Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nu je 't zegt. Die LAM-111 (geel metallic Murcié), da's toch wel 'n gigantisch showoff dude, hoor. Staat liefst van al 8 keer per dag op een andere plaats verkeerd geparkeerd, eigent zich voetpaden, de wandeldijk, en wat weet ik allemaal toe. 't Is alleszins wel de wagen om mee in de kijker te rijden, of zelfs maar geparkeerd staan.
    en zo hoort het! posen met die cars !

wegsteken is voor de brave vlaming die bang is ermee buiten te komen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
      en zo hoort het! posen met die cars !

wegsteken is voor de brave vlaming die bang is ermee buiten te komen !
      De uwe altijd te spotten voor de deur van uw zaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        De uwe altijd te spotten voor de deur van uw zaak?
        nee want ik mag hier niet staan. En ik weet dat je weer probeert, maar er is iets dat je niet doorhebt:

je moet een onderscheid maken tussen privé en de zaak. Dat je het wegsteekt voor je klanten omdat je zaak er onder lijdt is 1 ding, maar dat je zelfs in je privé je probeert weg te steken ermee.

sorry maar dan koop je geen auto, als t is om er in de garage naar te lonken, ga dan af en toe eens naar de dealer, dan heb je hetzelfde eraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
          Pfff, ZR1 blaast die nieuwe generatie lambo's toch weg, en niet alleen op het recht stuk
          Ben benieuwd wanneer we de eerste op de baan zullen zien in België.

Comment

• Er is een serieuze nuance tussen

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
            maar dat je zelfs in je privé je probeert weg te steken ermee.
            en

Nu je 't zegt. Die LAM-111 (geel metallic Murcié), da's toch wel 'n gigantisch showoff dude, hoor. Staat liefst van al 8 keer per dag op een andere plaats verkeerd geparkeerd, eigent zich voetpaden, de wandeldijk, en wat weet ik allemaal toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Ben benieuwd wanneer we de eerste op de baan zullen zien in België.
              Met die miserie bij Kroymans zal het niet voor direct zijn peis ik ....

Comment

Met die miserie bij Kroymans zal het niet voor direct zijn peis ik ....
                In alle eerlijkheid ik zou vandaag de dag ook geen nieuwe Vette (zeker geen van ZR1-geld) willen aankopen. Veel teveel vodden bij den Amerikaander tegenwoordig.

Comment

Er is een serieuze nuance tussen

en
                  idd en wat heeft dat met mijn zaak te maken dan ?

Comment

In alle eerlijkheid ik zou vandaag de dag ook geen nieuwe Vette (zeker geen van ZR1-geld) willen aankopen. Veel teveel vodden bij den Amerikaander tegenwoordig.
                    in de zin van garantie moeilijk wegens financiële problemen in US ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                      in de zin van garantie moeilijk wegens financiële problemen in US ?
                      Ja, en ik hoop dat de Vette niet hetzelfde lot geschoren is als de Hummer

Comment

Dat denk ik niet, Corvette is een icoon en ik denk ook wel een redelijk succes...
                        Ik denk ook dat je met een Corvette en auto koopt, die redelijk betrouwbaar is!

Comment

Hummer wordt tenminste nog verkocht, en zal dus overleven... Kans is niet onbestaande dat er 'n reeks merken compleet verdwijnen (Pontiac en Saturn bijvoorbeeld...)
                          Waar Hummer terecht komt, is nog iets anders...

Wie weet wordt de Corvette merknaam verkocht, en wordt 't een merk apart... Zou ook niet slecht zijn

Met de hele "green" politiek momenteel is de kans niet onbestaande dat er grondig geschrapt wordt in het luxe-segment...

Tough times for petrolheads...
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Blue Cepheus.

Comment

• Ik vind die kleur pokke lelijk

Comment

• baby blue! kzou mijn vriendin daar nog mee zien rijde tbh
                                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                Honda Del Sol - 120pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Pfff, ZR1 blaast die nieuwe generatie lambo's toch weg, en niet alleen op het recht stuk

Ik had eigenlijk ook geen ander antwoord verwacht van iemand met een onderschrift gelijk het uwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Zaaaaalige kleur !!! Murci's moeten schreeuwen. Zowel in decibels als in kleuren. Imo staan die karren in elke kleur goed.

Comment

• Bas, zeg nu eens wat de (Europese) concurrenten zijn van de Z06 ?

Comment

• Eigenlijk wel geslaagd, jammer van de LP bumper maar toch een knap resultaat.

Comment

• concurrent voor een z06 is een gallardo in niet lp560 uitvoering...

Comment

Working...