Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
    Geen paniek. 't Zou mij verbazen mocht hij geen 'cunning plan' hebben.

Rest ons nog de vraag of 'ie het zou herkennen, zelfs al stond het naakt te dansen terwijl het zichzelf op een harp begeleidend "hier zijn de vernuftige plannen" staat te zingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa

Rest ons nog de vraag of 'ie het zou herkennen, zelfs al stond het naakt te dansen terwijl het zichzelf op een harp begeleidend "hier zijn de vernuftige plannen" staat te zingen.
      I am as cunning as a fox who's just been appointed to Professor of Cunning at Oxford University
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Op de plaats van de inlegkruisjes, zouden nu foto's moeten staan van Brits/Duitse klasse
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Pff, moet je ons daarvoor zo in spanning laten.
          Kdacht dat van die nieuwe rolls ging zijn, flauwerd.

Comment

ik reed net naar huis en werd 30 km achtervolgd door een nieuwe rolls

ik heb me 30 km afgevraagd wat er nou achter me reed...nissan murena, een of andere amerikaanse suv, ik reed de perfect legale snelheid, hij ook en om me nou af te laten zakken om te kunnen zien wat het was...daar ben ik te oud voor geworden

pas toen hij op de, voor chevy welbekende hoevensebaan een straatje indraaide zag ik wat het was, een long vehicle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              ik reed net naar huis en werd 30 km achtervolgd door een nieuwe rolls

ik heb me 30 km afgevraagd wat er nou achter me reed...nissan murena, een of andere amerikaanse suv, ik reed de perfect legale snelheid, hij ook en om me nou af te laten zakken om te kunnen zien wat het was...daar ben ik te oud voor geworden

pas toen hij op de, voor chevy welbekende hoevensebaan een straatje indraaide zag ik wat het was, een long vehicle
              Die grille is toch zo typisch en imposant dan zie je toch onmiddelijk wat achter je hangt?

Comment

in den donkere, op 100m afstand, niet

Comment

Vind de Kahn-velgen hier eigenlijk misstaan...

Comment

Idd, oogt goedkoop.

Comment

Dat vind ik nu een verschrikkelijk lelijke velgen, op welke wagen ook! Staan ook fotos op dit forum van een Range Sport met die velgen...

Het zou echt een prachtige foto kunnen zijn van deze Phantom! Jammer!

Comment

Veertien Rolls Royce Phantoms voor Peninsula Hotel in Hong Kong

Het Peninsula hotel in Hong Kong heeft een mega-order geplaatst bij Rolls-Royce voor veertien Phantoms met lange wielbasis. Het is niet voor het eerst dat het hotel een flinke bestelling doet bij Rolls-Royce.

Unieke opties
                        Bij het Peninsula hotel in Hong Kong worden de gasten sinds jaar en dag vervoerd in Rolls-Royces. Deze week zijn bij het hotel de nieuwe auto’s afgeleverd: veertien Phantoms met lange wielbasis in de unieke kleur Peninsula Green. Verder zijn er opties zoals een koelbox voor de handdoeken, speciale instaplijsten en een bagageruimte die speciaal voor deze auto’s wat groter is dan normaal.

Stereo
                        De knoppen voor de airco achterin zijn verplaatst naar de armsteun, zodat de inzittenden er gemakkelijker bijkunnen. Verder hebben de veertien Phantoms een 420 watt sterke stereo aan boord en 12 inch dvd-schermen. De chauffeurs van het hotel krijgen bij deze levering gratis een rijtraining van een week hij de Sir Henry Royce Training School in Engeland.

