Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een aantal foto's van onze Elise tijdens training gisteren op Zolder.
Volgende race van PsTl Racing is tijdens de Belcar Sprint Cup in het voorprogramma van de "24u van Zolder" volgend weekend ! Voor meer info over de race : http://www.belcar.com/sprint/indexnl.htm
Kijk eens welke foto ik nog op mijn camera had staan :
Wallpapers Eco Elise Elise Elise SC Hot Wheels Concept Sport Exige Founded in Britain, Lotus is very much a specialty outfit, with output limited to high-performance racecars and sports cars known for their sleek and lightweight designs.
maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...
maar ik ben net niét op zoek naar die typische persfoto's, eerder foto's gelijk die hierboven, en gelijk er op de vorige pagina's ook gestaan hebben. Foto's die je eerder van een Vroemvroemstylegeflipteprofiamateurfotograaf op een forum vind, dan op die 'commerciële' websites...
Ja, die zijn meestal niet zo groot he... Die mensen moeten hun webspace betaald krijgen.
dacht dat er vele van die engelse gebruikt waren om te raggen op het circuit.
Met dus wel een hogere slijtage dan bv ééntje uit belgie.
Bwa... Pak dat het percentage circuitkarren niet echt véél hoger zal liggen dan hier.
Vergeet niet dat er daar veel meer rondrijden dan hier. Engelsen gebruiken zo'n kar ook sneller als gewone woon-werk-wagen, ipv. als tweede of derde wagen, weekendauto, tracktoy.
Ik denk dat dat enigszins zal compenseren voor het feit dat daar meer trackdays zijn.
Comment