Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
als er iets echt MOET blijven is het die turbo S wel, zo exclusief ...
Dat vind ik ook maar voor mijn vader is dit jammergenoeg maar EEN wagen.. Voor hem is die exclusiviteit niet zo belangrijk, hij kickte enkel op de prestaties!!
als er iets echt MOET blijven is het die turbo S wel, zo exclusief ...
Waarom rijdt je vader er zo weinig mee (of helemaal niet) ?
De wagen heeft ongeveer 66k km in 10 jaar.. Hij is er al enkele keren mee naar Polen geweest om hem nog eens goed te testen. Ik weet eigenlijk niet waarom hij er nooit mee rijdt.. Hij is héél veel weg in het buitenland (Oost-Europa) dus eigenlijk heeft hij heel weinig tijd in het weekend (als hij dan eens thuis is..).
Als je daar op je kop hangt in je gordels is dat nog niet zo eenvoudig om daaruit te geraken.
De kans is ook groot dat ze gewond kunnen zijn.
Op de ring geldt:
Direct en veilig stoppen. Iemand gaat waarschuwen VOOR de bocht en iemand belt de hulpdiensten !
Daarna check je hoe het zit met de bestuurder en passagier(s)
Comment