Grootverbruiker
                        Het Peninsula hotel in Hong Kong is grootverbruiker in Rolls-Royces. Sinds 1970 worden de gasten in auto’s van dit merk vervoerd. Het begon in dat jaar met een bestelling voor zeven Silver Shadows. In 1976 volgde daarop een order voor nog eens acht van die auto’s. In 1980 werden negen Silver Shadows II afgeleverd en in 1987 acht stuks Silver Spirit. In 1994 werden negen Silver Spurs II naar Hong Kong verscheept. Er werd toen ook een klassieker uit 1934 aan de collectie toegevoegd. In 1995, 1998 en 2004 werden nog eens respectievelijk negen, vier en één Silver Spur afgeleverd. Op de valreep van 2006 is het dus nog de beurt aan veertien Phantoms.
                        bron: autoweek

Comment

options listed as follows:
                          Picnic Tables $2,000
                          Lounge Seat Coolbox $5,000
                          RR logo in headrests $600
                          Upper Two-Tone Paint $3,750
                          Camera System $3,300
                          Rear Seat Curtains $5,000
                          Seat Piping $1,400
                          Chrome 21-inch Alloys $6,250
                          Veneered Instrument Panel $1,100
                          Rear Footrests $2,250

Total Price $369,000 USD

Comment

Dure opties maar een o zo machtige bak.

Comment

Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                options listed as follows:
                                Picnic Tables $2,000
                                Lounge Seat Coolbox $5,000
                                RR logo in headrests $600
                                Upper Two-Tone Paint $3,750
                                Camera System $3,300
                                Rear Seat Curtains $5,000
                                Seat Piping $1,400
                                Chrome 21-inch Alloys $6,250
                                Veneered Instrument Panel $1,100
                                Rear Footrests $2,250

Total Price $369,000 USD

Amerikanen hebben toch geen smaak

Comment

Mijn all time fav Roller

Phantom I Aerodynamic Coupe Jonckheere van 1925

oorspronkelijk was dit een Hooper Cabriolet verkocht naar de US
                                  maar de 3de eigenaar mid jaren 30 was een man uit Brussel en heeft deze prachtige rebody besteld via Jonckheere waarna de wagen werd voorgesteld op het Cannes Concours d'Elegance in 1936
                                  qua design was deze wagen toen zeer gedurft & vooruitstrevend
                                  dit is zo een wagen waar je gewoon naar kan blijven kijken en toch weer prachtige nieuwe design features kan vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                    Mijn all time fav Roller

Phantom I Aerodynamic Coupe Jonckheere van 1925

oorspronkelijk was dit een Hooper Cabriolet verkocht naar de US
                                    maar de 3de eigenaar mid jaren 30 was een man uit Brussel en heeft deze prachtige rebody besteld via Jonckheere waarna de wagen werd voorgesteld op het Cannes Concours d'Elegance in 1936
                                    qua design was deze wagen toen zeer gedurft & vooruitstrevend
                                    dit is zo een wagen waar je gewoon naar kan blijven kijken en toch weer prachtige nieuwe design features kan vinden
                                    Nog nooit gezien! Schitterend...

Comment

Kunnen mensen hier eens wat foto's van een Silver Spur plaatsen aub ?

Thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                        Nog nooit gezien! Schitterend...
                                        deze vind ik nog steeds de mooiste Rolls en vooral met de meest gedurfde features
                                        zoals je kan zien is de deur een perfecte ronde, zelfs de ruiten in de halve ronden open
                                        sinds de wagen opgekocht & gerestaureerd is geweest door het Peterson Museum (LA) is hij nu zwart wat ik toch een geweldige kleur op deze wagen vind
                                        vroeger was hij namelijk goud :s

owja
                                        en voor het geval je het niet wist
                                        Jonckheere was een belgische carroserie bouwer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                          deze vind ik nog steeds de mooiste Rolls en vooral met de meest gedurfde features
                                          zoals je kan zien is de deur een perfecte ronde, zelfs de ruiten in de halve ronden open
                                          sinds de wagen opgekocht & gerestaureerd is geweest door het Peterson Museum (LA) is hij nu zwart wat ik toch een geweldige kleur op deze wagen vind
                                          vroeger was hij namelijk goud :s

owja
                                          en voor het geval je het niet wist
                                          Jonckheere was een belgische carroserie bouwer
                                          Naar het schijnt is het wel lastig om plaats te nemen op de achterste zitjes, omdat de deuren in de weg komen te zitten.

Comment

Working...
                                          X