Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dus enkel die (op de foto) rechtse vent in de motorkap is echt functioneel? (zie aansluiting)
ze zijn in mijn ogen beide funcioneel, het is voor het afvoeren van de hete lucht afkomstig vd uitlaat. Die rechts onder het luchtfilterhuis zit. Het luchtfilterhuis moet je zo "koud" mogelijk zien te houden, dus daarom zal er een afscherming zitten + mondstuk dat aansluit op het "gat" in de motorkap. Links (op foto) kan de warmte simpel ontsnappen zonder nadelen te bieden dus geen kapje nodig.
Is gewoon mijn theori, dus kans op bullshit is mogelijk
ze zijn in mijn ogen beide funcioneel, het is voor het afvoeren van de hete lucht afkomstig vd uitlaat. Die rechts onder het luchtfilterhuis zit. Het luchtfilterhuis moet je zo "koud" mogelijk zien te houden, dus daarom zal er een afscherming zitten + mondstuk dat aansluit op het "gat" in de motorkap. Links (op foto) kan de warmte simpel ontsnappen zonder nadelen te bieden dus geen kapje nodig.
Is gewoon mijn theori, dus kans op bullshit is mogelijk
Neenee, best interessante invalshoek, 't houdt steek, merci
Comment