Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bestelwagen Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenis een F6 niet langer dan een F4?
en een paar centimeter hoger en breder ook
Comment
-
Volgens mij gaat er echt weinig boven een Mercedes Sprinter of Mercedes Vito
Een vriend van mij heeft een Sprinter 318 cdi met sequentieele versnellingsbak en een Vito 120 cdi ook met sequentieele bak, heb met beide eens mogen rijden en alleen maar positieve indrukken, buiten de prijs....MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenVolgens mij gaat er echt weinig boven een Mercedes Sprinter of Mercedes Vito
Een vriend van mij heeft een Sprinter 318 cdi met sequentieele versnellingsbak en een Vito 120 cdi ook met sequentieele bak, heb met beide eens mogen rijden en alleen maar positieve indrukken, buiten de prijs....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenik ken ook een paar mensen met een vito!
MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenWat is daar zo grappig aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtengrootste bagger in eeuwen!!
Is de nieuwe Vito eigenlijk ook zo slecht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenAmai, waar is dat wagentje te vinden?
Geef me dan de Belgische bestelwagens maar !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenis een F6 niet langer dan een F4?Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenja, twintig centimeter.
en een paar centimeter hoger en breder ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenInderdaad. Dat ding stak verschrikkelijk slecht in elkaar. Onze ploegbaas heeft er ook ene gehad, dieje kan Mercedes niet meer rieken of zien.
Het voordeel van de nieuwe is dat hij veel beter is dan de oude. Het nadeel is dat hij veel duurder is.
Van de nieuwe Vito's heb ik buiten de prijs nog niet horen klagen.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenInderdaad. Dat ding stak verschrikkelijk slecht in elkaar. Onze ploegbaas heeft er ook ene gehad, dieje kan Mercedes niet meer rieken of zien.
Ik had het dan ook over de huidige Vito e,MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk BerichtenMet de eerste VITO hebben ze redelijk vele problemen gehad, de huidige is veel beter.
Ik had het dan ook over de huidige Vito e,
je krijgt wel iets deftig in de plaats.MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendat is een lijkenwagen man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenAmai, waar is dat wagentje te vinden?
Geef me dan de Belgische bestelwagens maar !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenDie Citroen is in Belgie omgebouwd.
Comment
Comment