Domme uilen, dat ziet nu toch het kleinste kind in?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ziet er toch niet zo erg uit denk ik.
oké hij ploft naar beneden, maar zal niet veel geraakt hebben. (buiten die balk linksachter tegen zijn bumper) Hij staat mooi op de oplegger ondertussen. enkel nog wat gas geven om iets meer naar boven te rijden en rechtzetten. planken waren vooral nodig om hem vooraan niet te beschadigen en dat is gelukt. enkel achteraan wat krassen nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZiet er toch niet zo erg uit denk ik.
oké hij ploft naar beneden, maar zal niet veel geraakt hebben. (buiten die balk linksachter tegen zijn bumper) Hij staat mooi op de oplegger ondertussen. enkel nog wat gas geven om iets meer naar boven te rijden en rechtzetten. planken waren vooral nodig om hem vooraan niet te beschadigen en dat is gelukt. enkel achteraan wat krassen nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIs zo'n carbonnen onderkant dan doormidden van zo'n plof?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDoormidden misschien niet maar ik heb foto's gezien van beschadigde CGT's onderaan en veel hebben die niet nodig zelle Waren gewoon gescheurd.
Extreem pijnlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Luv this car
Liever die veelspakige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenEXTREEM pijnlijk!
+ YouTube Video
bloody tosser!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDe betere lectuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbloody tosser!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk BerichtenPussie, em had beter wa meer gas gegeven, dan was het filmpje toffer geweest
Comment
-
-
Comment