Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel... onbegrijpelijk, als je weet dat het hele dashboard van de Phantom één brok zeer complex vormgegeven titanium is om de auto kraakvrij en licht te houden (kostprijs van dat stukje metaal ligt rond de 5.000 EUR, wat méér is dan de kostprijs van een doorsnee BMW '3), zo'n Rolls wordt nog quasi integraal met de hand ineen gezet en de assemblage staat samen met die van enkele andere exoten op eenzame hoogte ... en toch zoiets, daar onderaan.
Erg vreemd. Oké, een Engelse lord zal niet snel op z'n knieën zitten om onder z'n kofferbak naar 't chassis te zitten kijken, maar toch.
Anderzijds ... 'n plastic plaat, ja so? Mijn kar hangt ook vol plastic onderaan. Oké, kost iets minder maar maakt uiteindelijk weinig uit. Zo'n Rolls is voor z'n volume, uitrusting en structuurstijfheid enorm licht, 't moet ergens van komen.
Comment