
        15 pk
        4-takt

Uitrusting

-Sparco racepak
        -Sparco handschoenen
        -Sparco raceschoenen
        -Sparco nekbeschermer
        ..en binnenkort een helm van Sparco
        Last edited by ; 19/12/2006, 22:37.

Comment

Ik ga minstens om de 2 weken even karten. Meestal ga ik naar indoorbanen (inkart, antwerp indoor karting, JPR, ..) maar af en toe ga ik ook al eens naar antwerp karting.

Zelf heb ik nog geen eigen kart maar zeer waarschijnlijk komt die er deze zomer. Het is de bedoeling dat ik dan een rotax max oid in mijn garage heb staan

Ik heb ook al een sparco-overall gekocht (zwart met rode accenten). Spijtig genoeg is het wel maar een mecaniekersoverall maar eens ik werk heb komt de level 2 er wel

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

Dit ben ik in een huurkartje op de antwerp karting

Antwerpen is't Stad

Comment

Dezen is het dus, fotootje getrokken net nadat ik hem terug had gemonteerd en gespoten, als jullie foto's willen in gedemonteerde toestand ed moet je't maar vragen, dan smijt'k ze er wel op

Last edited by bt.; 25/05/2005, 22:43.

Comment

Ik ga soms wel eens karten samen met enkele kameraden van de bouw. Meestal om de 2 weken. Maar echt heel goed ben ik niet. Vooral indoor maar Genk blijft wel spectaculair.
                Ik heb mijn eigen helm en een simpele witte overall. Maar een eigen kart kopen is me toch te véél van het goede.

Comment

Op de inkart tijdens de kwalificaties voor een beetle fun cup race (was 6e van de 40 ofzo) Enkel de snelste 5 mochten meerijden dus dat was wel ff pech hebben. Maar mijn beste maat was 5e dus kon ik met hem mee naar magnycours

Antwerpen is't Stad

Comment

http://groups.msn.com/stevycourteyn/karting.msnw?Page=1

hier vind je foto's van mijn kart.
                    het is een biland sa250 met 29pk (of 28 of 30 )
                    RVF chassis, zou graag een crg road rebel chassis kopen of een van swiss hutless.
                    Uitrusting: Sparco overal: Tech-5 (omdat ga beginnen rally rijden)
                    Sparco helm: de SN 2000
                    Sparco 'balaclava' (zo een mutske)
                    Sparco schoenen
                    Sparco handschoenen
                    Sparco nekbeschermer
                    Ribprotector
                    Ik ga tijdens het jaar zo 1 a 2 keer per maand outdoor rijden met m'n kart en af en toe eens indoor met vrienden.
                    Mijn eerste ervaring was op 9jarige leeftijd denk ik, dan enkele jaren niet zoveel en nu sinds mijn 12e, 13e weer regelmatig karten. Sinds m'n 15e rijd ik met eigen karts, eerst een bi-motor en sinds 2jaar de biland!
                    Last edited by Stevy; 25/05/2005, 22:54.

Comment

ik ben het één keer gaan doen (5 maal een kwartier) en ik vond het fantastisch! was hier op de JPR-karting wat één van de snelste circuits is en daar kan je echt geweldig racen! ik wou dat ik het meer kon doen, maar het is gewoonweg te duur
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Tot slot nog eentje van denk ik een van de meest spectaculaire kartervaringen die ik al heb mogen meemaken namelijk ijskarting.
                        In de wintermaanden kan je dit geregeld doen op ijsbaan antarctica. Het zijn echt tamme kartjes maar het blijft toch wel zwaar lachen en pret is verzekerd. (mss iets voor een wintermeeting )

Op de foto reed ik ff eerst Op de foto van 10 sec later zie je me dan weer dwars op de baan staan

