Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FIA Formula One 2016 - Belgian Grand Prix

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Ja maar ik denk dat de eerste ronde toch Verstappen eerste gaat liggen.
    Rosberg en de Ferrari's reden op Soft en Max Op SuperSoft, dus die zal gemakkelijk van de lijn komen.
    En dan is het afwachten hoe gaat zijn voorsprong gaat worden tot aan de eerste banden stop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      En dan is het afwachten hoe gaat zijn voorsprong gaat worden tot aan de eerste banden stop.
      Max maakt geen kans als je het mij vraagt . Na een 5 tal ronden komt hij binnen en dan zit hij in het verkeer vast. Maar als het regent kan het wel heel interessant worden . Nico blijft favoriet.

Comment

Easy one for Nico.
        De grootste verliezers zijn Max en de Ferrari rijders .
        Lewis profiteert van de omstandigheden.

Max moet ééns wat gaan nadenken over zijn verdedigingsacties . Vettel is ook schuldig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Easy one for Nico.
          De grootste verliezers zijn Max en de Ferrari rijders .
          Lewis profiteert van de omstandigheden.

Max moet ééns wat gaan nadenken over zijn verdedigingsacties . Vettel is ook schuldig .
          Ik vind het enkel en alleen een fout van vettel, snijdt gewoon raikonen af en die kon geen kant meer op. En dit terwijl ik wel een Vettel fan ben . Ik ben niet zo voor verstappen maar al dat gezaag van z'n verdedigende acties vindk niet nodig, hij brengt spectakel en zo moet het volgens mij, je weet gewoon dat hij ooit wereldkampioen zal worden de vraag is alleen hoeveel keer..

Comment

edit: foutje

Comment

Working...
            X