Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke performacebreak?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Welke performacebreak?

    Mijn evoque gaat naar mijn broer ik mag dus weer uitkijken naar iets nieuws, ditmaal wil ik nog eens zot doen, heb geen kids of plannen voor kids en heb een vennootschap.

    Ik ga dus eens gaan voor een snelle break, als lichte vracht.

    Met andere woorden welke break zouden jullie kiezen en waarom?

    -Jonge Mercedes c63 AMG w204 Maw. Bouwjaar na 2012
    -Audi RS4 B8
    -Audi S6 c7 avant ( zeer goed tunebaar tot ca. 600pk )
    -nog iets anders???

    Als jullie een mooie weten staan mag je altijd een link sturen, MOET wel een btw-wagen zijn!!

    Budget max:50k
    Dingen die ik belangrijk vind:
    -eerste eigenaar
    -schadeloos verleden
    -onderhoudsboekje bij erkende dealer
    -leuke kleurencombinatie ik hou wel van contrasterende kleuren
    18
    -Jonge Mercedes c63 AMG w204 Maw. Bouwjaar na 2012
    55,00%
    10
    -Audi RS4 B8
    5,00%
    1
    -Audi S6 c7 avant ( zeer goed tunebaar tot ca. 600pk )
    38,00%
    7

  • #2
    Welke ik zelf al had gevonden:

    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt


    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt




    Comment


    • #3
      Bedenk wel: in Duitsland heb je geen Carpass. Kilometerstanden zijn er dus altijd met een dikke korrel zout te nemen.
      Wie koopt er nu zo'n zalige bak om dan in 4 jaar nog geen 50k af te leggen? Voor mij zeer ongeloofwaardig!

      En eerlijk, je wil uit zo'n supersportbreak echt de achterzetels uit halen om een paar duizend € taksen te sparen?

      Comment


      • #4
        Een paar duizend? Eerst en vooral 50% van de btw dat is al 4K.
        dan wegentaks aan 1-2k per jaar
        inschrijving zal ook niet min zijn
        en dan de pijnlijkste voordeel alle aard.
        dat is geen paar duizend euro taksen maar een paar tienduizend euro.

        dus ja da vind ik wel de moeite!

        Comment


        • #5
          Dit is wel een zeer gemakkelijke poll.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

          Comment


          • #6
            No brainer, S6

            Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Of...aub, zonder dank:

              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #8
                VAA op LV moet je het werkelijke voordeel aangeven. Dit is in veel gevallen een interpretatiekwestie.
                Neem van mij maar aan dat dit bij een controle in detail zal worden bekeken.
                Het staat u uiteraard volledig vrij om van het LV systeem op dergelijke wagens te profiteren.
                Ik heb er wel mijn bedenkingen bij en sta daarin niet alleen.
                Je moet m.a.w. niet verwonderd zijn dat dit op een blauwe maandag retro-actief zal worden gewijzigd.
                VAA invoering in 2012 heeft bewezen dat dit perfect mogelijk is.
                2.0 JTDm

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Bedenk wel: in Duitsland heb je geen Carpass.
                  In een officieel Audi Zentrum zit je safe ... particulieren en marchands zijn te vermijden.

                  Comment


                  • #10
                    Die s6 in maneschijn is wel mooi!
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

                    Comment


                    • #11
                      Zo een car zou ik nu toch niet in Duitsland gaan halen. Heb het ook overwogen maar blijft toch een grote gok. Duitsland is zowat het grootste sjoemmelland van allemaal betreffende autoverkoop.

                      Comment


                      • #12
                        Zou enkel bij officiële dealer kopen, met garantie dus en onderhoudsboekje.
                        valt dus allemaal te relativeren.

                        Ik heb mijn auto ook nodig voor mijn werk en heb wel wat laadruimte nodig en ook présence dus valt wel iets over te zeggen.

                        heb ook nog de Mazda Rx7 op mijn zaak staan waar ik al een voordeel op betaal...

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                          Een paar duizend? Eerst en vooral 50% van de btw dat is al 4K.
                          dan wegentaks aan 1-2k per jaar
                          inschrijving zal ook niet min zijn
                          en dan de pijnlijkste voordeel alle aard.
                          dat is geen paar duizend euro taksen maar een paar tienduizend euro.

                          dus ja da vind ik wel de moeite!
                          hoe zit het met de VAA voor een LV? ik dacht dat het geen verschil meer maakte

                          Comment


                          • #14
                            De Merc

                            Comment


                            • #15
                              AMG natuurlijk, RS4 als tweede keus. Wat moet je met zo'n lomp schip, tunen en expreswegen afschuimen om te stoplichtsprinten?

                              Comment


                              • #17
                                Da's nu eens een goede tip!
                                2.0 JTDm

                                Comment


                                • #18
                                  Want een golf heeft veel présence.. golf vind ik nu eens echt een eenheidsworst zou ik NOOIT willen hebben, al zeker niet in station!
                                  wel leuk voorstel!

                                  S6 schijnt overigens echt geen lomp schip te zijn en best goed te corneren.

                                  Comment


                                  • #19
                                    Dus posen is een belangrijk criterium m.a.w.
                                    2.0 JTDm

                                    Comment


                                    • #20
                                      Heb je de ruimte nodig,? Een A4/C zal altijd speelser rijden dan het grotere broertje.
                                      Hoeveel km/jaar en het soort trajecten doet ook veel. Al zuipen ze allemaal 15+ volgens mij, je krijgt er wel wat voor in de plaats.

                                      Comment

                                      Working...