Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 mei '94 - Vandaag zou Senna 60 geworden zijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1 mei '94 - Vandaag zou Senna 60 geworden zijn

26 jaar geleden op het circuit van Imola gebeurde een tragedie die vandaag nog steeds nazindert; het verlies van Roland Ratzenberger en de dag erop van Aryton Senna.
    Als je de docu-film gezien hebt dan kan je niet geloven wat dit verlies betekende voor zijn thuisland, hartverscheurende beelden om te zien. En zowel vriend als vijand in de F1-wereld kwamen samen om te rouwen. Aryton behoort tot een beperkte groep die vandaag nog steeds blijft inspireren, een echt ICOON!

Comment

Ik herinner me de dag dat hij stierf nog zeer goed. Ik was heerlijk aan het zeilen in NL onder een stralende zon met de radio aan. Toen ik het hoorde werd ik misselijk. Mijn F1 held was niet meer.

Comment

ik heb het zien gebeuren

in die tijd miste ik geen enkele F1 wedstrijd. Niemand die begreep wat er gebeurd was. Had Senna stuurfout gemaakt, was hij niet goed geworden, olievlek?
        www.peugeotforum.be

Comment

Die titel, gast. Vandaag zou Senna helemaal geen 60 geworden zijn ..
          Hij is geboren op 21 maart ..

Comment

ja, was iets te rap

Comment

Dat was nogal een genie , was echt een fan van Ayrton Senna .(Ben trouwens nog altijd Fan)

Die dag dat hij gestorven is was de laatste keer ik naar Formule 1 gekeken heb .

Deze Batlle met Nigel Mansell wil ik even delen met jullie !

All rights are reserved to Formula One Digital Media Limited. I uploaded this video for entertainment purposes, not with money azan.https://www.formula1.com...

Deze wil ik ook ff delen met de Fan's

An eerie but spectacular video from Honda. Taking the data from a Senna lap at Suzuka in 1989, Honda have replicated the noise, and using circuit lighting, h...
              Last edited by ATI; 11/05/2020, 21:53.

Comment

Die laatste had ik nog niet gezien - echt héél creatief idee

Comment

idd knap

beelden van de crash nog eens teruggezien, hartverscheurend is juiste woord...zeker dat moment hij zijn hoofd nog even beweegt

Comment

Working...
                  X