Mededeling

Collapse
No announcement yet.

crew gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• crew gezocht

crew gezocht voor professionele autosport site
    als iemand geïnteresseerd is om mee te helpen aan een autosport site, ons doel is ; binnen 3 jaar de grootste autosport nieuws site van Belgie te worden

wij zoeken 2 schrijvers (die bijna elke dag 2 uur vrij kan maken voor de website) &1 technische persoon (HTML,PSD,FLASH) ..

graag zo snel mogelijk contacteren op info@telefoontje.com

alvast bedankt,

Moritz

Autosportnieuws.be?

Autosport is meer dan circuit alleen hé.
    Kijk maar naar autosport.be, goed voor circuit maar rally: enkel persberichten.

Een echte allround site is er niet in België. Misschien dat je het kan worden, maar dan wel rally erbijnemen

Comment

autosportnieuws.be

natuurlijk willen wij Rally erbij,
      moeten we wel meer auteurs hebben

mvg,

Comment

En ook, als het een tip mag zijn, niet teveel aandacht aan de F1 besteden want zo zijn er al genoeg site's. Richt het vooral nationaal zou ik zeggen: Belcar, FR1600, Clio Cup (als die er komt), BTCS, ... En voorts Rally en mss wat karting.

Comment

En 2u per dag freelance benevole willen werken...

Vind dat maar eens tegenwoordig

Comment

wij zoeken iemand die gewoon tijd heeft... en die kan schrijven

Comment

Moest er nu ook een (kritische) rubriek zijn over het algemene autowereldlandschap... zou ik 't nog wel zien zitten.

Maar 2 uur per dag is vrij veel, en ik betwijfel of mijn schrijftalent goed genoeg is.
              Toch een knap initiatief.

Comment

Beste Rana,
                je mag autosportspecial schrijven....

we zijn op dit moment met 6 mensen.... maar we komen nog steeds mensen te kort...

mvg,
                Moritz

ps: Rana ; graag een email sturen met naam,email adres (en msn (als je die hebt) naar info@telefoontje.com
                Last edited by ; 23/02/2007, 17:35.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door autosportfan Bekijk Berichten
                  Beste Rana,
                  je mag autosportspecial schrijven....

we zijn op dit moment met 6 mensen.... maar we komen nog steeds mensen te kort...

mvg,
                  Moritz

ps: Rana ; graag een email sturen met naam,email adres (en msn (als je die hebt) naar info@telefoontje.com
                  Ik ga hier nog eens over nadenken, en dan laat ik je zeker iets weten.

Comment

Ik hoop dat je de site in php gaat maken, of je gaat nogal wat werk hebben om de site te updaten.

Comment

hoezo dat?

Comment

Stel je wilt een artikel toevoegen, hoe ga je dit doen?

A) De moeilijke manier (zoals jij het wss doet): Je opent het bestand offline, past het aan en zet het dan online. Dit vraagt veel tijd en ben je rap beu (ik spreek uit ondervinding)

B) De gemakkelijke manier: PHP. Je kan online artikels toevoegen. Je hoeft je niks van de lay-out aan te trekken, PHP past het automatisch aan.

Dus ik zou nog iemand zoeken die ook iets van PHP kent.

Comment

met cms (php)

Comment

En hoeveel bezoekers viseren jullie?

Comment

Zeker PHP systeem maken : Content Managment Systeem, zodat de redacteurs kunnen schrijven zonder hun iets te moeten aantrekken van HTML of images toevoegen. Dat alles automatisch op de juiste plek terechtkomt op de website en de links ook automatisch liggen.

Het systeem moet zichzelf kunnen onderhouden, alles databasegericht...
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

wij gebruiken cms :p wij krijgen nu rond de 300 bezoekers per dag

Comment

Er bestaan allerhande scripts die je dmv PHP kan toevoegen aan je website. Da's dan met een inlog systeem om nieuws te posten. Kheb ooit zo eentje gehad, CuteNews dacht ik. Twas wel een eenvoudige maarbon

Comment

Als je een degelijke website gaat bouwen en je bezoekersaantal de lucht ingaat dan kom je echt met zo een voorgekouwd pakketje niet toe.

Joomla, cutecms, ... alles heeft zijn beperkingen.

Een eigen online database, een eigen design en php backend code... that 's the way to do it.
                                    IRIDIUM
                                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                    Helderzienden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                      Als je een degelijke website gaat bouwen en je bezoekersaantal de lucht ingaat dan kom je echt met zo een voorgekouwd pakketje niet toe.

Joomla, cutecms, ... alles heeft zijn beperkingen.

Een eigen online database, een eigen design en php backend code... that 's the way to do it.
                                      Ik ben (was) dan ook maar een amateur . En ik heb ook geen ICT gevolgd zoals jij wss wel gedaan hebt he..

Comment

On topic: ik schrijf wel graag.
                                        Maar heb enerzijds niet de tijd om veel te gaan bezoeken, anderzijds ben ik misschien iets te cynisch en kritisch voor de auto(sport)journalistiek.

Rally of Subarunieuws wil ik echter wel aanbieden.

Comment

Working...
                                        X