Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar als ge de originele dooskes nog hebt (= les die 'k meegekregen heb van mijne pa : van ALLES de originele verpakking houden), stijgt da (soms) in waarde.
M'n opa had vroeger een overdreven vet parcours in de kelder. Met (fake) water, gras, bergen, tunnels, bruggen 2 sporen rondomrond en een slalom parcour binnendoor.
Onlangs verkocht aan den hovenier die zwaar fan was
Geloof me, ik heb zowel een E39 M5 als een RS4 B7 Avant gereden (die laatste voorlopig even kort meegereden) en de Audi voelde qua acceleratie een klasse sterker
Iedereen die iets of wat autokennis heeft weet dat een vierwielaangedreven met turbo uitgeruste wagen een betere acceleratie heeft. Voor een achterwielaangedreven zonder turbo uitgeruste wagen moet de M5 dus zeker niet onder doen voor een RS4.
Iedereen die iets of wat autokennis heeft weet dat een vierwielaangedreven met turbo uitgeruste wagen een betere acceleratie heeft. Voor een achterwielaangedreven zonder turbo uitgeruste wagen moet de M5 dus zeker niet onder doen voor een RS4.
Inderdaad, de nieuwe M5 mét Biturbo doet het dan ook even goed als de RS4!
j/k
Ik denk dat je de b7 RS4 (atmosferisch) verwart met de b5 RS4 (geblazen)
Iedereen die iets of wat autokennis heeft weet dat een vierwielaangedreven met turbo uitgeruste wagen een betere acceleratie heeft. Voor een achterwielaangedreven zonder turbo uitgeruste wagen moet de M5 dus zeker niet onder doen voor een RS4.
Mijn punt is dat er met die filmpjes geknoeid is.. er zitten té veel onwaarheden in..
Gustav is gewoon een BMW fanboy, maar dan in het extreme bijna..
Comment