Mooie drift, matthi!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenPrijzig en veel kilometers, maar ongelofelijk dik
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/De...9&page=1&row=1
maar eerlijk: je geeft deze toch nog altijd aan als mogelijke second daily om de sechs te sparen en wat goedkoper km's te kunnen malen... dus om op LPG te leggen (want anders gaat dit aan uw bedoeling voorbij)?
En - RRD zal wel gelijk hebben dat dit gaat - maar ik zou het toch eerst navragen bij een specialist. 180.000km met een sportieve hoogtoerige motor, is niet hetzelfde als 180.000km met een dikke V8 (algemeen genomen, er zijn natuurlijk altijd wel uitzonderingen die constant redlinen met hun V8 en anderen die altijd op koppel trekken met hun ///M-blok).
Dit op LPG leggen, voor dan véél km's mee af te malen in uw geval, is dus toch wel wat riskanter. Dan moet je écht al weten hoe er met die motor is omgegaan, z'n onderhoudshistorie kennen etc... en het er eventueel voor over hebben om die eerst eens te überholen.
Voor uw doel - tenzij dit voor andere redenen uw interesse trekt natuurlijk, dan moei ik me niet- lijkt een E39 540i of Alpina B10 V8 meer aan de eisen te voldoen.
Al is een M5 touring natuurlijk uitzonderlijk vet, en kan ik je daarin echt geen ongelijk geven
Dus of op goed geluk zoiets kopen en op gas leggen en gaan en hopen dat het ook blijft gaan, of er eentje motorisch volledig fris zetten en dan op lpg leggen, of eentje zoeken met minder km's.
??
Comment
-
Oh dan denk ik verkeerdelijk ergens gelezen te hebben dat deze blokken probleemloos op gas draaien.
Hoge km stand is natuurlijk wel een minpunt..maar aangezien er maar 891 stuks gemaakt zijn lijkt me de kans vrij klein er nog eentje aan te treffen met minder dan 100.000 km, voor zover ik zo een exemplaar zou betrouwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDus of op goed geluk zoiets kopen en op gas leggen en gaan en hopen dat het ook blijft gaan, of er eentje motorisch volledig fris zetten en dan op lpg leggen, of eentje zoeken met minder km's.
??
En voorlopig vind ik er daar maar 1tje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOh dan denk ik verkeerdelijk ergens gelezen te hebben dat deze blokken probleemloos op gas draaien.
Hoge km stand is natuurlijk wel een minpunt..maar aangezien er maar 891 stuks gemaakt zijn lijkt me de kans vrij klein er nog eentje aan te treffen met minder dan 100.000 km, voor zover ik zo een exemplaar zou betrouwen.
En in m'n post hierboven bedoel ik niet dat dat ding niet op gas zou gaan, maar wel dat die 180k km's voor als daily te gaan gebruiken wel eens een nadeel zouden kunnen zijn
en als je een zeldzaam exemplaar met weinig km's zoekt -> http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenOh ja, en zou indd bedoeld zijn voor daily kms mee te malen.
Dat op lpg zou ideaal zijn voor mij: veel pk's, uiterst discreet.
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
met 286pk is het misschien wel wat behelpenmaar toch wel een groter rijgemak denk ik dan een M5 (zo'n ding heeft nauwelijks elektronica, ik weet niet eens of daar traction control standaard op zit?? niet het ideale voertuig om in een sneeuwbui mee terecht te komen dus), veiliger, comfortabeler,....
maar 't is geen E34 M5, imo één van de dikste M's ooit gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzoiets geen mogelijkheid?
De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.
met 286pk is het misschien wel wat behelpenmaar toch wel een groter rijgemak denk ik dan een M5 (zo'n ding heeft nauwelijks elektronica, ik weet niet eens of daar traction control standaard op zit?? niet het ideale voertuig om in een sneeuwbui mee terecht te komen dus), veiliger, comfortabeler,....
maar 't is geen E34 M5, imo één van de dikste M's ooit gemaakt
Ik heb dat eens als vervangwagen gehad, no shit.
Dat ding VLOOG, ongelofelijk
Indd zalige kar, maar je kent dat he...always aim for the highest
Kan een kar eigenlijk ooit gede-lpg'd worden?
Fak zo'n 540i is echt wel vet ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb dat eens als vervangwagen gehad, no shit.
Dat ding VLOOG, ongelofelijk
Indd zalige kar, maar je kent dat he...always aim for the highest
Kan een kar eigenlijk ooit gede-lpg'd worden?
Fak zo'n 540i is echt wel vet ook
Dit is voor het geval van de M5 dan? Want met de brandstofprijzen geraak je zo'n 540i over een paar jaar beter kwijt op gas dan op naft denk ik
Die karren blijven ook niet zoveel waard, toch niet in ons land. Zo'n 540i rijdt je dan ook beter op, wat met een M een beetje zonde zou zijn natuurlijk...da's hetzelfde (of nog erger) als ff 200.000 km op de teller van je RS2 bijzetten
Comment
-
Persoonlijk zou ik voor een 540i gaan op gas. Zo een M5 blok is toch veel riskanter om op gas mee te rijden, een 540i is ideaal om mee op gas te cruisen, blok heeft nog veel tolerantie. Alles is minder nerveus dus beter om mee op gas te bollen.
een installatie kan makkelijk verwijderd worden, de gas wordt ingespoten dmv andere injectoren, die op de plaats komen van de huidige injectoren. Enkel het geknip in de kabelboom blijf je "zien".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn een 540i touring is blijkbaar niet zo moeilijk om te bouwen naar M5 Touring
Lichte vracht en gas
als ik dat op lpg zet moet ik denk ik in CH max 100 EUR tax per jaar betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenals ik dat op lpg zet moet ik denk ik in CH max 100 EUR tax per jaar betalen.
als ik euromillions win ga ik daar wonen. Een kleine blokhut, met een garage voor 10 auto's en ikke blij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Comment
Comment