Antwerpen is't Stad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
                          http://groups.msn.com/stevycourteyn/karting.msnw?Page=1

hier vind je foto's van mijn kart.
                          het is een biland sa250 met 29pk (of 28 of 30 )
                          RVF chassis, zou graag een crg road rebel chassis kopen of een van swiss hutless.
                          Kheb ook een sparco overal,meerbepaald de sparco tech-5 (omdat ik van plan ben rally te rijden binnen x aantal maanden)
                          En een helmpje van sparco: de SN 2000
                          Ik ga tijdens het jaar zo 1 a 2 keer per maand outdoor rijden met m'n kart en af en toe eens indoor met vrienden.
                          Mijn eerste ervaring was op 9jarige leeftijd denk ik, dan enkele jaren niet zoveel en nu sinds mijn 12e, 13e weer regelmatig karten. Sinds m'n 15e rijd ik met eigen karts, eerst een bi-motor en sinds 2jaar de biland!
                          leuk materiaal heb je daar

Antwerpen is't Stad

Comment

Die ijskarting ziet er super uit! Heb het nog nooit gedaan, maar wel al gezien in finland. Zag er zalig uit. In de regen rijden met huurkarts is ook wel fun ze!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                              ik ben het één keer gaan doen (5 maal een kwartier) en ik vond het fantastisch! was hier op de JPR-karting wat één van de snelste circuits is en daar kan je echt geweldig racen! ik wou dat ik het meer kon doen, maar het is gewoonweg te duur
                              JPR rijdt ik persoonlijk iets minder graag op door de afsluitingen die de baan markeren. Omdat die lichtjes oplopend zijn zijn die volgens mij toch niet zo veilig moest je er eens op vliegen ga je volgens mij de lucht in :s

Het liefste rij ik nog steeds op inkart(met de buitenbaan uiteraard) en antwerp karting

Antwerpen is't Stad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé
                                Tot slot nog eentje van denk ik een van de meest spectaculaire kartervaringen die ik al heb mogen meemaken namelijk ijskarting.
                                In de wintermaanden kan je dit geregeld doen op ijsbaan antarctica. Het zijn echt tamme kartjes maar het blijft toch wel zwaar lachen en pret is verzekerd. (mss iets voor een wintermeeting )

Op de foto reed ik ff eerst Op de foto van 10 sec later zie je me dan weer dwars op de baan staan

http://www.vtm.be/autowereld/forum/a...p?pic_id=10727
                                Zalig. Is net als karten in de regen. Ik heb al 2 keer in de regen gereden en in bijna elke bocht stond ik rond

Comment

JPR rijdt ik persoonlijk iets minder graag op door de afsluitingen die de baan markeren. Omdat die lichtjes oplopend zijn zijn die volgens mij toch niet zo veilig moest je er eens op vliegen ga je volgens mij de lucht in :s

Het liefste rij ik nog steeds op inkart(met de buitenbaan uiteraard) en antwerp karting
                                  ik ben nochtans een paar keer met volle gas tegen de kant gereden en heb geen lucht gezien hoor
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                    Zalig. Is net als karten in de regen. Ik heb al 2 keer in de regen gereden en in bijna elke bocht stond ik rond
                                    Geloof mij ik heb ook al gekart in de regen (mij allereerste kartervaring was trouwens in spa in de gietende regen met slicks ) maar dit valt echt niet te vergelijken.

Met ijskartjes heb je nog 15 spijkers in je banden zitten (niet dat dit iets uitmaakt) Het is wel uber om te driften

Antwerpen is't Stad

Comment

Moeten we zeker eens doen in de winter met een of andere meeting!!!

Comment

Geloof mij ik heb ook al gekart in de regen (mij allereerste kartervaring was trouwens in spa in de gietende regen met slicks ) maar dit valt echt niet te vergelijken.

Met ijskartjes heb je nog 15 spijkers in je banden zitten (niet dat dit iets uitmaakt) Het is wel uber om te driften
                                        Ik dacht dat ze er daar rivetten in hadden gestoken i.p.v. spijkers.

Ik ben ook al in den antarctica geweest op de Moerelei (119-121)
                                        in Wilrijk voor Karting on ice.

superplezant!

maar den eerste keer was het nogal druk, en toen hadden we gereserveerd voor 1uur s'nachts en we kwamen ook nog te laat aan. bleek dat ze de baan al nat hadden gespoten voor terug op te laten vriezen. gevolg ==> flink natte broek van al dat opspattend ijswater
                                        A Twist of the Wrist

Comment

Working...
                                        X