Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Zeeft al *** gekregen, nu terug iets voor u
      tis just

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        het kan nog alle kanten uit

optie 3
        er verandert niks op gebied van auto's want mijn vrouw wil een nieuwe eetplaats en een nieuwe slaapkamer
        uiteindelijk ligt het toch al vast dat het optie 3 wordt. De vrouw heeft meestal het laatste woord.

Arm Toerke

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
        Zeeft al *** gekregen, nu terug iets voor u
        Dat was eigenlijk ook al voor Toerke hé, hij heeft daar toch het meeste plezier aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
          De vrouw heeft meestal het laatste woord.
          hier niet hoor , maar ik geef niet graag geld uit

Comment

• Ik ga denk ik optie 1 aanvinken.

Een E36 M3 moet nauwelijks onderdoen voor een E46 M3. Die tweede is moderner, beter afgewerkt, wat comfortabeler,.... maar eigenlijk maakt dat weinig uit voor een niet-daily. Niet slecht bedoeld, maar je hebt waarschijnlijk nog verre van alle potentieel dat er in zit, er uitgehaald.... zoals je zelf ook al aanhaalde in dat andere topic.
            Een E46 is wat sneller in rechte lijn, maar ik betwijfel of je er écht meer rijplezier gaat uithalen. Ik zou eerst nog een paar jaartjes verder gaan met de E36, er nog wat trackdays mee afstormen en hem verder leren kennen.
            Een beetje hetzelfde als met fotografie: het materiaal dat je in je handen hebt is bijzaak, het gaat om wat je er mee doet.

Anderzijds haal je wel aan dat je constant korte afstanden doet met je 320d, en je eigenlijk wel een break zou kunnen gebruiken etc.

E36 M3 en E61 Break.

Wat ik dan wel weer een nadeel vind aan deze keuze, is dat ik persoonlijk het positief vind als het verschil in sensatie/karakter/... tussen je daily en je weekendkar relatief groot is en dat hier niet echt het geval gaat zijn... het karakter is nog enigszins anders, maar die 3.0 uit de FL E61 komt toch al aardig in de buurt van je M-blok. Omgekeerd kan je dat niet zeggen, E90 320d en E46 M3.... njammie

Eigenlijk kan ik je dus niet verderhelpen

Comment

optie 1
              ik vervang de 320d door een 535d of 530i
              de E36 M3 blijft

optie 2
              de 320d blijft
              de E36 M3 wordt vervangen door een E46 M3

denk ik
              Een kennis van me heeft een E46 M3 SMGII te koop, één van de laatste reeks met Competition Pack. Is van feb 2006, en heeft iets van 21.000 km...

Foto hierbijgevoegd; ik ben 'm indertijd nog gaan ophalen voor 'm in Duitsland.

Indien interesse, pm me aub !

Hij is voor het ogenblik wel beschadigd door een aanrijding; aangereden toen ie geparkeerd stond.
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik heb intresse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  Ik heb intresse.
                  Serjeus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                    Serjeus?
                    Natuurlijk!

Maar of ik effectief zou kopen... Nee... Ik denk het niet. Er zijn eerst nog wat andere dingen die ook centjes kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten
                      Een kennis van me heeft een E46 M3 SMGII te koop, één van de laatste reeks met Competition Pack. Is van feb 2006, en heeft iets van 21.000 km...

Hij is voor het ogenblik wel beschadigd door een aanrijding; aangereden toen ie geparkeerd stond.
                      pm verstuurd

Comment

• Als er schade aan is is het natuurlijk altijd ook wijs een schadefoto bij te voegen...
                        En dit zelfs mss in de verkoopstopic

Comment

• Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Droomjobke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Droomjobke
                                toch liever iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Turbofles Bekijk Berichten

Ik maak er gelijk een nieuwe thread van in het 'te koop' topic...

Comment

• Comment

• BMW Individual Atlantis Blue

Comment

• Beter als Laguna Seca op de E92... Maar kheb er toch ng m'n twijfels bij.

Comment

het kan nog alle kanten uit

optie 3
                                          er verandert niks op gebied van auto's want mijn vrouw wil een nieuwe eetplaats en een nieuwe slaapkamer
                                          Hoe, wonen jullie niet sinds 1 jaar in een nieuw huis? Nu al eetplaats en badkamer vernieuwen. Zeg dat ze wat moet wachten, de eetplaats en de slaapkamer zijn nog lang niet opgereden! Goan, toerke!

Comment

Working...
                                          X