Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In het begin had ik een voorkeur voor de Elan en vond ik de Elite ietsje minder, maar na een paar keer Elites in het echt gezien te hebben ==>
Dat simpele design, de smalle bandjes op de spaakwielen, de afmetingen van dat wagentje terwijl hij toch nog genoeg kracht en aggressie uitstraalt,...Classic beauty
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Last week, Lotus CEO Dany Bahar explained how the Proton-owned automaker is increasing the size of its cars in a new, polarizing mass-market strategy. It was, as expected, met with contempt by Lotus fan-boys. Now, Lotus responds.
Voel je zo.. Lotus moet bij z'n basis blijven. IMO.
Uiteraard, maar zelfs hier op't forum zijn er een paar die er zo in lopen (zie enkele pagina's terug).
Dat het niet goed komt geloof ik nu ook weer niet. Ze willen groeien en hebben de kennis en het geld om dat te doen. No doubt dat de nieuwe wagens bijzonder goed zullen zijn, maar gewoon niet meer zoals we er van gewoon zijn. Er zijn echter genoeg mensen die hun geld in een nieuwe Britse sportwagen willen steken, ook al draagt die enkel een badge van Lotus.
was er gisteren iets te doen in Antwerpen met lotus? rond 15h50 een gele elan gezien op rechteroever aan de waaslandtunnel en aan de andere kant van de tunnel kwam ik paar minuten later een zwarte Esprit tegen.
Ik krijg het nog altijd warm noch koud van "het nieuwe Lotus"
Wat ik ook niet begrijp is dat ze al die wagens in 1 keer hebben voorgesteld, nu hebben ze 1 weekje min of meer de aandacht gehad van de autopers. Als ze nu om de maand een nieuw model hadden laten zien, hadden ze toch veel meer aandacht gehad
Anyway, gisteren in m'n oude autogidsen aan het bladeren. Gedetailleerde wegtest van de S1 Elise.
Gevolg: Vandaag in de Pistonheads classifieds zitten kijken
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Auwtsch
Al ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Al ligt in mijn ogen het grootste deel van de fout bij de rode Cortina. Totaal onnodig om zo (vlug) naar binnen te snijden, hij had de hogere snelheid en zat al aan de binnenkant voor de bus-stop. De witte Cortina hield duidelijk in (hoorbaar, Cortina's kunnen daar normaal flat-out gaan) en zat al helemaal links tot op de curbs.
Mmm het lijkt me dat die rode onvrijwillig naar binnen sneed! (overstuur)
Je moet eens een still bekijken vlak voor ze elkaar raken
Comment